een geweldige herstelbegeleiding van Ruud

Ruud heeft mij op hele goede en professionele wijze begeleidt en er voor gezorgd dat ik nog zekerder ben tijdens individueel auto rijden en ook zeker genoeg om weer instructie te kunnen geven. helemaal super

• Nazorg N.v.t.

Beste Mw. Huiskes, hartelijk dank voor uw mooie reactie. Fijn te horen dat de begeleidingen u zo goed hebben geholpen. Wij wensen u nog veel veilige kilometers toe met veel rij plezier. Team RaNed

Dankbaar!

Ik ben begeleid door Fraukje en ik heb weer plezier in autorijden. Nadat ik 2 x van achter ben aangereden had ik geen plezier meer in het autorijden. Angstig, paniekaanvallen, veel stress en tranen...ik wilde me het liefst zo klein mogelijk maken op de weg en soms wilde ik de auto aan de kant zetten. Fraukje heeft mij zo goed geholpen, ik ben haar eeuwig dankbaar.

• Nazorg

Beste Mw. van Es, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Fijn te vernemen dat u weer met plezier auto rijdt. Wij wensen u nog veel veilige kilometers toe met veel rij plezier. Team RaNed

was prettig, leerzaam op een rustige wijze

de eerste keer was het moeilijkst, eerst wennen daarna vertrouwen winnen en dan aan de slag, nu weet ik dat het op een manier gaat die voor mij prima aan sprak en heeft tot gevolg om mijn vertrouwen in het rijden wat op te krikken. het is nog niet optimaal en rij zeker eens in de week om mn gevoel goed te houden. het blijft lastig. eigenlijk zou het voor mij goed zijn dat dit een paar keer per jaar herhaald zou worden om vaster met mn rijgedrag om te gaan en mn vertrouwen te behouden. moet blokje nazorg invullen maar die heb ik nog niet gehad, dus vul daar voor nu 1 ster in anders verzend hij hem niet

• Nazorg

Beste mevrouw Pol, Fijn te horen dat de begeleiding een positief effect heeft gehad. Goed dat u zelf oefent om het goede gevoel vast te kunnen houden, blijf dit ook vooral doen. De telefonische nazorgcontacten waarvan u er nog twee tegoed heeft zullen u wellicht nog wat extra handvatten bieden voor de aankomende periode. En indien u eerder vragen heeft dan mag u uiteraard zelf ook contact met ons op te nemen. Team RaNed

Heel erg positief

Na een auto-ongeluk in 2019 ging ik heel gespannen de weg op. Martin heeft me in een aantal (gezellige) sessies laten inzien dat veel alleen in m’n hoofd zit en dat echt niet iedere keer iets ergs gebeurd. We zijn de tijd en intensiteit langzaam gaan opbouwen en ik heb m’n angsten opgezocht en uitgedaagd. Ik ben nog steeds niet helemaal waar ik wil zijn, maar ik ben in ieder geval goed op weg en met de gegeven tips heb ik vertrouwen dat ik echt weer met plezier kan rijden.

• Nazorg

Beste Mw. Miedema, fijn te vernemen dat u op de goede weg bent. Wij hopen met de gegeven tips dat u uiteindelijk weer met plezier kan autorijden. Bedankt voor de positieve waardering. Wij wensen u in de toekomst dan ook heel veel veilige kilometers toe. Team RaNed

Super goed

Ik heb het goed ervaren werd goed geholpen ben zeer tevreden maar de angst is niet zomaar weg maar hij heeft me wel geholpen hoe ik het kan doen en tips gegeven

• Nazorg

Beste mevrouw Peek, Wat goed om te horen dat je nuttige tips hebt ontvangen waarmee je de klachten goed onder controle kunt krijgen. Fijn dat je de begeleiding zo positief waardeert! Wij wensen jou in de toekomst dan ook heel veel veilige kilometers toe. Team RaNed

Zeer positieve ervaring en positief resultaat!!!

Ik kreeg 2 jaar geleden een ongeluk waarbij ik werd aangereden door een rijdende auto terwijl ik naar mijn werk fietste en daarna worstelde ik om weer te fietsen Het kwam op een punt waar ik overal gevaar zag, bang was voor fietsen en rijdende auto's! angst, angst, paniekaanvallen namen mijn leven over en ik kon mijn huis niet eens uit! Dankzij therapieën en hulp van RaNed overwon ik eindelijk mijn angst en fiets ik elke dag. Ik had niet verwacht dat RaNed hier zo professioneel in zou zijn en zo behulpzaam tijdens mijn moeilijke tijd! Ik kan ze niet genoeg bedanken! Door hen kan ik andere mensen helpen die zich in dezelfde situatie bevinden en RaNed aan hen aanbevelen!

