Snelle service

Fijne snelle duidelijke service. Helpt om het proces snel in gang te zetten.

Helder verhaal, goede communicatie

Zie bovenstaand

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Advertentie

Professionele begeleiding

Persoonlijke benadering

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Via een kennis

Een vlotte, klantvriendelijke afhandeling

De gesprekken liepen prettig, comfortabel en vlot en er werd goed mee gedacht met onze situatie

Prettig

Echt de oplossing bij deze vervelende situatie. Heel duidelijk en gericht, prettig en gemoedelijk ondanks alles. Echt een aanrader.

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Internet

Prettig uitgelegd en word goed naar je geluisterd

Fijne ervaring.

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Internet

Alles prima geregeld en duidelijk uitgelegd

Ferdinand heeft ons super goed geholpen met onze scheiding. Het proces is door Ferdinand tot in detail uitgelegd en als wij toch nog vragen hadden werden deze snel en vakkundig beantwoord. En dat alles voor een prima prijs. Zeer tevreden over Ferdinand en ik zou het iedereen kunnen aanbevelen.

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Mijn ex-vrouw

Professioneel en vertrouwd

We hebben op een fijne en een professionele manier ons huwelijk kunnen afronden. Er was ruimte en begrip voor een ieder van onze wensen.

Prettig, snel, overzichtelijk.

Fijn dat alles zo snel online geregeld kan worden, in deze tijd heb je namelijk al genoeg aan je hoofd. Er werd vlug gereageerd op emails en documenten, waardoor we flink door konden pakken en nu is het alleen nog wachten op de advocaat en rechtbank. Als je met elkaar nog goed de dingen kan bespreken is GelukkigUitElkaar zeker een aanrader!

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Google

We zijn heel goed geholpen door dit bedrijf. Alles ging snel en er was ook een goede communicatie.

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Via internet

Een hele fijne ervaring tijdens een vervelend gebeuren

Het is fijn dat je, wanneer je door een lastige periode gaat, goed en helder ondersteunt wordt. Iemand die erg kundig is en je snel van alle antwoorden kan voorzien.

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Via via

Gelukkig is de scheiding bijna een feit!

Bijzondere ervaring met een ervaren deskundige meneer, jammer dat het naar mijn idee sneller en iets goedkoper had gekund, einde is bijna in zicht en hopelijk kan ik in het nieuwe jaar zeggen dat ik 'Gelukkig ben gescheiden'!

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Internet

Zeer deskundig en helder!

Zakelijk, maar toch vriendelijk. Zeer helder. Deskundig, Precies wat je nodig hebt in deze situaties.

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? viavia

Deskundig, behulpzaam en professioneel.

Prima ontvangst, netjes afgehandeld. Snelle reacties en acties.

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Via kennis

Dankzij mediation zijn we er samen uitgekomen.

I.v.m. onze lieve dochter wilden we zo "goed" mogelijk uit elkaar gaan. Dit leek eerst heel lastig te worden door heftige emoties, verschillende gedachten en tegenstrijdige wensen, maar met behulp van de mediator is het ons toch gelukt. Door de jarenlange ervaring prikte hij gemakkelijk door verwijten en niet relevante discussies/ opmerkingen heen en heeft hij goed geholpen met het financiële gedeelte van het convenant. Ook konden we zelf gemakkelijk een goed ouderschapsplan schrijven d.m.v. een concept die we mee kregen. Een mediator is vooral een snelle en goedkope manier van scheiden, want zoals in het kantoor hing: wie pleit om een koe, geeft er één toe. Maar het grootste voordeel van mediation is dat je het "samen" gelukt is om er uit te komen.

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Internet

Goede adviezen en communicatie.

Een goede communicatie en samenwerking. Als klant ben je bepalend in het tempo.

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Mond op mond reclame.

Super snel, persoonlijk en laagdrempelig

Dhr Ritskes heeft ons heel goed geholpen. Het contact is erg prettig en ook op mails wordt erg snel gereageerd. Gelukkiguitelkaar levert werk op maar en wat past bij de persoonlijke situatie of wensen. Heel tevreden over de afhandeling, snelheid en samenwerking. Prijs is prima

Deskundig en doelgericht

Ferdinand heeft ons erg goed geholpen. Erg doelgericht en zijn deskundigheid is bovengemiddeld.

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? netwerk

Rustig en professioneel.

Alles werdt duidelijk uitgelegd bij vragen, vriendelijk en warm ontvangst. Professionele houding.

Geweldige begeleiding!

Onze ervaring met Ferdinand is fantastisch. Wij hebben goeie gesprekken gevoerd en zijn goed geadviseerd in ons scheidingstraject. Wij hebben het beide als zeer prettig ervaren. Dank hiervoor!

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Via internet

We zijn kundig en duidelijk geholpen.

Kundige uitleg die de zaak duidelijk en helder inzicht geeft van wat ons te wachten staat. Er heerst een ontspannen sfeer tijdens het gesprek en dat in een minder leuke gebeurtenis in je leven.

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Zag reclame bij de Foniabrug en aan de hand daarvan online bezocht.

Goede en duidelijke uitleg, met relaxte sfeer.

Samen zijn we er heen geweest. De persoon stelt zich netjes voor en creëert een relaxte indruk met verstand van zaken. Heel behulpzaam en komt met goede tips en ideeën.

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Via via

Dollard 296 9204CZ Drachten