Ik ben goed begeleid en alles ging soepel. Helaas was dat vanuit het cbr zelf ver te zoeken maar ja.

Fijn

Goede instructeur, fijne leerervaring. Ook bewust op mijn mindere kanten.

Goede communicatie en fijne instructeur

Ik heb les gehad van Erwin, en vind dat hij erg prettig uitlegt. Lekker duidelijk en zegt waar het op staat. Ook de communicatie via WhatsApp om lessen in te plannen of te verplaatsen ging altijd heel vlot en flexibel. Vriendelijke mensen! Heb wel 1x les gehad van een andere instructeur en dat was echt slecht gewoon. Nauwelijks begeleiding, dus al je bij Lespro gaat rijden zou ik bij Erwin gaan lessen :)

Fijne rijinstructeur en administratie personeel die zich volledig voor je inzetten aangaande vragen of moeilijkheden met het CBR.

Fijne rijschool

Mijn lessen bij Mark waren erg leerzaam en gezellig! Hij neemt de tijd voor je en denkt altijd met je mee. Ook het contact met planning en administratie was altijd snel en flexibel.

Ging goed

De eerste keren had ik een vrouw die rookte, die was niet zo goed. Daarna kreeg ik Mark en die is super goed.

Zeer goede instructeur en zeer flexibel met afspraken.

Bij de wijziging in afspraak zeer flexibel, en zeer duidelijke instructies tijdens lessen, maar ook nog super gezellig

Super enthousiaste en duidelijke instructeurs, fijne les auto's en goede flexibiliteit. Heb het enorm naar mijn zin gehad! Zou het zo nog een keer willen doen ;)

Hele fijne rijschool

De lessen waren heel goed. Het contact met Lespro zelf was ook heel fijn.

Top!!!!

Goede lessen en duidelijk

Zeer slecht

Zodra je wilt stoppen moet je €50 uitschrijf kosten gaan betalen oplichtings bv

Wat is Kevin een topper!

Een combinatie van gezelligheid en duidelijkheid. Geeft je de ruimte en is duidelijk in het lesgeven. Daarnaast was het ook gewoon kei gezellig. Klantenservice ook echt top! Heel duidelijk en snel bereikbaar!

Lespro geen aanrader! (Arnette)

Ik had arnette als rij instructeur, wat is zij slecht!!! Voor me praktijk examen moest ik zelf op eigen houtje van dongen naar Berkel-enschot komen, daarnaast moest ze elke les stoppen om te roken wat 10 minuten duurt wat gewoon van jou tijd afgaat. Daarnaast loopt ze altijd te bellen met een collega in de auto waardoor ze niet de volledige focus op jou heeft. En als je er iets van zegt moet je het maar gewoon accepteren of een andere rijschool zoeken, terwijl ik gewoon betaal voor mij lessen. Ze wilt ook niet mee met praktijk examen omdat ze dat niet leuk vindt terwijl het gewoon haar baan is. Als je het niet leuk vindt anette

Hele goede instructeur met ook een goede klantenservice

Ik had als instructeur Joris. Hij was heel goed. Hij was erg rustig als er iets gebeurde en ook zeer sociaal. Ook de klantenservice was heel fijn. Als je een vraag hebt dan krijg je er altijd antwoord op.

fijne rijinstructeur die goede feedback geeft waar ik mee verder kan

Mark was een fijne instructeur omdat hij goede en duidelijke feedback gaf over hoe het beter moet of kan. ook heb ik leuke gesprekken met hem gehad. het was dus leuk en leerzaam, alles wat je wil

Prima rijschool, een aanrader!

Mijn dochter heeft rijschool Lespro als zeer prettig ervaren. Goede en ontspannen instructeurs met als resultaat eerste keer geslaagd. Mijn contacten met de rijschool als ouders waren eveneens prettig. De administratie is makkelijk bereikbaar, men reageert snel en denkt erg goed mee. Prijs-kwaliteit verhouding meer dan goed. Kortom een aanrader!

Leren rijden in een vertrouwde omgeving

Ik heb les gehad van kevin van lespro, kevin leerde mij op mijn manier autorijden. Dit betekent dat als ik iets niet snapte (bijv. Het belang van spiegels) dat hij uitstapte en dit liet zien aan mij. Kevin keek goed per leerling wie wat nodig had, bij de 1 was het gewoon dat beetje vertrouwen, bij de ander het beeldend denken en bij weer iemand anders weer iets anders. Ik heb alles in 1 keer gehaald en ben kevin en lespro dan ook super dankbaar voor het leren rijden.

Fijne instructeurs met een uitstekend resultaat

Fijne rijschool, vriendelijke en relaxte instructeurs. Toen ik echter een paar maanden niet kon lessen, liet Lespro niks horen. Ze hadden daar wat actiever in kunnen handelen.

Veel geleerd

Veel geleerd bij Annette in de auto. Veel bijna ongelukken voorkomen, maar dat lag niet aan mij. Verder was het praktijkexamen niet zo moeilijk als dat ik dacht. Maar rijden leer je pas als je een paar jaar je rijbewijs hebt.

Nooit doen!

Wat een flop deze rijschool, geld betaald en komen niks na.. Ik zoek wel verder!

Uitstekende lessen

Ik heb hele leerzame lessen gehad met Erwin als instructeur. Een hele leuke rij-instructeur!

vriendelijk personeel en een goede rij-instructeur

de afspraken worden nagekomen

Zeer goed!

Top bedrijf .netjes .

Beste Eesrte bedankt aan Kevin ..Goed instructeur Uw BV is echt top .netjes.op tijd .kom jullie aan de deur .mooi auto's niet te groot perfect om te leren. . Snel , correct en goed medewerkers bij de administratie. Goed contact per telefoon met pa ! geen probleem voor betaling. Mijn ouders waren echt blij en tevreden met uw BV. .Trouwens mijn zusje komt straks bij uw om te leren ... Ik zal een goed reclame doen voor uw . En mijn ouders ook .... Ik wens aan u een aan uw alles collega 's van Lespro een mooi dag . Nog iets mooi kleur auto's vooral met die 3 kleuren ...Ned/Fr ..vlag kan zijn 😁😁👍 Tot ziens . Au Revoir! Igor

Goede instructeur

Fijne rijschool, niet meer lessen gekregen dan dat ik nodig had, soms een week of twee niet kunnen lessen, daarna gelijk op kunnen pakken en een fijne duidelijke instructeur

Vlugtenburg 5 4811 Es Breda