aardige en vakbekwaam personeel

Verkoper kon na mijn telefoontje direct langskomen en een prima voorstel geven. Monteur vriendelijk en straald rust en vakmanschap vauit ,laat hem maar lekker schuiven prima.

Fantastisch plafond

keurige nette monteurs,goede uitleg. Snel en netjes afgeleverd.

Prachtig resultaat

Vakkundig, goede tijd afspraak. Vriendelijk personeel, klankvriendelijk. Goed product. Een echte aanrader.

resultaat verwachting overtroffen

Dreamplafonds is een klein bedrijf met beperkt aantal werknemers, zij zijn echter zeer bedreven in hun vak en leveren perfect werk af. Staan open voor suggesties en vervullen de wensen van de klant. Peter en Barry, chapeau!!!

Peter heeft echt vakwerk geleverd! echt top!

Martin Kaper Heeft na een eerste kennismaking wat grove maten genomen en een 2e afspraak gemaakt voor het nauwkeurig inmeten. Peter heeft het eigenlijke werk verricht, en echt perfect geleverd! het is het geld meer dan waard. Nogmaals geweldig bedankt!

Een ,misverstand. Dat heeft me wel bezig gehouden tot de volgende dag. Maar het is gelukkig opgelost. Maar wel jammer dat dit niet tijdens het opmeten als eventueel is besproken.

Prettige samenwerking

Martin komt netjes aan huis Geeft advies en neemt de maten op . Daarna een duidelijke offerte en goede afspraken.

Goede werklui en snel geplaatst

Op tijd en keurig werk afgeleverd

Alweer blij

15 Jaar geleden heb ik 2 plafonds laten plaatsen en die hangen er nog steeds keurig bij. Toen er dus in 2 andere ruimten ook nieuwe plafonds moesten was de keuze simpel, Dreamplafonds! Ook deze 2 plafonds zijn keurig geplaatst en daarbij ons dakvenster mooi afgewerkt. Het is niet goedkoop maar zeker een goede koop!

UITSTEKEND

Wat een schitterend plafond hebben jullie aangebracht, Barry en Peter. We genieten er enorm van. Jullie waren een perfect team en dat kan je zien in het resultaat. Heel hartelijk bedankt voor jullie inzet, kunde en enthousiasme. Ook Martin past een woord van dank: uitstekend voorbereid, precies volgens plan uitgevoerd op een kleine aanpassing na: 1 spotje verplaatst naar een een andere plek op advies van je collega's. Jullie zijn met elkaar een Dream-team!

Goede afspraken en service, heel netjes gewerkt en bijzonder tevreden met het eindresultaat

Als wij de badkamer aangepakt hebben gaan we dat plafond ook zeker laten doen

Prima mensen die weten wat ze doen

Mooi strak plafon geworden in onze badkamer gemonteerd door een meedenkende monteur, netjes afgewerkt kan niet iets bedenken wat is tegen gevallen.

Uitstekend werk geleverd resultaat is prachtig

Wij hebben nu een fantastisch strak plafond in onze woonkamer en keuken. Met mooie verlichting langs de wanden. Aangelegd door twee deskundige en fijne vaklieden. We werden zeer nadrukkelijk betrokken bij het aanleggen en evt. aanpassingen van ideeën.

Zeer netjes te werk,vriendelijk en meedenkend....het eind resultaat was prachtig

Klantvriendelijk en vakbekwaam

Er was meteen een ‘klik’. De medewerker kon zeer goed uitleggen wat hij ging doen en waarom. Dat gaf vertrouwen. Vooraf werd prima aangegeven wat van ons aan voorbereiding van de werkplek werd gewenst. Resultaat is spot-on. Er werd prima ingespeeld op specifieke zaken als potentieel vuil en stof van boven, schuifdeuren, gordijnrails en verlichting. Een span-plafond is zeker geen koopje, maar dat is er werkelijk aan af te zien. Omdat voor ons een traditioneel plafond met rachels en gips niet haalbaar was qua robuustheid en lange termijn conditie, leek ons dit een perfecte oplossing. Van harte aanbevolen. Jan&Liliane

Wij hebben onlangs ons Dreamplafond laten vervangen in de keuken. Heeft 15 jaar zeer goede dienst gedaan. Helaas hadden muizen de bekabeling aangevreten van de halogeen verlichting. Nu alles door onszelf muis dicht gemaakt en Philips Hue verlichting geïnstalleerd. Dreamplafonds heeft daarna alles weer keurig strak afgewerkt met een nieuw spandoek. Zeer fraai.

Perfectie

Voor de offerte kwam er een meedenkende verkoper langs die eerlijk en oprecht advies gaf. Bij de uiteindelijke plaatsing van het span plafond, 2 vriendelijke monteurs die hun vak goed verstaan. Ze werkten netjes en secuur. Plafond ziet er echt strak uit. We zijn heel tevreden.

Topwerk en zeer klantvriendelijk.

Dreamplafonds blijft voor ons een betrouwbaar en deskundig bedrijf.

Prachtig plafond, snelle en hele deskundige montage

Ik heb lang getwijfeld of ik een spanplafond zou nemen, maar ik ben overtuigd. Het ziet er strak en prachtig uit.

snel vlot en mooi

prima alleen vind ik achteraf de sierlijst niet mooi.

Geweldig vakwerk

Ons plafond is prachtig geworden. Mede door het meedenken van de medewerkers van Dreamplafond.

Snelle service en een mooi afgewerkt plafond!

We hebben een mooi plafond met spotjes gekregen in de zolderkamer van onze dochter. De monteur heeft meegedacht met de stroomvoorziening zodat de bedrading mooi is weggewerkt. Er is netjes en schoon gewerkt en het plafond is mooi strak geplaatst. Wij zijn er blij mee!

Super mooi plafond!!! Aanrader!

Er wordt met je meegedacht in flexibele oplossingen, netjes gewerkt en uiteindelijk een zeer strak resultaat. Overall zeer tevredenen en zeker een aanrader.

Uitstekend vakmanschap

Dankzij de vakkundigheid van 2 ervaren medewerkers ben ik erg tevreden met de nieuwe plafonds. Met veel dank aan Peter en Barry; jullie hebben mooi werk afgeleverd!

Zeer mooi, geweldige vakman

Voor iedereen een aanrader