• Nazorg

Beste mevrouw Paegle, hartelijk dank voor uw mooie reactie en waardering. Wij zijn blij te horen dat u weer elke dag fietst. Het team van RaNed wenst u veilige kilometers toe !

Heel goed geholpen met het herstel van mijn trauma

Heel goed herstel na begeleiding vn ramen Ik ben bijna van mijn trauma af Bedankt raned

• Nazorg

Beste Sandra, Hartelijk dank dat je onze samenwerking zo positief hebt ervaren. Wij zijn blij dat we ook handvatten hebben kunnen geven om zelfstandig de laatste puntjes op de i te kunnen zetten. Veel succes daarmee. Wij wensen je nog veel veilige toekomstige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Mathilda van RaNed

Ben weer zelfstandig op weg

Fraukje dekker mag ik heel erg bedanken dankzij haar ben ik weer zelfstandig met eigen vertrouwen op weg bedankt Fraukje

• Nazorg

Beste Murat, Wat fijn om te horen dat je dankzij de goede begeleiding van Fraukje weer voldoende zelfvertrouwen hebt gekregen om zelfstandig en zonder angst te gaan rijden. We wensen ook jou veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Mathilda van RaNed

Ben ontzettend goed geholpen door Ruud echt een fijne kerel die je begrijpt !!!

• Nazorg

Beste Emile, Hartelijk dank voor je positieve reactie. We zullen jouw positieve reactie zeker overbrengen aan Ruud! Met vriendelijke groet, Mathilda van RaNed

Veel rust gekregen om de weg weer op te gaan door veel inzicht te hebben gekregen

Ik heb veel geleerd van Ruud. Hij heeft ervoor gezorgd dat ik weer gewoon in de auto stapt zonder ergens over na te denken . Je bent een toppertje Ruud . BEDANKT ...............

• Nazorg

Beste Marianne, Wat fijn om te horen dat je weer zonder angst in je auto kan stappen. Wij wensen je daarom ook heel veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Mathilda van RaNed

positief

Mr. Overmars heeft veel oefeningen met me gedaan, ik heb veel tips ontvangen over hoe je veilig en zonder risico een auto kunt besturen, veel nuttige tips, de hele training was comfortabel en stressvrij

• Nazorg

Beste Edward, Wat fijn om te horen dat je zoveel nuttige tips hebt ontvangen waar je veel aan hebt en dat je de begeleiding van Martin zo waardeert. Wij wensen jou in de toekomst dan ook heel veel veilige kilometers toe op een stressvrije manier. Met vriendelijke groet, Mathilda van RaNed

Hele fijne begeleiding

Raned is altijd bereikbaar en staat voor je klaar. Prettig bedrijf

• Nazorg

Beste Valery, Hartelijk dank voor je positieve reactie! Wij zijn blij dat we jullie naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Mathilda van RaNed

Beste ervaring ooit

Al jaren had ik vreselijke rijangst. Dankzij Michael heb ik vertrouwen gekregen in mezelf en mijn kunnen. Er was zoveel begrip en steun en nu alweer 5 jaar met veel plezier mijn rijbewijs.

• Nazorg

Beste Sabrina, Wat fijn om te horen dat de begeleiding duurzaam is geweest en je nog steeds met veel plezier kunt deelnemen aan het verkeer! Met vriendelijke groet, Team RaNed

Beter kan niet

Dankzij Ruud zit ik nu beter in mijn vel en ben een ander en betere chauffeur geworden.

• Nazorg

Beste heer Nijland, Wat fijn om te horen dat onze begeleiding u zo goed geholpen heeft. Wij danken u voor uw aanbeveling en feedback. Veel veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Michael van RaNed

Super goede begeleiding gehad.

Martin heeft mij super goed begeleid. Dankzij zijn goede en rustige uitleg heeft hij mij (grotendeels, maar de rest heeft gewoon nog tijd nodig) het veilige gevoel weer terug gegeven zodat ik weer vol vertrouwen de weg op ga. Bedankt!

