Geweldige service!

Na mijn gesprek met een recruiter had ik een goed gevoel. Ik had het idee dat ze er voor mij waren en niet echt voor hun klanten. Ze luisterde ook naar mijn wensen en verlangens en dat ben ik helemaal niet gewend.

* Interne data lek: werkurenbrief is bij de receptie beland omdat het algemeen email adres niet aangepast is.

snelle hulp en erg vriendelijk

Was erg prettig. Werd snel en vriendelijk meegeholpen en erg proactief. Fijne samenwerking dus :)

Fantastisch!!!

De medewerkers van Arto zijn deskundig en menselijk. Ze luisteren naar je en denken in elke situatie met je mee. Voor elke situatie is een luisterend oor. Ze nemen voldoende tijd om te bezien welke werkgever/werknemer passend is.

Werken snel en zeer vriendelijk

Alle zaken met Arto zijn snel geregeld, helder en met een glimlach. Prettige werkgever.

Heel fijn!!

Ik had bij mijn eerste kennismakingsgesprek al gelijk een heel goed en fijn gevoel bij Arto. Tsovik heeft mij de afgelopen weken goed bijgestaand en aan de baan geholpen bij Deloitte waar ik nu lekker op mn plek ben. Ik kan Arto mede door de fijne recruiters alleen maar aanbevelen.

Vlot, vriendelijk en professioneel geholpen.

Goede service, snel opgelost

Ik had nog geen mail ontvangen van mijn inloggegevens van Arto. Na een belletje is dit opgelost.

Goed personeel, vriendelijk en vooral snelle service.

Snel geholpen, correcte uitleg bij vraagstukken, wordt ruim de tijd genomen om je te helpen en vriendelijke service.

Goede service en erg leuk personeel

Personeel die met jou werk geef je niet allen een goede raad maar ook een soort gevoel waar je van denkt “ja, ik kan het”. Een soort zelfvertrouwen en dat is tegenwoordig echt belangrijk.

Fijne service, snel en goed geholpen

Graag salaris onderhandelingen gehad

Kreeg gelijk een contract en het salaris stond vast. Opleidings mogelijkheden bleken ook minder dan ik had verwacht.

Goede Service

Betrokken werknemers die de tijd voor je nemen. Je bent geen nummer. Werknemers tonen interesse en het contact is aangenaam.

Ik ben enthousiast!

Hebben de perfecte baan voor mij gekozen waar ik heel erg op mijn plek zit.

Hele prettige samenwerking!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ga zo door!!!

• Reactiesnelheid

Als tussenwerkgever ben ik zeer tevreden over ARTO. Na 5 jaar heb ik via hun een nieuwe stap gezet in mijn carriere en dankzij de hulp en assistentie van Laura ben ik blij met de keuze. Wat ik persoonlijk jammer vind is dat het ontvangt bij het bedrijf zelf iets minder is verlopen, maar ook hiervoor kon ik terrecht bij Laura om mijn eerlijke mening uit te spreken.

• Reactiesnelheid

Persoonlijke aandacht en out of the box denken. Ook is er goed teamwerk en gaan ze voor het geheel. Super

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Arto Recruitment, is een fijne uitzendbureau en bestaat uit een leuk team, die werkzoekende kandidaten proberen te helpen aan een leuke baan. Mijn korte maar krachtige periode bij Arto, heb ik prettig ervaren. Je kon met vragen altijd prima terecht bij een medewerker, goede afspraken, duidelijke communicatie en je weet waar je aan toe bent. Arto recruitment is zeker een aanrader!

• Reactiesnelheid

Fijn ervaring met Arto, altijd goed bereikbaar, duidelijk systeem met betaling en reiskosten en elk jaar een leuk kerstgeschenk.

• Reactiesnelheid

Zeer prettige werkgever. Communicatie is uitstekend en zeer snel.

Snel reactie, heel meelevend met de sollicitant! Toppers @Arto

• Reactiesnelheid

Nadia Walenkamp en de dames van Arto zijn erg vriendelijk, behulpzaam en professioneel.

Over ARTO Recruitment

Organisaties en medewerkers duurzaam met elkaar te verbinden is ons vak, onze passie en onze drijfveer. ARTO staat voor integriteit, transparantie en echte betrokkenheid. Perspectief bieden en onze klanten ontzorgen is ons dagelijks werk, met als doel dat alle partijen er blij van worden. Al sinds 1959 kunnen wij zeggen: dat werkt! Finance, FinTech, Sales, Legal, HR & Recruitment, Office & Management Support en Inkoop & Logistiek, zijn de vakgebieden waar wij ons dagelijks mee bezig houden. Benieuwd naar hoe wij dit doen? Bel ons; 020 - 5 317 900.