Vriendelijke en professionele samenwerking

Prettige samenwerking met vriendelijke behulpzame medewerkers en een mooi kwalitatief resultaat! Aanrader

Correct afgehandeld volgens afspraak

Prettig

Prettige persoonlijke benadering

Heldere uitleg over te verwachten resultaat met voldoende eigen inbreng. Resultaat is boven verwachting.

Fijne samenwerking

Heel verrassend vond ik de hele samenwerking. Er is direct contact via de telefoon, Overleg is altijd mogelijk en er wordt met je meegedacht. Een detail of een kleur aanpassen is geen probleem. Afspraken worden nagekomen, en de bestelling was zelfs nog een week eerder in huis, dan verwacht. Ik word echt blij van zo'n bedrijf.

Super service!

Wij zijn enorm blij met de mooie pins die we hebben ontvangen. Ondanks wat problemen in de levering hebben ze ons heel goed op de hoogte gehouden en ervoor gezorgd dat de bestelling op tijd binnen was.

• Ervaring met: Pins

Goed bedrijf met prachtige speldjes.

Goed product. Mooi afgewerkt en heel fijne ondersteuning bij het ontwerp

Fijne communicatie

Ik heb erg fijne en persoonlijke communicatie gehad met de klantenservice, ik wist zelf niet wat het beste was voor mijn pins maar heb hier erg veel hulp mee gehad en ben zelfs gebeld. Wel duurde het even voordat er contact met mij werd opgenomen en had ik een erg groot mail bericht.

• Ervaring met: Pins

Snelle service en top kwaliteit!

Wat hadden op korte termijn speldjes nodig met een een niet alledaags design. We zijn blij verrast met het eindresultaat en de super snelle service.

• Ervaring met: Speldjes

heel goed

goed meegedacht in t ontwerp, service gericht en afspraken nagekomen

• Ervaring met: Pins

Snel, efficiënt en top kwaliteit

Van ontwerproces tot uiteindelijke levering is alles perfect gelopen. Snelle service en kwalitatieve afwerking.

such great quality!

We are really happy with our pins from Pins Passion! Their team is very helpful and friendly, it was a pleasure working with them!

• Ervaring met: Pins

Het proces en eindresultaat voldoen volledig aan mijn hoop

Alle stappen in het proces verliepen zeer prettig: advies, bestelling plaatsen, ontwerp bevestigen en ontvangen. Het had niet beter gekund!

• Ervaring met: Pins

Perfect mee gedacht en uitgevoerd

• Ervaring met: Pins

Keurige pins, goed en fijn klantcontact!

De pins zijn puntgaaf! De kleuren en randen komen netjes overeen met het ontwerp. Er wordt goed meegedacht, het contact verloopt fijn en gemakkelijk. En zo dus een echte aanrader!

Super mooi resultaat!

Mooie scouting pins laten maken. Zien er fantastisch uit! Ook de hulp en medewerkers denken nee en helpen graag.

• Ervaring met: Pins

Zeer klantvriendelijk, betrouwbaar en snel, gewoon perfect!

Mijn bestelling werd met alle details doorgenomen en aangenomen waarna de bevestiging snel volgde voor akkoord. Geheel zoals ik had omschreven werden de pins binnen de aangegeven levertijd afgeleverd. Alles ging voor mij zoals ik had gevraagd. Kortom perfect

Vlekkeloos

Na het eerste contact via de website, snelle reactie en advies gekregen bij aantal keuzes die gemaakt moesten worden. Het eindresultaat, mooi verpakt, en op tijd geleverd, voldoet helemaal aan de verwachtingen en onze vereniging is er erg blij mee.

• Ervaring met: Pins

Super mooi en professioneel!

De contact met de medewerkers van Pins Passion was erg prettig en aangenaam. We hadden binnen een korte periode een grote aantal pins met eigen ontwerp nodig en dit was haalbaar. We kregen het op de afgesproken tijd binnen. Wij vanuit Alliander (energienetwerk bedrijf) hebben energie pride pins laten maken, deze hebben we gedragen tijdens de pride week en willen we ook graag onder de medewerkers uitdelen vanuit onze interne pride netwerk. Veel collega's waren er enthousiast over. Het is klein, praktisch en passend bij de organisatie. Dank voor jullie goede en snelle service!

Super,

Geleverd in een prachtig doosje, alles volgens afspraak. Ook goed bereikbaar als ik bel, nemen altijd op en geven goed advies.

• Ervaring met: Pins

Altijd in goed overleg en goed advies

• Ervaring met: Pins

Ik had een krappe deadline maar ik ben uiterst professioneel en vriendelijk geholpen. En de pins zijn ook nog eens mooi en van een goede kwaliteit.

• Ervaring met: Pins

Pins Passion, een betrouwbare partner en hoogwaardige kwaliteit

We hadden een deadline uitdaging met ons evenement. Pins Passion heeft dit zeer professioneel opgelost en de deadline is gehaald. Een hele betrouwbare partner wanneer het gaat om afspraken en uitvoering. In ons geval waren het 6 moeilijke ontwerpen van een kunstenaar en deze hebben geleid tot 6 waanzinnig mooie pins van hoogwaardige kwaliteit. Iedereen was enorm enthousiast op ons event.

Erg positief

Wat een aardige man is Gustaaf. Heeft echt geluisterd naar wat ik wilde en met me meegedacht. Het eindresultaat is echt top!! Ongelooflijk blij mee!

• Ervaring met: Pins

De passie voor pins is echt en levert prachtig resultaat op.

Gewoonweg prima geholpen, snelle reactie, juiste vertaling van de wensen met een prachtig ontworpen en keurig op tijd geleverde pin als resultaat.

De gouden standaard

Zoek niet verder dan deze site voor alle pin benodigdheden. Er is geen betere.

Over Pins Passion

‘Onze passie voor Pins, gaat verder dan het maken van een speldje!’ Dat is onze lijfspreuk. Met onze passie voor zowel kwaliteit als ontwerp, willen wij het meest onderscheidende Pins bedrijf van Nederland en België blijven. Wij steken evenveel liefde en aandacht in het maken van al onze Pins, ongeacht of het om een bestelling van 10 of 5000 speldjes gaat.