Super dat het zo kon

Een heel vriendelijke behulpzame chauffeur en mooi op tijd

Goed om te horen! Bedankt voor uw reactie!

Tahir

Snel en kwaliteit

fantastisch

op tijd ,nette mannen ,werkte snel en netjes,ruimde alles op voor de deur,goed humeur ,WE ZIJN DIK TE VREDEN!

Dank voor de mooie review! Altijd fijn om te horen dat onze klant dik tevreden zijn.

Zeer netjes, volgens afspraak.

Top geregeld

Chauffeur denkt ook mee en vriendelijk

Prijs kwaliteit goed, slechte levering

Afspraak was 10 uur maar waren er pas om 11 uur.

Goed en professional geregeld

Alles op tijd geleverd en goed gestort.

Heel tevreden

Goede communicatie. Alles zoals besproken en een erg vriendelijke chauffeur die mooi optijd was

VRESELIJK

0 sterren mega asociaal persoon kwam mee. kon het niet gevonden krijgen en ging gewoon ergens staan zonder te bellen. wij krijgen vervolgens een factuur voor extra tijd dat is gefactureerd. klantenservice kennen ze niet. alles wat met dit bedrijf te maken heeft zou ik nooit aan iemand aanbevelen

Helaas hebben wij niet fatsoenlijk kunnen reageren op uw review, omdat dit iets is geweest in april en we daar nu niet meer naar kunnen refereren bij de uitvoerende partij. Het spijt ons dat uw bevindingen slecht zijn en dat we het niet goed hebben kunnen afhandelen. groet Betondirekt

soepele en directe service

Service staat hoog in het vaandel

perfect

snel geleverd, telefonisch goed en duidelijk bereikbaar

Professioneel, vriendelijk, op tijd

Keurig op tijd, pompwagen was iets later, maar had dit op tijd gemeld. Zeer vriendelijk. Goede service!

Goede service en mooi op tijd

Prettige medewerkers die hun vak verstaan en netjes werken. Goede service en op afgesproken tijd aanwezig.

Alles op tijd en snelle service

Eindresultaat was stop; ik heb #m3 nog wat verminderd op het laatste moment; dat was met 1 telefoontje last-minute geregeld. Tussen moment van bestellen en leveren zat voor mij nog wel wat intransparantie: wie komt leveren; wat nemen ze mee; wat moet ik zelf doen?

Netjes, snel en vakkundig!

Wij hadden met pomp wagen. Kregen mooie tips voor nawerking. Bedankt!

Keurig op tijd geleverd

Ik zou de volgende keer weer via betondirekt bestellen

Helemaal top

Super levering en op tijd

Vakkundig en correct

Goede communicatie, werkt netjes en correct

Top geregeld

Snel geregeld. Netjes teruggebeld voor overleg. Aardige chauffeur

snelle levering

top

Super snel en goed geregeld

Zeker voor herhaling vatbaar

goed en netjes

goed en netjes jammer dat ik teveel had gezegd of bestelling gedaan dus ook teveel betaalt en die zie ik niet terug maar chauffeur zeer correct en netjes op tijd

Dank voor de mooie review. Beton wordt per levering samengesteld in de centrale, omdat elke bestelling anders is. Het beton wat we mee retour nemen moet worden afgevoerd. Het is net als met een aangebroken pot verf, die kun je ook niet retour brengen naar de winkel.

Super, de chauffeur was heel behulpzaam en verstand van zaken.

Goed geregeld, was op tijd. Zeer behulpzaam.

Dank u wel!

Behulpzaam

Lijst met aandachtspunten die je voorafgaand via de mail ontvangt zijn generiek en niet op elke bestelling van toepassing. Daar had ik een belletje voor nodig geen probleem dus maar kan wel beter. Daarom een 9.5 ipv 10.

Hartelijk dank voor het mooie cijfer. Helaas kunnen we niet voor elke levering aparte stortinstructies aanleveren. Daarom een algemeen document en wat voor u van toepassing is kunt u eruit halen.

competente chauffeur

Rustige en pragmatische chauffeur, die je niet gek maakt als hij met een enorme vrachtwagen met beton voor de deur staat.

Bedankt voor de mooie review!

Madam Curieweg 8

8501 XC Joure