Zeer goede service, Kundig, Maakt afspraken die ook nagekomen worden

Prijstechnisch zeer gunstig, zeer goede service, kundig en de nazorg is uitstekend als je nog vragen hebt omtrent een nieuw geïnstalleerde computer met toebehoren,

• Serviceniveau

Ik ben een aantal maanden geleden overgestapt met een online systeem (en mijn websites) naar Lennmedia en ben echt super tevreden! Het was voor mij wel een grote stap en ik zag er erg tegenop, maar Lennart heeft mij alle zorg uit handen genomen. Lennart denkt heel actief mee over mijn online systeem en heeft voor mij een hele mooie professionaliseringsslag gemaakt. Ik kan daarmee betere kwaliteit leveren aan mijn klanten en met goede beveiliging. Niks is hem teveel en hij is altijd bereikbaar voor vragen en extra toelichting (zonder dat direct elke minuut wordt geschreven, echt heel klantgericht). We hebben samen een middag gezeten (een soort intake) om alles door te nemen en ik had er direct veel vertrouwen in, je kon op kantoor ook zien dat alles heel professioneel verloopt. De applicatie draait nu al een paar maanden feilloos en zonder onderbrekingen. Ook de service overeenkomst is een aanrader, elke maand wordt alles geoptimaliseerd en houdt Lennart mij netjes op de hoogte. Kortom, ik ben blij met mijn keuze voor Lennmedia en raadt dit bedrijf aan mensen uit mijn netwerk ook aan.

• Bereikbaarheid

Lennart denkt met je mee en werkt snel, doelgericht en efficiënt. Aanrader!

• Bedrijfsnaam (optioneel): Kompas advocatuur

• Bereikbaarheid

het is goed koop en je wordt altijd geholpen

• Bereikbaarheid

LennMedia heeft absoluut kennis van zaken en gaat door tot de oplossing is gevonden. Ook qua kennis en advies zit het zeker goed. Een veelzijdig bedrijf op gebied van ICT.

• Bedrijfsnaam (optioneel): GIG creative film production

Heel fijn.

• Bereikbaarheid

Biedt persoonlijke service aan elke klant. Gebruikt moderne, hoogstaande kwaliteit hard- en software. Denkt kritisch mee door terug te gaan naar de essentie van iedere technische vraag. Zorgt voor passende oplossingen die binnen de eisen, persoonlijke voorkeuren en het beschikbare budget vallen. Verrast in creativiteit.

• Bedrijfsnaam (optioneel): Web and Brand

Direct geholpen met een support vraag en het probleem dus ook meteen opgelost. Uitstekende service.

• Bereikbaarheid

Always quick responses to inquiries. Passion to deliver individual client solutions and exceed the expectations. Adds unique client solutions to the its own company portfolio. Stays up-to-date on latest IT solutions and develops his own. LennMedia can be seen as an outsourced IT department

• Bereikbaarheid

Deskundige en welwillende hostingpartij. Zeer goed bereikbaar, ook in het weekend. Als ze de hostingkosten zouden verdubbelen zou ik het nog steeds met liefde betalen. Dit in tegenstelling tot veel andere hostingpartijen waar we ook sites hosten.

• Bedrijfsnaam (optioneel): LocalLeadGenerator

Al meer dan 2 jaar ervaring met Lennmedia en nog nooit problemen gehad. Er is altijd duidelijke communicatie en er word een vakkundige service geleverd. Zeker aan te raden.

• Bedrijfsnaam (optioneel): Smiba Hosting

Na jarenlange ervaring en samenwerking met LennMedia, kan ik dit bedrijf van harte aanbevelen. De service is zeer professioneel en behulpzaam. Prima en zeer fijn bedrijf!

Geen nadelen ervaren

• Bereikbaarheid N.v.t.

Uitstekende service, heldere communicatie en prima diensten.

• Bedrijfsnaam (optioneel): Lions Interim Management

Vakkundige service met een klantvriendelijke aanpak. Professionele kennis van producten en denkt proactief mee met mijn wensen als klant!