met de vakantie eten en borrelen, hebben ze s avonds genoten, we hebben het er nog vaak over gehad

• Diversiteit & mogelijkheden

We hebben een ontzettend sfeervol, fijn en warm feest gehad. De bediening was optimaal. De locatie was uitstekend geschikt voor ons feest

• Diversiteit & mogelijkheden

Onze ladiesavond is mede een succes geworden dankzij de meedenkende houding van De Paal. En de zaal is prachtig!

• Diversiteit & mogelijkheden

Dames, jullie ook bedankt dat we aanwezig mochten zijn bij de verrassende lezing. Mooie creaties zijn er gemaakt door jullie en natuurlijk willen we de dames van de naborrel ook nog even speciaal bedanken. Het was een gezellige avond, bedankt allemaal!

In een woord super! kwaliteit/prijsverhouding overweldigend. ik had geen betere lokatie kunnen kiezen voor mijn boekpresentatie. Voor iedereen die iets te vieren heeft, een aanrader! minpuntje...aanzicht voorzijde. Staat in schril contrast met de super mooie sfeervolle zaal.

• Diversiteit & mogelijkheden

Wij hebben een gezellig feestavondje gehad wat voor herhaling vatbaar is!

• Diversiteit & mogelijkheden

Als je iets wilt organiseren voor een goed doel (in ons geval een pubquiz tbv de actie Never Stop Running) dan is het altijd lastig als je een commerciële partij nodig hebt. Je wilt ten slotte zoveel mogelijk geld overhouden voor het goede doel. Wij vonden in Kitty en Joan van De Paal een ideale partner. Ze dachten proactief met ons mee en toonden zich ook welwillend om -mede- ons doel te steunen. Helemaal top! Wij hadden een super avond (19 nov 2016)

• Diversiteit & mogelijkheden

Van begin tot einde heb ik een grandioos feest gehad! Heel veel van mijn gasten hebben aangegeven, dat het een geweldig mooi, goed verzorgd feest was. Kitty en medewerkers, nogmaals heel erg bedankt voor het prima verzorgde feest!

• Diversiteit & mogelijkheden

Beste Petra, bedankt voor je reactie. Het was een heerlijke discoavond!!

De communicatie was prima en onze zoon zijn verjaardags-feestje was heel mooi en prima verlopen.Hij heeft genoten.Gastvrijheid was top.

• Diversiteit & mogelijkheden

Beste Joke, bedankt voor je reactie. Het was hartverwarmend om jullie zoon zo te zien genieten. We wensen hem mooie herinneringen toe en in goede gezondheid op naar de hele Abraham!!

We hebben het afscheid van mijn schoonvader in de Paal gehouden. Wat een geweldige lokatie, alhoewel het een uitvaart betrof was het toch heel gezellig. Alles was bespreekbaar met onze gastvrouw Kitty. In de loop van de middag bleek dat er toch veel meer gasten kwamen dan gepland maar Kitty en haar "crew" vingen dit uitstekend op. Er werd zelfs nog ter plekke een vegetarische soep bereid, de hapjes waren uitstekend. Alles tot in de puntjes verzorgd, zelf op de tafels stonden vaasjes met de bloemen waarvan wij zelf hadden aangegeven dat we die mooi vonden. Ik kan echt niets bedenken wat beter had gekund want alles was helemaal top geregeld en uitgevoerd! Kitty en crew, bedankt!

• Diversiteit & mogelijkheden

Jullie hebben mede gezorgd dat de nabestaanden waarvoor ik de uitvaart heb geregeld het afscheid hadden zoals zij dat voor ogen hadden.

• Diversiteit & mogelijkheden

Beste Theo, bedankt voor je reactie. Het was me ook een waar genoegen om jou samen te mogen werken. Magnifiek zoals jij je inzet voor de nabestaanden.

Altijd gezellig en super verzorgd! Goede service, vriendelijk en behulpzame medewerkers en het kan niet gek genoeg zijn of het wordt bedacht en uitgevoerd in een super entourage

• Diversiteit & mogelijkheden

Beste Roy, bedankt voor je reactie. Tot in september!!

zeer fijn gezellig feest geweest. complimenten voor jullie inzet en alles. Zeker voor de service om thuis gebracht te worden

• Diversiteit & mogelijkheden

Beste Sjan & Jan, bedankt voor het delen van jullie ervaring.

Een ontzettend leuke en sfeervolle plek.

• Diversiteit & mogelijkheden

Beste Eline, bedankt voor je lovende reactie. Alvast een supergave vriendinnenvakantie gewenst en tot gauw in De Paal.

Zeer sfeefvolle aangeklede zaal. Een ideale loacatie om voor verschillende soorten gelegenheden te gebruiken. Verzorging tijdens de bruiloft was goed ook de catering was keurig.

