De passie voor pins is echt en levert prachtig resultaat op.

Gewoonweg prima geholpen, snelle reactie, juiste vertaling van de wensen met een prachtig ontworpen en keurig op tijd geleverde pin als resultaat.

De gouden standaard

Zoek niet verder dan deze site voor alle pin benodigdheden. Er is geen betere.

prettige samenwerking

Wij werden prima geholpen, hadden een eigen idee en dit werd prima ontworpen door Pins Passion. De levering en communicatie was heel goed. Onze dank hiervoor. Goorse biertent Rellie

Perfect!!

Ik vond het spannend om in een keer 400 pins te bestellen voor mijn klant. Maar wat ben ik blij met de kundigheid en het geduld van Gustaaf ! Ik vond het lastig om een keuze te maken tussen de verschillende technieken maar ik ben blij dat ik het advies heb gevolgd. Na een super fijn en flexibel overleg ben ik overdonderd door de goede kwaliteit van de mooie pins. En ook nog eens snel geleverd!! Voortaan ga ik altijd maar pins passion voor gerelateerde vraagstukken! Hartelijk bedankt, jullie hebben mij heel blij gemaakt.

• Ervaring met: Pins

Erg fijn contact vanaf order to levering! Pins zien er top uit

• Ervaring met: Pins

Goede en snelle service, er wordt met je meegedacht! Men heeft absoluut passie voor 'pins'.

• Ervaring met: Pins

Een snelle en goede samenwerking

Zeer fijn contact met Gustaaf en hielp mee om de juiste vorm/lay out te vinden voor wat ik nodig had. Top werk en service!

• Ervaring met: Pins

Great customer service and amazing products!

I found Pins Passion randomly while looking for a pins producer online. I am very happy with the service received - Richelle and Gustaaf were very helpful and helped me through the purchase as well as the design process! Will recommend to colleagues.

• Ervaring met: Pins

Ik ben al geruime tijd klant en heb diverse projecten uitbesteed. Telkens wanneer ik een nieuwe levering ontvang, ben ik wederom onder de indruk.

• Kwaliteit Pins
  • Persoonlijk advies N.v.t.
  • Ervaring met: Pins

Super betrokken bedrijf en medewerkers, fijn om mee samen te werken, mooie producten!

Zeer goed contact, goede uitleg van de mogelijkheden, snelle productie en verzending, niets was teveel gevraagd; kortom een zeer fijn bedrijf om bij te bestellen.

Prima vakwerk

Alle contacten, kwaliteit van de pins, levertijd en aflevering tot in de puntjes geregeld.

• Ervaring met: Pins

Kwaliteit van bestelling tot levering

Wat een fijne ervaring om voor de eerste keer met jullie samen te werken. Bestellen liep vlot en werd goed ondersteund en opgevolgd. De levering was sneller dan afgesproken en verrassend. Wij gaan zeker nog samenwerken Gj Antwerp Design Week

Cool

Super vriendelijk en behulpzaam ,vertrouwend bedrijf

• Ervaring met: Pins

Prachtig ontwerp, goed klantcontact en kwaliteit

Goed en professioneel ontwerp / inkoop proces met een vriendelijke contact. Afspraken zijn goed nagekomen

• Ervaring met: Maatwerk opdracht

Had reeds eerder positieve ervaringen.

Opnieuw de bevestiging dat deze leverancier het woord houdt. Snelle levering, goede prijs + zeer goede service.

• Persoonlijk advies
  • Ontwerp & Design N.v.t.

Geduld en vakmanschap

Ondanks vele aanpassingen is Pins Passion geduldig gebleven en hebben ze keer op keer advies uitgebracht welk materiaal en vorm passend zou zijn. Het resultaat mag er zijn. Geweldig!

• Ervaring met: Maatwerk opdracht

Mooie speldjes, top service!

Al vaker een opdracht voor vereningsspeldjes geplaatst naar grote tevredenheid. Zowel goed resultaat, betaalbaar, als snelle service. Dank!

• Ervaring met: Speldjes

Super mooie pins!

Prachtige pin die met zorg is verpakt en verzonden.

• Ervaring met: Pins

Goede service, mooie kwaliteit!

Na mijn aanvraag direct reactie met goed advies ontvangen. Het eindresultaat is er netjes geworden.

• Ervaring met: Maatwerk opdracht

Waanzinnig goede service en uitstekend resultaat!

Gustaaf was een heel behulpzame man, met een passie voor z'n job. Hij heeft ons een goed advies gegeven en een prachtig resultaat afgeleverd. Zeker aan te raden!!

• Ervaring met: Pins

Prachtige pins en fijne communicatie!

Voor ons 50-jarig jubileum hebben we speciale pins laten ontwikkelen. Er was een fijne, snelle communicatie en we zijn blij met het eindresultaat!

Snelle reacties, mooi resultaat

Contact is soepel verlopen, super blij met de pins!

Vriendelijk vakmanschap

Ik ben enorm goed geholpen. Het Materiaaladvies was kundig en passend. Het ontwerp van de pin exact wat ik voor ogen had en de pins zijn ook nog eens zeer optijd geleverd. Tot slot was al het contact plezierig, alle medewerkers waar ik contact mee heb gehad waren vriendelijkheid en enthousiast. Pins Passion is de perfecte naam voor dit bedrijf.

• Ervaring met: Pins

Mooie pins, en heel prettig contact

Gustaaf is onwijs behulpzaam en duidelijk. De pins zijn erg mooi.

• Ervaring met: Pins

Heel professioneel en fijn contact. Verpakking was ook weer mooi.

Het contact met Gustaaf is fijn geweest. Hij was heel bereid om mij te helpen met de het reproduceren van de speldjes die wij 2 jaar geleden hadden besteld. Zeker een aanrader!

• Ervaring met: Speldjes

Mettaweg 20 7339 ES Ugchelen

Over Pins Passion

‘Onze passie voor Pins, gaat verder dan het maken van een speldje!’ Dat is onze lijfspreuk. Met onze passie voor zowel kwaliteit als ontwerp, willen wij het meest onderscheidende Pins bedrijf van Nederland en België blijven. Wij steken evenveel liefde en aandacht in het maken van al onze Pins, ongeacht of het om een bestelling van 10 of 5000 speldjes gaat.