Prettige samenwerking met Suzan van Casemarketing. Samen kunnen we snel schakelen en Suzan adviseert helder. Haar kennis en input bieden veel mogelijkheden voor Knit Factory.

• Bedrijfsnaam: Knit Factory

Suzan weet wat ze doet en helpt je graag online succes te behalen!

• Bedrijfsnaam: Le Pigeon

Suzan van Eck is een marketing professional pur sang. Suzan is een expert als het aankomt op online marketing. Zij bezit tevens de mooie eigenschap om zich ten alle tijden gepassioneerd in te zetten om de beste resultaten te boeken voor haar klanten. Hierbij staan leveren van kwaliteit en klanttevredenheid hoog in het vaandel. Ik zou elke ondernemer aanraden om met deze marketing - en sales tijger te schakelen!

• Bedrijfsnaam: Endlessly

CaseMarketing is professioneel en beschikt over gespecialiseerde SEA kennis. Het is een fijn bedrijf om mee samen te werken en geeft altijd een gepast aanbod op de situatie.

• Bedrijfsnaam: Le Pigeon

Casemarketing is een professioneel bedrijf waarmee we graag en goed hebben samengewerkt. Suzan is een absolute topper o.h.g.v. Google Adwords en zal ik hiervoor zeker aanbevelen! Suzan Groeneveld Sobat Kras Services

• Bedrijfsnaam: Sobat Kras Services

Suzan is slim, perfectionistisch en gedreven. Ik raad haar aan voor Internet marketing vraagstukken.

• Bedrijfsnaam: BDB Online

• Bedrijfsnaam: Huisman Tricot

Susan is een betrokken persoon met kennis van zaken!

• Eindresultaat
  • Bedrijfsnaam: Huisman Tricot B.V.

Suzan van Casemarketing voorziet mij sinds een half jaar volledig in het optimaliseren van mijn vindbaarheid op internet. In de eerste maanden erna merkte ik direct dat ik hoog genoteerd stond via google adwords. Mijn klanten bestand is sindsdien verdubbeld. Het is fijn om korte lijntjes te hebben met Suzan, vragen zijn snel beantwoord. Elke maand wordt aangetoond hoe goed mijn site presteert op Google. Daarnaast is haar betrokkenheid richting mijn bedrijf groot. Ik hoef mij geen zorgen te maken over de online marketing, tevens wordt door Suzan proactief meegedacht over hoe het nog beter kan in de toekomst. U hoort het al, Casemarketing is wat mij betreft een aanrader.

• Bedrijfsnaam: De Breinkliniek

• Bedrijfsnaam: Avonda Faunabeheer

Er wordt niet alleen meegedacht met de plannen en resultaten die je als bedrijf zelf voor ogen hebt maar je krijgt advies op maat, men is pro-actief, er is goede en duidelijke communicatie, resultaten worden zichtbaar gemaakt en afspraken worden nagekomen.

• Bedrijfsnaam: Slaapspecialist Maassen van den Brink Beuningen

Na 10 jaar zelf de advertenties voor Google te hebben beheerd werd het door steeds bredere ontwikkelingen een te grote aanslag op mijn tijd waardoor ik bij Suzan van Case marketing terecht ben gekomen. Ze beheert al enige tijd onze campagnes bij Google en helpt met het schrijven van de teksten voor onze nieuwe website. Daarnaast begeleidt ze ons in het maximaal benutten van alle overige online marketingtechnieken waar we zelf weinig verstand van hebben. Het geeft een hoop rust waardoor er meer tijd energie overblijft voor ons echte werk en dat is brievenbussen verkopen en monteren. Ieder zijn specialisatie!

• Bedrijfsnaam: Brievenbuswinkel BV

SQUARE Concepts werkt nauw samen met Case Marketing aan een aantal websites. Het samen werken met Case Marketing ervaren wij altijd erg prettig. Er wordt helder gecommuniceerd en volgens afspraak gehandeld.

• Bedrijfsnaam: SQUARE Concepts

Suzanne heeft mij advies en tips gegeven die zeer bruikbaar bleken voor mij. Suzanne is deskundig, efficiënt, kortom een sociale duizendpoot. Ik kan haar zeker aanbevelen.

• Bedrijfsnaam: De Zaak van de Stad

Over CaseMarketing

CaseMarketing is een internet marketing bureau met een passie voor Google. Wij zijn gespecialiseerd in online adverteren (Google Ads). Je kunt bij CaseMarketing terecht voor: -SEA (Zoekmachine adverteren) -SEO (Zoekmachine optimalisatie)