Sanne is een dierenarts die bij ons past!

Wij hebben al ruim 29 jaar Berner Sennen honden. Daar wij noodgedwongen overgestapt zijn naar een andere dierenarts zijn we vorig jaar hier terecht gekomen. Ben heel blij met Sanne omdat zij een luistert oor heeft, onze denkwijze en kennis heeft voor de Berners. Maar ook eventueel als het nodig is een second opion durft te vragen.

Dat ze heel vriendelijk zijn

Dat we goed advies krijgen

duidelijkheid

duidelijkheid snel reacktie goeie zorg

Zeer tevreden!

Tandsteen verwijdering onder narcose gepland. Goede uitleg en voorzorg gehad. Liefdevolle personeel met oog voor onze Star. Goed advies en nazorg ook!

Peter neemt de tijd voor zijn patiënten

Heel blij met onze ervaring gisteravond. Peter legt alles goed uit en neemt de tijd voor het dier en de baasjes. Heel fijn. Nogmaals bedankt.

Klant vriendelijk behulpzaam

Ik ben zeer te vrede hoe rustig en lief mijn honden worden benaderd. Alle tijd op tempo van de hond de behandeling. Goede en duidelijk uitleg wordt er gegeven over wat er met de hond is. De ass ook erg lief voor mijn honden ook veel belangstelling. Medeleven toen onze kat lucky moest worden ingeslapen. Erg warm gevoel krijg je hiervan. Dank jullie wel allemaal

Lewis (kater) bedankt Peter !

Lewis was echt ontzettend ziek. Hoge koorts, stinkende zwerende wond onder aan zijn buik. Voor 2 weken terug bij de plaatselijke dierenarts geweest, antibiotica gehad maar mocht niet baten. Lewis werd alleen maar zieker en zijn wond alleen maar viezer. Op advies van mijn broer Dierenkliniek Klaver4 gebeld waar we direct konden komen. Ontzettend fijn geholpen. Zorg en aandacht staan hier voorop! Dankzij de expertise van Peter is Lewis weer recalcitrant. Voor ons geen andere dierenkliniek meer, ondanks dat we er ruim 20 minuten voor moeten rijden

Zeer goede praktijk en vriendelijke mensen

Goed geholpen en duidelijk voorgelicht. Altijd inspraak in de verdere voortgang.

Heel fijne dierenarts

Sanne heeft onze kat heel fijn en goed geholpen!

Prettig

Prettig en zorgzaam

Ontzettende lieve dierenartsen en assistenten. Erg begaan met de dieren en hun baasjes

Aardige medewerkers

Echter, tot op heden het probleem met mijn kat nog niet op kunnen lossen. Is ook een moeilijk probleem, stress na mishandeling, gevolg veel krabben.

Beer moest worden geholpen aan een (vet)bult, nemen er alle tijd voor dat hij samen met mij tot rust kwam en daarop de nodige verdoving kreeg tot hij ging slapen. Operatie was snel uitgevoerd.

Super meelevend

Gisteren lieve kaart van het hele team als steun, nadat een week eerder onze lieve oude poezedame Pavlov is gaan 'slapen' op 19 jarige leeftijd. Deed ons zooooo goed

Altijd goede ervaringen, aandacht en tijd wordt er genomen.

Gewoon super

Gewoon goed... kan er niks verkeerds over zeggen... altijd spontane medewerkers die leuk Met je hond of kat f welk dier dan ook doen..

Veel kennis en ervaring, goed geholpen

Ik kom al een aantal jaren bij Peter met mijn chinchilla's. Ondanks dat het soms een lastige opgave is, weet hij ze telkens weer goed te behandelen. Er is veel kennis en ervaring binnen de praktijk. Ik rij er voor om, ipv dat ik bij de dierenarts om de hoek ga.

Proffesioneel

Kom er al jaren voor fok gerelateerde zaken. Vriendelijk, en proffesioneel.

Fijne dierenkliniek, alle tijd , vriendelijk en zorgzaam

Vriendelijk ontvangen en er was alle tijd voor ons. Onze hond moest zonder ons mee voor röntgen maar werd met zorg begeleid en vriendelijk geknuffeld. Snoepje als beloning. Uitgebreid geïnformeerd over diagnose en eventuele behandeling. Kortom fijne kliniek.

Grandioos team!

3 weken geleden mijn lieve Saar in moeten laten slapen... zo plots... er werd tijd voor me gemaakt zodat ik rustig afscheid kon nemen. En dan dat geweldig lieve condolerings kaartje van heel het team, zo persoonlijk en lief... dank jullie hier voor. En gisteren 50 wratten weg laten halen bij juul.... oh ja ... gij gebit gereinigd en kies getrokken, dames en heer.... alle lof voor jullie lieve persoonlijke Inzet!!!

Vriendelijk

De ontvangst is open en vriendelijk.Erwordt geluisterd naar het baasje en overleg is goed

Een hele fijne praktijk

een hele fijne praktijk met lieve artsen en assistenten

Hele fijne dierenkliniek met veel aandacht en rust voor baasje en dier!

Absolute aanrader!

Onze hond werd ontzettend goed geholpen. Er word naar je geluisterd dat is erg belangrijk. Leggen alles duidelijk uit, zijn rustig en super lief voor de dieren. Goede nazorg!

Prettige en accurate ontvangst

Na 30 jaar dierenkliniek Elst moesten we wegens pensionering een nieuwe betrouwbare dierenarts voor de poes zoeken. Is gelukt!