Let op verantwoordelijkheid

Ik heb niet lang voor Arto gewerkt, dit kwam omdat ik mijn studie heb vervolgd eind augustus. Hierdoor had ik geen tijd meer om 4 uren te werken met daarbij, in het meest gunstige geval (kwam nauwelijks voor) ook nog anderhalf uur reistijd. Waarom dan toch solliciteren? Nou, ik heb niet gesolliciteerd, ik ben benaderd door een medewerker van Arto en ik ben wel nieuwsgierig van aard dus reageerde ik en was meteen door etc. Het werk zelf is voor een vaste kracht prettig. Waarom alleen dan? De verloning is laag waardoor je met 40 uren per week wel op een prettig salaris zit natuurlijk. Met 4 uren per week, not so much. Ten tweede als ik de dienst van een vaste kracht om 15:00 overnam, ging mijn dienst in ene in vanaf 15:30. Beetje jammer natuurlijk, want elke euro is er één. Daarnaast schortte het aan de veiligheid, systemen die al jaren niet werken, waar niets aan werd gedaan want 'het kan niet', dus je bent eigenlijk een beetje aan je lot overgelaten mocht er echt iets gebeuren. Onprettig was ook dat er continue een tekort leek aan personeel terwijl er echt genoeg mensen zijn die een baan zoeken. Ik kreeg dan ook steeds mails met de vraag wanneer ik kan werken terwijl een simpele investering in een roosterprogramma dit probleem meteen had opgelost. En als laatst benoem ik het feit dat toen ik aangaf niet verder te kunnen werken dat ik erop werd gewezen dat ik zelf had gereageerd op de baan dan wel gesolliciteerd. Maar zoals in het voorgaande stond te lezen ben ik benaderd én heb ik vanaf het begin gezegd dat mijn school prioriteit heeft boven alles. En gelukkig maar, want ik merk nu al dat ik er echt geen 6 of 12 uren bij kan hebben waarvan maar 4 of 8 betaald. De baan die ik had is uitermate geschikt voor een mensenmens met talenkennis (Nederlands en Engels sowieso, Frans, Duits en Spaans helpen ook); die verder geen andere vaste bezigheden heeft. Die wel wat vaker dan 9 uur inzetbaar is ivm het kunnen opvangen van je collega's, ook niet onbelangrijk dit.

• Ik beoordeel als: Werknemer

Efficiënt en zeer aangenaam!

Vanaf het moment dat ik in contact kwam met Arto, was ik erg tevreden. Iedereen is duidelijk en als er iets niet helemaal duidelijk is, dan gaat Arto er direct mee aan de slag. Ik heb een hele mooie vacature gevonden. Mijn ervaring gedurende het proces was heel aangenaam.

Goede service!

Prettig uitzendbureau om voor te werken, bij vragen etc direct antwoord

• Ik beoordeel als: Werknemer

Erg snel en professioneel geregeld

Ik ben benaderd voor een functie. Het gesprek was snel geregeld en ik kon na een week al beginnen.

Ups and downs

Veel contact werd veel gevraagd of het goed ging. Maar de voorgaande procedure was vrij vaag. Het contract zou nog besproken worden met iemand binnen 3 dagen na tekenen ? Maar niks over gehoord

• Ik beoordeel als: Werknemer

Beste Lesley, Wat jammer om te lezen dat je ons contact niet als volledig positief hebt ervaren. Dit is uiteraard wel ons streven! In ons schrijven staat dat wij het contract graag binnen 3 dagen getekend retour ontvangen en dat wij graag van jou horen wanneer het uitkomt om het contract samen te bespreken. Wij zullen je spoedig contacten om al je vragen te beantwoorden! Met vriendelijke groet, ARTO Recruitment.

Zeer goede contacten met de medewerkers

Reageren snel alles netjes geregeld en duidelijk. Kunnen altijd je vragen beantwoorden en zoniet komen ze daar zsm op terug. Gewoon zoals men hoort te werken ! Communicatie is een vak.

Zeer tevreden over Arto

Vanaf moment van intake tot start van nieuwe werk top service gehad van Marinda en Nadia. Twee toppers en erg blij met Arto als werkgever.

Fijne begeleiding

Positief

Lieve en behulpzame mensen ❤

• Ik beoordeel als: Werknemer

Vriendelijk, duidelijk, behulpzaam en snel.

Arto is behulpzaam

Behulpzame collega’s in dienst bij Arto. Zij hebben ervoor gezorgd dat ik nu op mijn plek zit bij de opdrachtgever.

Meedenkend, vriendelijk, positief

Ik had mijn sollicitatie met Stephanie. Het contact verliep erg goed, voordat ik mijn gesprek had bij de opdrachtgever heeft zij mij nog goed voorbereid. Mocht ik nu nog vragen hebben of ik kom ergens niet uit dan kan ik Stephanie altijd benaderen. Zeer positieve ervaring dus!

