Het was fantastisch.

Afgelopen zondagmiddag een heerlijke lunch bij Kitty en Joan gehad. In deze lastige tijd van CORONA heb ik met mijn familie op gepaste wijze toch mijn feestje kunnen vieren. Wat een heerlijke lunch was dat, en in een woord FANTASTISCH. Bedankt Kitty en Joan. Ria uit Veghel

Prima geregeld en het eten was heerlijk!

Vooraf werd de tijd genomen om alles door te nemen. Mijn ouders hebben genoten en we hebben veel leuke reacties gehad op de accommodatie en het uitstekende eten. Bediening was netjes en goed. Niemand kwam drinken te kort, maar je werd ook niet overladen met drankjes. Wat ons betreft prima, dank voor de goede zorgen!

Warm & gezellig.

De keren dat ik er kom is het gezellig en daar gaat het om. We hebben laatst nog gezellig gedineerd met de vriendengroep. Lekker zeg. Ik zal andere groepen dat ook aanraden om daar eens te gaan doen.

alles was super goed verzorgd

heel tevreden hoe ons feest verzorgd en hoe alles was geregeld

Goede service en heel gastvrij. Leuk personeel

Hebben al verschillende activiteiten bij deze horecagelegenheid georganiseerd. Kunnen blindelings afspraken maken, die altijd nagekomen worden. Buiten dat is het personeel hartstikke vriendelijk en behulpzaam.

Goede service alles is mogelijk

Fijn café met een mooie zaal en tuin. In overleg is er alles mogelijk om een goed feest te vieren. Lekker eten en goede service. Zeker een aanrader.

top lokatie voor vergaderingen en feesten

Met een team van Mars langs geweest en weer zeer goed bevallen, zeer gastvrij en goede service.

Gastvrij, meedenkend, vriendelijk, mooiere zaal

• Diversiteit & mogelijkheden

Al 2 keer reünie gehouden. Beide keren goede reactie van deelnemers gehad. Mooie zaal. Alles dik in orde

• Diversiteit & mogelijkheden

Omdat ik bijna elke week naar de Paal ga, vond ik het een leuk idee om daar ook mijn feest te houden. Kitty en Joan dachten echt mee met het regelen van het feest, en wat ze zeggen; alles is realiseerbaar en jouw wensen staan centraal. Het was goed geregeld! Niks hoeven doen, de bediening was goed, het eten was niks op aan te merken en bovenal was de zaal erg mooi! De gasten op het feest vonden het allemaal een super leuk feestje, gehouden in een mooie zaal, waar het goed geregeld was. Erg geslaagd dus.

• Diversiteit & mogelijkheden

alles tevoren goed doorgesproken, en een hele fijne middag gehad. De bediening was perfect, de gastvrije ontvangst ook. Ook het zakelijke gedeelte werd goed afgehandeld

• Diversiteit & mogelijkheden

Wij kijken terug op een geweldig kraamfeest. Alles was tot in de puntjes verzorgd, heel mooi aangekleed. Leuke sweettable en alles super leuk geregeld voor de kids. Kortom kon niet beter!!

• Diversiteit & mogelijkheden

Ik heb samen met een vriendin een foute party georganiseerd tnv onze 50e verjaardag. We hadden vanaf het begin een goed gevoel bij deze zaal en zijn zeker niet teleurgesteld. Ze dachten goed mee over de inrichting en de stijl en proberen al je wensen te realiseren. Dik tevreden dus en voor herhaling vatbaar op deze lokatie.

• Diversiteit & mogelijkheden

Wat hebben wij WEER een GEWELDIG feest bij jullie gehad !!! Gezellig en goed personeel !!! Mooie zaal en locatie !!! Fijne communicatie makkelijk in omgang en ze delen zelf ook hun ideeen en ervaringen.Alles is bespreekbaar en aanpasbaar.Je kunt erop vertrouwen, DAT HET GOED KOMT !! Daar zorgen Joan en Kitty voor !!! Nogmaals Bedankt en zeker tot een volgende keer !!!! Groetjes Edwin Marja Nikki en Mika

• Diversiteit & mogelijkheden

Erg fijn feestje gehad. In overleg met Kitty het feestje zo kunnen organiseren, dat het precies zo was, zoals ik het gewild had. Erg lovende reacties gehad van de gasten op mijn feestje.

• Diversiteit & mogelijkheden

We hebben een overheerlijke hartige high-tea gehad in het cafe. Heel compleet, erg lekker en het zag er ook super mooi uit. Bedankt Kitty en Joan!!! Het was weer genieten bij Café de Paal.

• Diversiteit & mogelijkheden

We hebben een geweldige bruiloft gehad

• Diversiteit & mogelijkheden

borrel, feestje of eten, Johan en Kitty zorgen ervoor dat je wensen worden ingevuld zoals je het in gedachte had. eten, gewoon een diner, een bbq of de borrel hapjes altijd lekker en goed verzorgd. goed glas bier en zeker betaalbaar!

• Diversiteit & mogelijkheden

Ik beveel iedereen aan om hier bezoek te brengen

• Diversiteit & mogelijkheden

Wij hebben genoten van de heerlijke saté! Er was ruim voldoende, en we hebben complimentjes mogen ontvangen.

• Sfeer N.v.t.
  • Gastvrijheid N.v.t.
  • Diversiteit & mogelijkheden

Bedankt Richard, fijn om te horen. Jouw ontvangst was ook grandioos voor mij als cateraar.

Super gezellige feestavond gehad goede service en goede bediening. Een aanrader voor iedereen

• Diversiteit & mogelijkheden

Bedankt Jacqueline, het was een fantastisch bruisend feest, een mooie voorproef op ons aankomend carnavalsweekend. We hebben genoten van jullie geweldige dansmoves op de dansvloer.

Super cafe zeer klantvriendelijk en ook idiaal voor bedrijfsuitjes, altijd welkom en lekkere sfeer

• Diversiteit & mogelijkheden

Bedankt Johnny, het was wederom erg gezellig met jullie team. Mooi stukje teambuilding van jullie om na de vergadering nog samen na te borrelen in het café onder het genot van een buffetje. Chapeau!!

Erg gastvrij, prachtige zaal met alles wat je maar kan wensen.

• Diversiteit & mogelijkheden

we hebben een geweldig 25 jaar huwelijks feest gehad alles was mogelijk goede bediening en een gezelligge sfeer gast vrij en meedenkend hartelijk bedankt kitty

Over Cafe Zaal De Paal

De Paal is een ongekend veelzijdig horecabedrijf met een ontzettend gezellig bruin café, een zeer sfeervolle zaal en een buitenterras aan de achterzijde in mediterrane sfeer. Wil jij een bruiloft om door een ring te halen, een uitbundig feest, een overheerlijk diner of buffet op maat, een vergaderplek waar je meer kunt dan alleen vergaderen? Of zoek je een plek om mensen te ontmoeten, een potje kan biljarten, poolen, darten, beerpongen, spijkerslaan, waar je kan bijkletsen met vriendinnen of met je maten uit je dak kan gaan, waar je kan lachen en huilen...kortom helemaal jezelf mag zijn, dan ben je bij De Paal op het juiste adres. De Paal, een tweede thuis voor allemaal!