Jochem is zo waanzinnig goed!! Hij deed het geweldig. Ook in het Engels en voor ieder wat! Jong en oud hebben zich zo verbaasd en erg gelachen. Ik raad Jochem aan voor grote en kleine partijen en ik hoop dat ik hem nog eens mag inhuren. Ons familie diner was een groot succes. Dank je wel Jochem!!! Amazing.

• Entertainment

Jochem was de uitsmijter van ons event en dat was de perfecte afsluiter. Met zijn enthousiasme en verrassende trucs heeft hij ons ontzettend doen verbazen en vermaakt. Ik zou Jochem zeker aanraden als energizer op een zakelijk event.

• Entertainment

Niets teveel beloofd. Eem wonderlijke ervaring. Iedereen was verbaast en onder de indruk van het optreden.

• Entertainment

Erg leuke show met flair en enthousiasme gebracht

• Entertainment

Jochem heeft tijdens onze bedrijfsbarbecue onze gasten versteld doen staan met zijn vingervlugge trucs en mind-illusions. Veel gehoorde reactie was "ja maar, hoe dan???" Er zal nog lang over worden nagepraat. Het was een zeer geslaagde avond, mede dankzij Jochem's optreden!

• Entertainment

Jochem weet mensen te boeien en aan zich te binden. Relaxed, verrassend en een echte vakman! Mede door Jochem is het event een groot succes geweest. Waar wacht U nog op? Boeken!

• Entertainment

Wij hebben met z'n allen een hele leuke, onbegrijpbare, gezellige avond gehad! Ook de communicatie, betrokkenheid en enthousiasme van Jochem was erg goed. Aanrader!!

• Entertainment

Erg vriendelijk en open voortstelling met veel humor

• Entertainment

Genoten! Leuk om jong en oud te zien genieten van de illusie. Hoe doet hij dat toch?

• Entertainment

Jochem heeft opgetreden op de opening van onze tentoonstelling Dubbele bodems. Het was super!

• Entertainment

Alle gasten op ons feestje waren zeer onder de indruk van het optreden van Jochem Nooyen! Hij heeft iedereen versteld doen staan...hoeveel balletjes...welke kleur schoen...waar komt dat horloge vandaan? En iedereen ging naar huis met vele vragen...en in ieder geval ook veel om over na te praten! Veel positieve reacties ontvangen na afloop van ons zeer geslaagde feest...met o.a. dank aan Jochem!

• Entertainment

Mooie conbinatie van humor en verbazing. Een absolute aanrader.

Gewoon perfect !!

• Entertainment

Zeer veel positieve reacties. Gaf echt wat extra aan het feest. Er is nog veel over nagepraat. Bijzonder hoe snel Jochem een connectie maakt met de gasten.

• Entertainment

We hadden Jochem ingehuurd tijdens ons sportgala. Tijdens de receptie ging hij aan de slag als tafelgoochelaar en tijdens de show deed hij enkele acts met onze laureaten. Dit perfect in thema en met betrekking van het publiek. Ook tijdens het tafel goochelen heeft hij ons meermaals weten te verbazen.

• Entertainment

We wilden onze gasten (jong en oud) een verrassing aanbieden. Nou, dat is dankzij Jochem fantastisch gelukt !!!

• Entertainment

Jochem heeft opgetreden voor het personeel van gemeente Leudal op 21 december. De collegas hebben genoten van de magie en Jochem blijft op een leuke manier zijn publiek verbazen. