Mijn ervaring zover is prima. Ik wordt netjes te woord gestaan en als er iets geregeld moet worden denken zij mee met mij.

Betrokken, vriendelijk, professioneel

Van begin tot eind ben ik goed geholpen. De recruiter heeft echt het beste met je voor. Ik heb een positieve ervaring gehad en ben ook nog eens aangenomen!

• Ik beoordeel als: Werknemer

Super tevreden, hele goede ervaring!

Super goed geholpen van begin tot eind. Erg vriendelijk en professioneel!

• Ik beoordeel als: Werknemer

My experience with Arto Recruitment was excellent.

I was approached by Marlinde van Mourik by phone and got the job offer. Marlinde was very clear and on the point about the job requirements. All the procedure took only a few days. After my trial day, Marlinde took the time to call me for a feedback, which was very nice. All of my questions was answered in quick and professional way. I also had a communication with Marion Schoonhoven regarding the contract. She was very helpful too.

3x is scheepsrecht

Ik ben 3 x benaderd door Arto voor een functie bij een bedrijf waar ik nu uiteindelijk ben geplaatst. Elke keer was de functie intern ingevuld. Ik ben echt superblij dat we hebben volgehouden want ik zit nu helemaal op mijn plek. Heel dankbaar en heerlijk aan het werk!

Tevreden

Ik wordt altijd even goed geholpen! Het enigste wat ik als tip heb, is dat ik mijzelf niet durf ziek te melden als ik echt ziek ben omdat ik bang ben dat het bedrijf mij dan niet wilt overnemen als zij mij gelijk een vast contract moeten aanbieden. Ook vind ik het persoonlijk heel vervelend dat er geen maandelijkse uitbetaling is.

• Ik beoordeel als: Werknemer

Hartelijk dank voor je review. Wat vervelend dat je het ziekmelden als een obstakel ervaart. Wij begrijpen heel goed dat je zo min mogelijk risico wilt lopen, omdat je t.z.t. graag overgenomen wilt worden door het bedrijf. Een maandelijkse uitbetaling is inderdaad niet mogelijk, echter bieden wij wel een vierwekelijkse oplossing. Wellicht is dat een optie voor je.

Zeer positief

Zeer positieve ervaring

• Ik beoordeel als: Werknemer

De betrokkenheid is geweldig!

Dankzij Stephanie ben ik op mijn huidige werk begonnen. Het contact met Stephanie verliep erg goed. Ze is erg betrokken en dat was erg prettig. Gedurende het sollicitatieproces helpt ze met een coachingsgesprek en met de puntjes op de i te zetten. Verder wordt er tevens een evaluatie achteraf gedaan. Erg fijn allemaal!

Erg fijn contact!

Eerste ervaring met Arto, erg goed bevallen niet een typisch uitzendbureau waarbij ze je maar gewoon laten gaan en totaal geen toelichting geven. Het is juist heel persoonlijk, er wordt nuttige informatie gegeven en er wordt een realistisch beeld geschept van het gesprek dat je zult hebben met de werkgever. Erg fijn contact ervaren!

• Ik beoordeel als: Werknemer

Ik had een gesprek met Stephanie! Ze heeft me super goed gecoached en klaar gestoomd voor mijn sollicitatiegesprek die ik uiteindelijk had met mijn huidige werkgever. Hele lieve vrouw die het beste met je voor heeft!

• Ik beoordeel als: Werknemer

Bij Arto Recruitment doen ze er alles aan om de juiste kandidaat te vinden

Het is heel prettig samenwerken met Arto, er is altijd wel iemand bereikbaar die van de case afweet, heel persoonlijk contact. Ze kijken goed naar het bedrijf (weten de sfeer en cultuur goed vast te stellen) en zoeken daar passende kandidaten bij. Heldere, snelle, communicatie echt een fijn bedrijf om mee samen te werken.

• Ik beoordeel als: Werkgever

Onwijs prettig, goed gefaciliteerd

Ik ben door een medewerker van Arto benaderd via LinkedIn voor een fantastische baan in Amsterdam. Stephanie was super behulpzaam en vriendelijk. Dankzij Arto begin ik dinsdag bij een super bedrijf, waar ik enorm naar uitkijk!

• Ik beoordeel als: Werknemer

Snelle service & fijne begeleiding, echt een aanrader!

Ik ben heel erg tevreden over Arto Recruitment! Hele fijne en vlotte communicatie met Stephanie en Marion die mij heel goed geholpen hebben in de aanloop naar mijn sollicitatie tot uiteindelijk mijn vragen over het arbeidscontract. Kortom, uitstekende service. Ik raadt Arto zeker aan bij iedereen die een baan zoekt!

Vriendelijk, menselijk, zakelijk, fijn

Aan een baan geholpen binnen 2 weken vol passie en menselijke communicatie. Fijne recruiter, waren er maar meer zoals jullie.

Fijne manier van omgang

Fijne manier van praten en denkt mee.

Prettig en professioneel

Mijn ervaring met ARto Recruitment was fijn en professioneel.

Echt een aanrader

Een erg fijne uitzend organisatie. Super begeleiding tijdens de sollicitatie gesprekken. Loonstrookjes kloppen altijd!

Hele fijne communicatie

Prettige communicatie. Er is sprake van een luisterend hoor en het denken in oplossingen

Persoonsgericht en kundig

Men weet waar ze het over hebben en er is een snelle dienstverlening. Ontvang altijd duidelijke antwoorden op mijn vragen en het is fijn een vast aanspreekpunt te hebben.

• Ik beoordeel als: Werknemer

Fijne communicatie en goed bereikbaar

Er werd vlot en duidelijk gecommuniceerd Tijdens een aantal gesprekken werd besproken of de vacature bij mij zou passen en of ik bij het bedrijf zou passen. Daarna werd ik goed voorbereid op het gesprek met het bedrijf en werd ik met succes aangenomen.

zeer betrokken

Ruim 3 jaar voor Arto Recruitment gewerkt en contact gehad met verschillende contactpersonen. Allemaal waren ze even vriendelijk en behulpzaam. Ik heb goede begeleiding gehad van begin tot eind!

• Ik beoordeel als: Werknemer

Ik werd snel begeleid en verder geholpen. Nu ik mijn baan heb en ik heb vragen word ik nog steeds snel en goed geholpen!

Alleen maar positief

Ik heb nog geen negatieve ervaringen gehad. Alle afspraken worden nagekomen, de communicatie is duidelijk en snel en ze zijn altijd bereikbaar. Ik ben super tevreden! :)

• Ik beoordeel als: Werknemer

Zeer professioneel met goede begeleiding

Vanaf eerste intakegesprek, tot en met begeleiding naar interview en daarna de nacontrole, waren zeer goed.

• Ik beoordeel als: Werknemer

Hele lieve team. Heel gedreven en helpen je echt zoeken naar een ultieme baan wat past bij jou! Ook administratie team is super!

Over ARTO Recruitment

Organisaties en medewerkers duurzaam met elkaar te verbinden is ons vak, onze passie en onze drijfveer. ARTO staat voor integriteit, transparantie en echte betrokkenheid. Perspectief bieden en onze klanten ontzorgen is ons dagelijks werk, met als doel dat alle partijen er blij van worden. Al sinds 1959 kunnen wij zeggen: dat werkt! Finance, FinTech, Sales, Legal, HR & Recruitment, Office & Management Support en Inkoop & Logistiek, zijn de vakgebieden waar wij ons dagelijks mee bezig houden. Benieuwd naar hoe wij dit doen? Bel ons; 020 - 5 317 900.