Kort en bondig.

Ik heb het als zeer prettig en behulpzaam ervaren.

Duidelijk, rustig en meedenkend

Voor de hulp die ik nodig heb, heb ik meerdere keren gebeld, een paar afspraken gemaakt en iedere keer werd ik vriendelijk geholpen en werd er met mij meegedacht.... Ik denk dat dat in een lastige periode net is wat je nodig hebt; dat er even tijd wordt gemaakt voor een vraag tussendoor en er ruimte is voor een gesprek of advies...bedankt hiervoor!

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Internet

Fijn, open en eerlijk begeleid

Alles wordt voor beide partijen belicht en besproken. Denken in oplossingen staat voorop. Het was een fijne ervaring.

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Via een tussenpersoon

Snel, correct opbjectief

Traject duidelijk correct en snel doorlopen. Objectief en kundig.

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Google

Adequate begeleiding, advisering en afwikkeling

Mediator de heer Ritzes heeft ons adequaat en neutraal begeleid bij de afwikkeling van ons geregistreerd partnerschap en het opstellen van convenant en ouderschapsplan zonder ons te pushen. Tevens hebben wij het contact als prettig ervaren. Zijn adviezen waren zeer welkom.

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Google / internet

Rustig en voelt veilig

Uitermate rustige en vriendelijke man. Duidelijke en gestructureerde uitleg.

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Via bekende

Een deskundige bedrijf

Geeft goed advies. En duidelijk antwoorden

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Via een accountantskantoor

Stappen duidelijk uitgelegd en snelle reactie!

Ik ben zeer tevreden over Ferdinand. Het plan van aanpak was duidelijk en overzichtelijk uitlegd. Ook reageerde hij snel.

Een fijn bedrijf!

Nadat we hebben besloten om te gaan scheiden zijn we via via bij Gelukkiguitelkaar.nl gekomen. We zijn ontzettend fijn geholpen door Dhr. Houkes.

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Via een kennis

Echt een goeie mediator

Goeie en vriendelijke mediator, wij hadden ferdinand ritskes uit drachten.. fijn dat je fries kan spreken..

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Via een vriendin

Duidelijke uitleg, rustig, prima bereikbaar bij vragen

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Internet

Deskundig advies en met begrip voor onze moeilijke situatie.

We konden snel terecht om onze scheiding te regelen. Vragen na aanleiding van een gesprek werden ook via de mail beantwoord.

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Via een vriendin

UITMUNTEND EN BETROKKEN

Zeer vlot én persoonlijk in contact (volgens alle afspraken) met Ferdinand vestiging Drachten gehad. Meedenkend en meegaand en denkt in de breedste zin van het woord met ons als ouders mee. Zeer tevreden en gehoord en gezien door Ferdinand, fijn dat jij voor ons ''alles'' zo vlot naar wens hebt afgestemd en geregeld hebt voor ons, Hierbij kan ik jou als persoon en als adviseur aanbevelen bij ieder!

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Internet

Fijn contact. Objectief en de tijd willen nemen om tot een goede besluitvorming te komen.

Fijne, vriendelijke hulpverlening.

betrokken en rust

Jan was rustig en nam de tijd voor ons. Hij legde zaken goed uit. 1 aandachtspunt: Hij gaf in het begin alleen veel voorbeelden over gezinnen met kinderen, en dat was in ons geval niet aan de orde.

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? via mijn partner

Vlot, vriendelijk en goed voor beide partijen

Er werd duidelijk uitgelegd hoe alles in zijn werk zou gaan en wat we mochten verwachten. We hebben alles vlot op papier gekregen en qua financiën kregen we een goede begeleiding. Hierbij werd goed gekeken naar de belangen van beide partijen. Het verliep allemaal vrij soepel en vlot, wat erg fijn was.

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Via google

Alles snel, vlot en duidelijk geregeld

Dhr. Ritskes had snel tijd, schept erg veel orde in de chaos wat een scheiding met zich mee brengt. Hij was duidelijk en dacht goed mee.

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Via internet en een kennis

Uistekende, deskundige begeleiding op maat!

Ferdinand is een ontzettend kundige, empatische man die aanvoelt wat nodig is en heel professioneel in zijn begeleiding. Hij reageert ontzettend snel en is de perfecte man voor dergelijke, verdrietige trajecten.

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Online

Duidelijkheid en vriendelijk

De heer Ritskes heeft ons uitstekend geholpen. Een scheiding is best ingewikkeld, maar hij wist dat goed terug te brengen tot de kern. Hierdoor snel inzicht in wat er moest gebeuren. En uiteindelijk ook heel vlot goede afspraken kunnen maken.

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Via mond tot mond reclame

Duidelijk, kort en krachtig

We werden gastvrij ontvangen, de man vertelde waar "gelukkig uit elkaar" voor staat en wat de bedoeling was. Hij wist van de rand en de hoed en gaf ons een tevreden gevoel.

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Via familie

Toegankelijk en deskundig

Als je in een rollercoaster zit van emoties en wat er allemaal op je af komt, is het prettig dat een onafhankelijk iemand je ‘bij de hand neemt’ en je stap voor stap door het scheidingsproces heen leidt.

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Via Google

Makkelijk benaderbaar, prima voorlichting, vlotte afhandeling

Zie hierboven

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Via mijn ex

Alles goed geregelt

Prima service. Heel goed geregelt vertrouwlijke sweer.

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Via kennis

Snelle service

Fijne snelle duidelijke service. Helpt om het proces snel in gang te zetten.

• Hoe bent u terecht gekomen bij GelukkigUitElkaar.nl ? Google

Helder verhaal, goede communicatie