Goed geholpen in de winkel door Marco. goed advies en duidelijk uitleg. prima bezorging op de juiste afgesproken tijd .

• Ervaring met: Boxsprings

Super winkel, met no-nonsense advies. Marco, fijne vent, heeft ons geholpen voor, tijdens en na de aankoop! Bedankt!

• Ervaring met: Tempur

Fijne winkel goed geholpen.

• Ervaring met: Boxsprings

Ken dit bedrijf met de Brabantse gemoedelijke sfeer al meer dan 15 jaar. Het staat garant voor kwaliteit een zeer goede service. Er wordt met je meegedacht en Frank laat je nooit in de steek.

• Ervaring met: Tempur

Vanaf het voor het eerst binnen treden van de winkel tot het thuis in de slaapkamer afleveren van matrassen en kussens, geeft Frank een ultiem gevoel van service. Heel prettige winkel, zeer prettig personeel. Heel blij met het goede advies en de goede service. Dank je wel Frank!

• Ervaring met: Tempur

Zeer prettige ervaring met de omruilgarantie. je leest dit altijd maar bij Slaaptijd kun je daar ook van op aan. Frank heeft op het einde van de omruilgarantie mijn Cloud tempur netjes omgeruild in de combi tempur met pocketveren. Erg blij mee.

• Ervaring met: Tempur

100% tevredenheid, voornamelijk door de vriendelijkheid en service. Echt een aanrader en slapeloze nachten zijn verleden tijd!

• Ervaring met: Boxsprings

Ik slaap als een roosje.

• Garantie N.v.t.

Sinds wij in Eindhoven zijn komen wonen zijn we klant bij deze zaak. Nooit geen klachten gehad en prima service. Echt een aanrader !!

• Ervaring met: Tempur

Service zoals die moet zijn en een persoonlijk en klantgericht contact. Goede prijs en kwaliteitsverhouding.

• Ervaring met: Tempur

Echt een aanrader om Slaaptijd te bezoeken. Deskundig advies, eerlijke prijzen en een verrassende kwaliteit. Het assortiment is mooi met ook luxe bedtextiel.

• Ervaring met: Overige

Prima en vakdeskundig geholpen en alles op tijd afgeleverd.

• Ervaring met: Boxsprings

Ik moest in korte tijd 2x verhuizen en heb uitstekende service gehad om het waterbed te verhuizen, om na 2 maanden weer op te bouwen. Het werd snel en vakkundig afgehandeld. Complimenten en dank! Fijn om nu weer in mijn eigen bed te kunnen slapen.

• Advies op maat N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Garantie N.v.t.

• Ervaring met: Boxsprings

Na lang op een waterbed te hebben geslapen over gestapt naar een boxspring. Eerste week niet kunnen wennen eraan. Zachter matras erop en sinds dien slapen wij beter dan ooit. Wat een fantastisch bed en klantvriendelijkheid. Bedankt voor de service; helemaal top!

• Ervaring met: Boxsprings

Zeer goed geslaagd voor een super heerlijke boxspring. Slaap zoveel beter nu ik in het nieuwe bed lig. Zeker ook door het ontzettend goede advies wat we hebben gekregen van Slaaptijd. Genoeg tijd voor ons en niks was te veel. Kon het een na het ander uitproberen. Gewoon geweldig. Ik raad iedereen aan om naar Slaaptijd te gaan. En het is er gewoon gezellig. Top...ga zo door.

• Ervaring met: Boxsprings

Super geholpen, zeer klantvriendelijk. En we slapen echt fantastisch op onze nieuwe boxspring. Voor een volgend bed gaan wij zeker weer naar Slaaptijd. Top service..!!👍🏼

Top service!

• Ervaring met: Boxsprings

Door positieve ervaring uit het verleden gingen we voor een nieuw waterbed naar Slaaptijd. Aangezien mijn partner eigenlijk geen ongestabiliseerd waterbed meer wilde en ik wel leek dit een groot probleem . Tot onze verbazing , legde hij ons uit, dat het simpel opgelost kon worden. 2 eenpersoons watermatrassen met verschillende stabilisatie. Super tevreden zijn we allebei en het bleek een goede keuze want de eigenaar was nog steeds de betrouwbare partij ,die zijn afspraken perfect nakomt. Zeer fijn bedrijf.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb het gevoel goed geholpen te zijn, maar merk wel dat mijn tweede waterbed heel anders slaapt als mijn eerste waterbed.

• Ervaring met: Waterbedden

prima service en advies. het bed is keurig netjes geplaatst.

• Ervaring met: Waterbedden

Geachte Beddenspeciaalzaak Slaaptijd, Als gezin zijn wij geweldig tevreden over uw advies, service en deskundigheid. We kwamen een aantal jaar geleden voor het eerst in uw zaak. Toen der tijd hadden we zeer specifieke vragen. Door uw deskundigheid en advies slapen we geweldig. We worden uitgerust, ontspannen en zonder klachten wakker. Iets wat daarvoor zeker niet was. De prijzen van uw bedden staan voor ons niet in verhouding met uw kwaliteit, we hadden echt eerder voor uw zaak moeten kiezen. We zijn u zeer dankbaar. Wat wij ook graag willen vermelden is dat we ook zeer te vrede zijn over de installatie en afvoer van de materialen en oude matrassen. U heeft snel geleverd, alles perfect geinstaleerd en gecontroleerd. ook heeft u alles netjes opgeruimd en oude matrassen meegenomen. Geweldig!

• Ervaring met: Boxsprings

Ik ben heel erg tevreden over mijn bezoek bij Slaaptijd! Heel goed advies op maat, en door omstandigheden zelfs buiten openingstijden mogen komen met mijn invalide echtgenoot, om rustig een bed te proberen, zonder afleidingen! Veel assortiment, kwaliteit materiaal zowel van matrassen en beddengoed super! Gevoel altijd welkom te zijn!! klantvriendelijkheid: TOP!! Ik zou zeker deze winkel bij familie en vrienden aanraden!

• Ervaring met: Tempur

Perfecte service, men houdt zich stipt aan de afspraken, aimabele eigenaar die precies weet wat de klant wil en verwacht. Flexibele onderhandelingen en een optimale nazorg. Zeer aan te bevelen voor "moeilijke "slapers. TOP !!!

Over Beddenspeciaalzaak Slaaptijd

In onze beddenwinkel in Eindhoven vindt u bekende slaapsystemen zoals Boxsprings van Wonderland, Styldecor, Serta, Bedding Concepts en Kreamat. Maar ook hebben wij in onze collectie, Lattoflex, Geltex, Tempur en matrassen speciaal voor u op maat gemaakt van Perzona. Daarnaast hebben we een collectie waterbedden van uitmuntende kwaliteit van de merken 2sleep en Profine.