Top installatie en kwaliteit

De installatie is volgens planning en verwachting door het team van Dreamplafonds meer dan waar gemaakt. Ook het meedenken en kleine wijzigingen zijn keurig verwerkt en ook verwerkt in de uiteindelijke factuur. Tevens ziet het er mooi, modern en strak uit, iets om trots op te zijn.

Ondanks de vele sneeuwval toch gewoon gekomen op maandagmorgen. Het resultaat is verbluffend; Peter en Barry denken in oplossingen en leveren een prachtig resultaat af. Service is top.

prima bedrijf

goede afspraken fantasties werk

In een dag een metaformose

Keurig volgens afspraak gewerkt door 2 vakbekwame en vriendelijke monteurs. Eindelijk van die lelijke schrootjes af en nu een stralend plafond.

Geweldig bedrijf, vakmensen

Badkamer plafond geïnstalleerd, pracht resultaat

Zeer aan te raden

Wij hebben 2 jaar geleden tot volle tevredenheid door dreamplafond een plafond laten plaatsen. Keurig afgewerkt en in een dag geplaatst terwijl het niet de makkelijkste keuken was om in te werken. En zelfs nu na 2 jaar is de service perfect je hoef maar te bellen als er een spotje stuk is en Peter komt langs. Menig bedrijf kan hier een voorbeeld aan nemen.

Fantastisch!

Zeer bekwame mensen die vakwerk leveren! Denken mee en komen met goede ideeën. Kwaliteit gaat bij dreamplafonds voor snelheid. Het resultaat is werkelijk prachtig en de akoestiek in de woning is geweldig! Wij kunnen dreamplafonds zeker aanbevelen!

Belofte waargemaakt

De vooraf gemaakte afspraken echt nagekomen. Vooraf de datum niet te plannen ivm onze eigen planning. Nadat we zelf zover waren is er op korte termijn alsnog een datum geprikt, voor het monteren van ons spanplafond. Netjes gewerkt, en prachtig resultaat. Heel blij met onze ervaring met dreamplafonds.

Zeer goede service en klantgericht

Er wordt met je meegedacht. Zijn vakkundig en klantvriendelijk. Zeker een aanrader. We zijn super blij met onze plafonds. Het is heel mooi geworden. Ook de koven met daarachter de led verlichting is prachtig. We hebben al heel wat complimenten gehad.

Geweldig werk verricht door Peter en Barry, het is bijzonder mooi geworden, een aanrader voor iedereen, die iets anders met zijn plafond wil. Fam. Van Arnhem

Mijn verwachting overtroffen, in 1 woord geweldig

Vakkundig Bedrijf.

Het gehele traject vanaf verkoop tot en met oplevering verloopt perfect. Martin geeft goede adviezen en bespreekt op eigen initiatief de mogelijkheden met de stoffeerder en de keukenleverancier. Peter en Barry die ons plafond geplaatst hebben zijn ware vakmannen! Denken mee en komen met praktische oplossingen. Ook over onze extra wensen is goed meegedacht en die zijn perfect uitgevoerd. We zijn heel erg tevreden met het resultaat. Een prettig en vakkundig bedrijf.

Hele fijne ervaring gehad met de vertegenwoordiger. Weet het product goed uit leggen en wat de voordelen t.o.v. andere spanplafonds zijn. De plaatsing door Barry was super professioneel en vroeg regelmatig onze mening tijdens het plaatsen van het plafond hoe wij bepaalde zaken zoals spots wilde hebben. Daar werdt ook goed over geadviseerd. Alles is keurig opgeruimd zowel binnen als buiten.

Zeer tevreden met het eindresultaat!

Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat. Goede service en zeer vakkundig. Communicatie verliep zeer soepel en personeel erg toegankelijk.

Helemaal super en perfect. Heel erg tevreden

Wij zijn meer als tevreden met het prachtige plafond. Totaal andere uitstraling van onze woonkamer. Een echte aanrader. Peter en Barry waren uiterst vakbekwaam , correct en werkte heel hard en nauwkeurig. Nogmaals perfect zoals alles verlopen is.

We waren op zoek na een akoestisch plafond en dat hebben we gevonden bij Dreamplafondarnhem. Dit is een bedrijf die service en kwaliteit levert maar ook zeer sociaal en klant gericht en komt afspraken na. Werken heel netjes alles tot in de puntjes af en laten geen rotzooi achter. Dus een super bedrijf en maken prachtige spandplafond in jouw woning.

Geweldige verbetering van ons plafond!

Zeer snel en professioneel werk geleverd. Een superstrak plafond, spotjes ingebouwd op de donkere plekken en goed advies! Het geld dubbel en dwars waard, wij zijn zeer tevreden!

top geweldig

super mooi plafond weken snel en keurig netjes

Topbedrijf met een waanzinnig mooi product!

Het gehele traject vanaf verkoop tot en met oplevering verloopt perfect! Peter die ons plafond geplaatst heeft is een ware vakman! Denkt mee en komt met practische oplossing! We zijn heel erg tevreden met het resultaat! Een perfect bedrijf!

Top bedrijf

Gezellig en correcte monteurs. Echt vakkennis geven goede informatie en einde van de dag wordt alles netje opgeruimd.

De verandering is enorm van kunststof schrootjes naar spanplafonds incl mooie afwerklijsten en inbouwspots. Wat een topbedrijf en vriendelijke vakmensen. Iedereen die komt kijken, kijkt zn ogen uit. De meeste mensen konden zich er geen voorstelling van maken. Wij zijn echt heel blij met het resultaat.

Prachtig plafond

Super mensen! Vriendelijk, meedenkend, werken keurig! Echte vaklui

Super fraai plafond en zeer professioneel in één dag geïnstalleerd

Er valt weinig meer toe te voegen aan al die lovende reviews. Geen enkele op of aanmerking op de kwaliteit en installatie van ons nieuwe plafond in onze slaapkamer. Bijzonder fraai en verruimend. De installatie was in minder dan een dag geklaard door professionele en vriendelijke professionals. Kortom een aanrader.

Mooi resultaat!

Vanaf het eerste begin tot aan het einde zeer tevreden en prettig contact.

Kwaliteit geleverd door een ervaren installateur

Het badkamer plafond laten doen, geen aanslag meer echt top voor in een badkamer! En echt een goede installateur, die ze vak verstaat en kwaliteit levert. Bedankt!