Goede persoonlijke begeleiding naar een nieuwe start

Prima begeleiding waarbij geluisterd en gekeken wordt naar de persoonlijke behoeftes. Alles in eigen tempo en met begrip voor de situatie.

Goede persoonlijke begeleiding naar een nieuwe start

• Nazorg

We hebben hele traject zeer prettig ervaren

Door deskundige begeleiding is mijn man weer voorzichtig weer durven auto te rijden... Ook alleen probeert hij weer achter de stuur te gaan zitten en rijden...terwijl hij 6 jaar in grote angst heeft gehad...

• Nazorg

Beste Lutfiye, Dank voor uw positieve review. Zeer prettig voor jullie beiden dat er goede vooruitgang is geboekt! Hartelijke groet, Team RaNed

Mijn angst voor het verkeer is veel minder geworden

Tijdens mijn begeleiding door Ruud heb ik veel tips en advies gekregen om meer controle en overzicht te krijgen op het verkeer. Dit heeft mij heel erg geholpen om mijn angsten te verminderen. Ik voel me nu zelfverzekerder in het verkeer. Ik ben heel tevreden met de begeleiding van RaNed en Ruud.

• Nazorg

Beste Maaike, Wat fijn te vernemen dat u tevreden bent met de ontvangen begeleiding! Hartelijke groet, Team RaNed

Goede professionele begeleiding

Ik heb de begeleiding als prettig en fijn ervaren. Ik heb er veel van geleerd en ga weer alleen op pad met de auto.

• Nazorg N.v.t.

Beste Jolanda, Bedankt voor uw positieve reactie, fijn dat u door de begeleiding en uw eigen inzet weer in staat bent alleen op pad te gaan met de auto! Hartelijke groet, Team RaNed

Zeer pragmatische hulp na een ernstig verkeersongeval

Na een verkeersongeval (op de fiets) met zwaar letsel durfde ik nauwelijks de straat meer op en autorijden durfde ik ook niet meer. Dankzij de deskundige begeleiding van RaNed heb ik weer genoeg vertrouwen om in de auto te stappen, al is de angst nog niet helemaal weg. De resterende angst zal moeten slijten.

• Nazorg

Beste, Dank voor uw review en fijn dat een groot gedeelte van het vertrouwen weer terug is! Hartelijke groet, Team RaNed

Ervaren betrokken en deskundige begeleiding

Door de fijne begeleiding is mijn angst sterk verminderd en durf ik weer de auto in te stappen.

• Nazorg

Beste Lynn, Bedankt voor uw reactie, wat fijn dat u weer in de auto durft te stappen! Hartelijke groet, Team RaNed

Goede leermeester! Fijne communicatie. Veel geleerd in een korte tijd. Ook zonder het geen wat ik heb meegemaakt zou ik het willen hebben!

• Nazorg

Beste Josje, Dank voor uw review. Fijn dat u de begeleiding zo positief heeft ervaren! Hartelijke groet, Team RaNed

Waardevol

Zeer goede betrouwbare hulp die voor mij zeer belangrijk was

Zeer goed begeleiding

Nuttige en prettige begeleiding die echt effectief is.

• Nazorg N.v.t.

Beste Rahel, bedankt voor je mooie reactie. fijn te vernemen dat de begeleiding door RaNed je verder op weg heeft geholpen. Met Vriendelijke groet, Team RaNed

Dankbaar

Ik ben zeer tevreden met herstelbegeleiding bij RaNed.

• Nazorg

Ruud is de beste begeleider die ik heb gehad

Een begeleider met geduld,ruimdenkend,duidelijke,doelgerichte man .

• Nazorg

Ik durf mijn auto weer in!

Deze begeleiding was precies wat ik nodig had. Na ongeluk had ik een enorme rij- en verkeersangst! Ik durfde op geen enkele manier deel te nemen aan het verkeer. Stap voor stap ging ik dat weer doen onder goede en geduldige begeleiding van Martin. Verkeersangst is nog niet helemaal over, maar ik durf mijn auto weer in!

• Nazorg N.v.t.

Beter dan ik had verwachten

Ruud is een persoon die voor je vecht. Hij sleept je echt mee in zijn positieve houding en engerie. Waardoor je zelf zin krijgt om te vechten tegen je problemen. Ik wou dat dit al in het basis paket zat van het lessen met auto. De tips en tricks alles. Heeft me zoveel meer zelf vertrouwen geven echt zo blij mee . Voorbeeld. Ik ben bezig met me CE. (,helaas gezakt) maar in het begin slingerde ik heel erg. Nu hou ik hem nagenoeg stil en hou ik goeie koers aan =) .