• Diversiteit & mogelijkheden

Beste Peter, bedankt voor je reactie.

Met open armen word je ontvangen. En het is er altijd gezellig.

• Diversiteit & mogelijkheden

Beste Maik, bedankt voor je lovende reactie. Wij vinden het ook altijd weer gezellig als je erbij bent bij De Paal.

Een héle mooie zaal met een gezellig terras. Olijfbomen en palmbomen, ledverlichte staantafels, het ziet er super gezellig uit. Een feest kan geheel naar eigen wens ingevuld worden tot super luxe hapjes toe. Kitty en Joan staan open voor je eigen inbreng. Een echte aanrader!!

• Diversiteit & mogelijkheden

Beste Gina, bedankt voor je mooie reactie.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mooie zaal, gezellige kroeg. Goede gastvrouw en gastheer.

• Diversiteit & mogelijkheden

Beste Eline, bedankt voor je reactie. Ik hoop je binnenkort te mogen verrassen op weer iets nieuws bij De Paal.

Mooie zaal en zeer vriendelijke gastvrouw.

• Diversiteit & mogelijkheden

Merci pour votre commentaire.

Super gezellige kroeg en prachtige zaal volop mogelijkheden! Vriendelijke en gezellige uitbaters/eigenaars

• Diversiteit & mogelijkheden

Beste Thomas, bedankt voor je reactie. We vinden het ook altijd weer gezellig met jullie bij De Paal. Veel succes alvast met Erp 10 in het aankomend seizoen!

Prima locatie geleid Door 2 mensen die echt met je meedenken!

• Diversiteit & mogelijkheden

Beste Marcel, bedankt voor je reactie. We hebben je feestavond met veel plezier georganiseerd.

Gezellig, bruin café waar we graag komen. Altijd goede sfeer en zeer gastvrij. Vele mooie avonden gehad hier! Ook de vernieuwde zaal is perfect geschikt voor leuke feesten :)

• Diversiteit & mogelijkheden

Beste Rick, bedankt voor je reactie. Laten we proosten op nog veel meer gezellige en mooie avonden in De Paal.

Een heel erg sfeervol en gezellig café waar ik graag kom. Afgelopen keer een bruiloft mogen meemaken in een hele mooie en sfeervolle zaal! Alles tot in de puntjes goed geregeld.

• Diversiteit & mogelijkheden

Beste Luc, bedankt voor je lovende reactie. We hebben ook erg genoten van de bruiloft, het blijft heerlijk om zo veel mensen te zien genieten van het diner en de gezellige feestelijke sfeer. Jullie zagen er zelf ook magnifiek uit met de hele groep.

Ik heb al enkele malen mogen genieten van feesten en partijen in de prachtige feestzaal van De Paal. Prima service, heerlijk eten en drinken en de zaal iedere keer volledig naar wens van het feestend paar aangekleed. Wat een top locatie!

• Diversiteit & mogelijkheden

Beste Janneke, bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt bij De Paal. We hopen jullie weer snel te ontmoeten.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed gezellig, zou wel meer aanbieden wat mensen trekt. Kleine bandjes in t cafe (1/2 personen) met livemuziek, af en toe een feestje, etc.

• Diversiteit & mogelijkheden

Beste Paul, bedankt voor je reactie. We hebben in het café een ruime diversiteit en mogelijkheden aan dranken, hapjes, extra openingstijden, muziekkeuzes. Het aanbod van livemuziek en themafeesten staat op dit moment inderdaad op een laag pitje. We nodigen je graag uit om onder het genot van een drankje hierover met ons te sparren.

Altijd goed geregeld, gezellig en goed vertoeven!

• Diversiteit & mogelijkheden

Beste Tommie, bedankt voor je reactie. Altijd weer gezellig als jullie er bij zijn.

Hezelstraat 26 5469CE Erp

Over Cafe Zaal De Paal

De Paal is een ongekend veelzijdig horecabedrijf met een ontzettend gezellig bruin café, een zeer sfeervolle zaal en een buitenterras aan de achterzijde in mediterrane sfeer. Wil jij een bruiloft om door een ring te halen, een uitbundig feest, een overheerlijk diner of buffet op maat, een vergaderplek waar je meer kunt dan alleen vergaderen? Of zoek je een plek om mensen te ontmoeten, een potje kan biljarten, poolen, darten, beerpongen, spijkerslaan, waar je kan bijkletsen met vriendinnen of met je maten uit je dak kan gaan, waar je kan lachen en huilen...kortom helemaal jezelf mag zijn, dan ben je bij De Paal op het juiste adres. De Paal, een tweede thuis voor allemaal!