• Ik beoordeel als: Werknemer

Mijn ervaring zover is prima. Ik wordt netjes te woord gestaan en als er iets geregeld moet worden denken zij mee met mij.

Betrokken, vriendelijk, professioneel

Van begin tot eind ben ik goed geholpen. De recruiter heeft echt het beste met je voor. Ik heb een positieve ervaring gehad en ben ook nog eens aangenomen!

• Ik beoordeel als: Werknemer

Super tevreden, hele goede ervaring!

Super goed geholpen van begin tot eind. Erg vriendelijk en professioneel!

• Ik beoordeel als: Werknemer

My experience with Arto Recruitment was excellent.

I was approached by Marlinde van Mourik by phone and got the job offer. Marlinde was very clear and on the point about the job requirements. All the procedure took only a few days. After my trial day, Marlinde took the time to call me for a feedback, which was very nice. All of my questions was answered in quick and professional way. I also had a communication with Marion Schoonhoven regarding the contract. She was very helpful too.

3x is scheepsrecht

Ik ben 3 x benaderd door Arto voor een functie bij een bedrijf waar ik nu uiteindelijk ben geplaatst. Elke keer was de functie intern ingevuld. Ik ben echt superblij dat we hebben volgehouden want ik zit nu helemaal op mijn plek. Heel dankbaar en heerlijk aan het werk!

Tevreden

Ik wordt altijd even goed geholpen! Het enigste wat ik als tip heb, is dat ik mijzelf niet durf ziek te melden als ik echt ziek ben omdat ik bang ben dat het bedrijf mij dan niet wilt overnemen als zij mij gelijk een vast contract moeten aanbieden. Ook vind ik het persoonlijk heel vervelend dat er geen maandelijkse uitbetaling is.

• Ik beoordeel als: Werknemer

Hartelijk dank voor je review. Wat vervelend dat je het ziekmelden als een obstakel ervaart. Wij begrijpen heel goed dat je zo min mogelijk risico wilt lopen, omdat je t.z.t. graag overgenomen wilt worden door het bedrijf. Een maandelijkse uitbetaling is inderdaad niet mogelijk, echter bieden wij wel een vierwekelijkse oplossing. Wellicht is dat een optie voor je.

Zeer positief

Zeer positieve ervaring

• Ik beoordeel als: Werknemer

De betrokkenheid is geweldig!

Dankzij Stephanie ben ik op mijn huidige werk begonnen. Het contact met Stephanie verliep erg goed. Ze is erg betrokken en dat was erg prettig. Gedurende het sollicitatieproces helpt ze met een coachingsgesprek en met de puntjes op de i te zetten. Verder wordt er tevens een evaluatie achteraf gedaan. Erg fijn allemaal!

Erg fijn contact!

Eerste ervaring met Arto, erg goed bevallen niet een typisch uitzendbureau waarbij ze je maar gewoon laten gaan en totaal geen toelichting geven. Het is juist heel persoonlijk, er wordt nuttige informatie gegeven en er wordt een realistisch beeld geschept van het gesprek dat je zult hebben met de werkgever. Erg fijn contact ervaren!

Geweldig!

Ik had een gesprek met Stephanie! Ze heeft me super goed gecoached en klaar gestoomd voor mijn sollicitatiegesprek die ik uiteindelijk had met mijn huidige werkgever. Hele lieve vrouw die het beste met je voor heeft!

Onwijs prettig, goed gefaciliteerd

Ik ben door een medewerker van Arto benaderd via LinkedIn voor een fantastische baan in Amsterdam. Stephanie was super behulpzaam en vriendelijk. Dankzij Arto begin ik dinsdag bij een super bedrijf, waar ik enorm naar uitkijk!

• Ik beoordeel als: Werknemer

Snelle service & fijne begeleiding, echt een aanrader!

Ik ben heel erg tevreden over Arto Recruitment! Hele fijne en vlotte communicatie met Stephanie en Marion die mij heel goed geholpen hebben in de aanloop naar mijn sollicitatie tot uiteindelijk mijn vragen over het arbeidscontract. Kortom, uitstekende service. Ik raadt Arto zeker aan bij iedereen die een baan zoekt!

Vriendelijk, menselijk, zakelijk, fijn

Aan een baan geholpen binnen 2 weken vol passie en menselijke communicatie. Fijne recruiter, waren er maar meer zoals jullie.

Over Arto Recruitment

Organisaties en medewerkers duurzaam met elkaar te verbinden is ons vak, onze passie en onze drijfveer. ARTO staat voor integriteit, transparantie en echte betrokkenheid. Perspectief bieden en onze klanten ontzorgen is ons dagelijks werk, met als doel dat alle partijen er blij van worden. Al sinds 1959 kunnen wij zeggen: dat werkt! Finance, FinTech, Sales, Legal, HR & Recruitment, Office & Management Support en Inkoop & Logistiek, zijn de vakgebieden waar wij ons dagelijks mee bezig houden. Benieuwd naar hoe wij dit doen? Bel ons; 020 - 5 317 900.