• Nazorg

Ruud heeft mij prima begeleiding gegeven

Er is een duidelijke vebetering op de Auto snelweg

• Nazorg

Dankzij de coaching van raned heb ik mij kunnen ontwikkelen in mijn angsten en trauma’s die ik mee maakte tijdens het rijden. Dankzij de brede coaching en hele fijne oefeningen heb ik samen met mijn coach mijn doel bereikt. Ik kan nu weer zelfstandig het verkeer in. Ik ben zeer positief over de sessies die ik heb gehad.

• Nazorg

Dankbaar dat ik dit traject heb mogen volgen na mijn auto ongeluk!

Ik durf na mijn rijbegeleiding weer "normaal" de straat op en heb weer plezier in het auto rijden. Mijn angsten voortkomend uit een auto ongeval zijn vrijwel weg! Behalve op bepaalde plekken waaronder de plaats van het ongeval, blijf ik alert maar belemmerd me niet om er langs te rijden. Verder was ik heel blij met mijn begeleider die me echt heel goed heeft geholpen. Vooral de rust die hij uitstraalde was zeer belangrijk voor mij. En de humor niet te vergeten, dat maakte het ook relaxed. Voor het ongeval had ik nooit van dit traject en wat het inhield gehoord maar als je de kans krijgt pak hem dan met beide handen aan. Het gaat je echt helpen. Martin Overmars, heel erg bedankt voor je hulp! Ik gun iedereen zo'n begeleider.

Prettige, doelgerichte begeleiding.

De lessen van Martin heb ik ervaren als zeer prettig. Door deze begeleiding ervaar ik nu (bijna) geen dagelijkse stress meer doordat ik auto moet rijden. Ik voel mij eenmaal in de auto rustiger en ik kan beter omgaan met voor mij, enge/schrik situaties.

• Nazorg

Beste Mw. Masselink, hartelijk dank voor uw mooie reactie. Wij zijn blij te horen dat u de begeleiding als zeer prettig heeft ervaren met een mooi resultaat voor u. Wij wensen u veel succes.

De man die mij begeleide ,was een zeer rustige persoon ,en de tijd en geduld nam om je het vertrouwen in het verkeer weer terug te geven .

zeer goed ga zo door

• Nazorg

Beste Mw. van den Boom, hartelijk bedankt voor uw reactie. Wij zijn erg blij dat u de begeleiding zo positief heeft ervaren. Wij wensen u veel succes toe in de toekomst. Team RaNed

Uitstekende begeleiding

Zeer kundige en goede geduldige uitleg gekregen. Uitstekende communicatie gedurende gehele traject. Gerustgesteld en tips en tricks gekregen en gaande weg meer vertrouwen opgedaan. Zeer aan te bevelen.

Zeer tevreden!!

Na een auto-ongeluk door vrachtwagen in 2018 ben ik het plezier in autorijden verloren. Het was geen ontspanning meer. Gestart bij Raned in 2020 en langzaam aan weer vertrouwd geraakt met het autorijden. Door de relaxte en leerzame begeleiding van Martin heb ik weer grip op mijzelf gekregen. Ben daardoor minder angstig geworden en durf weer zelfstandig auto te rijden. Raned is voor mij een zeer positieve ervaring geweest.

• Nazorg

Beste Mw. Pat, hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wij vinden het fijn te horen dat u weer zelfstandig auto durft te rijden. Wij wensen u veel succes in de toekomst. Team RaNed

Zeer positief

100% positieve ervaring. Ruud is n zeer deskundig begeleider.

• Nazorg

fijne begeleiding, word goed gekeken naar het een probleem en naar een juiste oplossing gezocht.

In het begin was ik behoorlijk angstig en door de goede en fijne ondersteuning word ik langzaam weer de oude!

• Nazorg

Beste Madeleine, hartelijk bedankt voor je mooie waardering. Fijn te horen dat je langzaam aan weer de oude wordt. Wij wensen je veel succes toe en hopen dat je spoedig weer geheel de oude bent. Met Vriendelijke groet, Team RaNed.

Hulpzaam

Goede begeleiding en ook heel erg geduldig.