Zeer vriendelijk en behulpzaam.Top ervaring.....

Voor herhaling vatbaar..top..

goeg verzorgd

voor het werk wat wij moesten doen , een oppervlakte van 43 m was het een uitkomst . De persoon die de pomp bediende was zeer bekwaam.

Vriendelijk, behulpzaam en gewoon goed

Vriendelijk, behulpzaam en gewoon goed.

toppie

op tyd behulpzaam kan iedereen aanbevelen gr anita bedankt heren

Uitstekend.

Snelle levering.

Goed en snel geregeld

Ik wilde binnen een paar dagen het beton graag hebben. Na contact via whatsapp kon dit snel gepland worden. Ik werd tijdig op de hoogte gehouden dat de levering later zou komen, goed contact daarover. De chauffeur was erg behulpzaam, gaf tips (dit was voor mij een eerste keer)

Supergoede communicatie, word top meegedacht en het loopt soepel. Mocht ik weer beton nodig hebben doe ik het zeker weer via betondirect!

Zeer snel en optijd geleverd. Toffe chauffeur! En een goede service!

Helemaal top!!

Eenvoudig en snel geregeld.

Goede ervaring als particulier. Snel geregeld en direkt duidelijkheid qua kosten. Makkelijk in contact.

Chauffeuse was zeer vriendelijk en manoeuvreerde de grote beton-truck zo m’n smalle straatje in. Zij legde goed uit wat de bedoeling was en gaf steeds genoeg beton zodat de kruiwagens goed te tillen waren. T was gewoon fijn samenwerken!

Prima en op tijd.

Goed, makkelijk te bestellen.

Toppers

Snelle levering, flexibele en vriendelijke

Super geregeld

Goed contact overleg in combinatie met de chauffeurs

Tevreden

Communicatie met Planner en Chauffeur was prima. Tijdstip levering was tot op de minuut precies

Geheel volgens afspraak

Medewerker zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Top

Snel besteld op tijd geleverd en een vriendelijke chauffeur wat wil je nog meer

In een woord geweldig. zelfs een dag van te voren nog een mail met de verwachte aankomst tijd van de chauffeur. Zo wil je als klant bediend worden. Ga zo door.

Volgens afspraak, keurig op tijd en een goede service van de medewerker

Betrof: Kleine 6 kuub / 24m2 betonplaat. Prima communicatie, nette prijs en zeer vriendelijke en aardige beton bezorgers. De heren van de betonpomp (aanrader!) waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Goed advies voor een volgende keer t.a.v. voorbereiding, geholpen bij het netjes vlak afwerken van de plaat uit service en goed advies over het zelf netjes afwerken en nat houden van het beton tijdens het drogen.

erg fijn

erg fijn om mee te werken. super!!

Dank voor de mooie review.

Beton vergeten, wel goed en direct opgelost

Mijn beton kwam niet binnen de besproken tijd+marge. Gebeld. Fout bij de centrale in de planning. Direct geladen met een toevoeging aan het beton zodat de nabewerking dezelfde dag nog gewoon mogelijk was. Heel snel en netjes opgelost dus tevreden.

Wat fijn dat dat het zo is opgelost en toch nog een 7, dank je wel.

Alles prima geregeld.

Nogmaals. Wel niet zo goedkoop.

Bedankt voor de review!

Goed en snel

Goed voor elkaar en snel

Dank u wel voor de mooie review.

Snel geregeld afspraken goed nagekomen

Offerte aangevraagd 2 dagen later beton op afgesproken tijdstip. Vriendelijk telefonisch geholpen Bevestiging duidelijk via mail Vriendelijk te woord gestaan en geholpen met storten.

Bedankt Gert, zo snel kan het dus gaan...

Snelle en kwalitatieve service

De chauffeur was erg behulpzaam en liet zijn werkterrein netjes achter. Top dienstverlening van A tot Z

Fijn om te horen! Dank voor de mooie review.