• Nazorg

Beste Marian, Wat fijn om te horen dat je weer je veilige gevoel en vertrouwen terug hebt gekregen. Dit heb je natuurlijk zelf gedaan! Ook jou wensen wij jou veilige toekomstige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Adriëlle van RaNed

Door regelmatige begeleiding en doorzetten durf ik nu weer de snelweg op

Na een auto-ongeluk heb ik jarenlang niet in een auto durven te zitten (niet als bestuurder en ook niet als bijrijder). Ik vermeed autorijden en meerijden in auto's volledig. Zelfstandig heb ik toen het meerijden met anderen weer opgepakt, maar dit was nooit zonder stress. Met behulp van een psycholoog en een rij-instructeur (niet van RaNed!) heb ik tijdelijk weer zelf gereden maar ik kreeg toch een behoorlijke terugval, ook de angstklachten bleven eigenlijk altijd voorafgaand aan, tijdens en na het rijden. Daarnaast was ik inmiddels al 4,5 jaar niet meer op de snelweg geweest (niet als ik zelf reed en ook niet als bijrijder). Uiteindelijk is RaNed ingeschakeld om mij in korte tijd weer echt te laten autorijden, zonder angst en ook nog eens op de snelweg (die ik dus al heel lang vermeed). Ik stond er zeer sceptisch tegenover: hoe zouden zij het dan wel voor elkaar kunnen krijgen? Maar door goede communicatie, duidelijke uitleg over hoe de auto werkt, waar ik mijn auto op controleer voor ik ga rijden (zoals bandenspanning en verlichting), de ruimte voor eigen gedachten en het mogen uitspreken van de onzekerheid over een eventueel positief resultaat, en de regelmaat van de autorij-sessies (die zeer rustig in een woonwijk dichtbij begon) is het gelukt om het autorijden weer op te pakken. Sneller dan ik had kunnen hopen ben ik uiteindelijk zelf weer de snelweg op gegaan. De spanning blijft bij mij vooralsnog wel bestaan voornamelijk op de snelweg, maar er is geen sprake van angst en vermijding meer. Het was een ware strijd met mijzelf en zonder hulp van mijn rij-begeleider had ik dit niet kunnen bereiken. Het traject is zwaar en je komt jezelf echt tegen, het is hard werken en de begeleider van RaNed lossen je rij-angsten niet voor jou op (dat moet je zelf doen) maar de inzichten die je aangeboden krijgt tijdens de rij-begeleiding helpen daar wel heel goed bij en zijn mijns inziens zelfs noodzakelijk voor duurzaam herstel van rij-angst en rij-vermijding.

• Nazorg

Beste Miranda, Heel erg bedankt voor het plaatsen van jouw heldere en positieve feedback. Je hebt nog 1 nazorg moment van ons te goed. Je begeleider zal over ongeveer 1,5 week contact met je opnemen om de laatste puntjes op de i te zetten ;-). Wij wensen je nog veel veilige toekomstige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Adriëlle van RaNed

Ik ben veel zelf verzekerder geworden

Door Fraukje ben ik nu een stuk zelfverzekerder geworden in het verkeer, ik zou dit iedereen aanraden die angstig is op de weg. Ook heb ik nu een hele andere stuur methode geleerd. Dus nogmaals bedankt.

• Nazorg

Beste Alidah, Wat fijn om te horen dat onze begeleiding jou zo goed heeft geholpen. Bedankt voor je aanbeveling en feedback. Wij wensen je nog veel veilige toekomstige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Adriëlle van RaNed

Positief en zeer prettig

• Nazorg

Beste Ingrid, Hartelijk dank dat je onze samenwerking zo positief hebt ervaren. Wij wensen je nog veel veilige toekomstige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Adriëlle van RaNed

Goede begeleiding dmv er word geluisterd naar wat jij hebt meegemaakt

Mijn ervaring is in een woord fantastisch.

Zeer deskundige aanpak

Rustige en deskundige begeleiding en natuurlijk met succes!

• Nazorg

tot nu zeer tevreden ben nog bezig met reintergreren

tot nu tevreden begeleider ruud zeer kundig

Super begeleiding

Gewoon goed mensen met kennis van zaken

Professionele begeleiding.

Mijn begeleider wist precies waar hij het over had en dit gaf mij ook zelfvertrouwen.

• Ervaring met: Verkeersangst / Rijangst

Ben heel tevreden over mijn begeleiding, Hij bracht een heel groot stuk rust bij mij neer. Zonder deze begeleiding was ik nooit meer achter het stuur gaan zitten. Ben nu heel blij dat ik deze stap heb gezet. Wat ik eigenlijk dacht dat ik het niet zou durven. Nu is het aan mij om flink te oefenen, met kleine stukjes, en die uit te breiden tot grotere. Met begeleiding was ik toch een heel stuk rustiger, Maar ik heb duidelijk het gevoel dat het goed gaat komen. Hiervoor mijn hartelijke dank aan Martin Overmars.

• Ervaring met: Verkeersangst / Rijangst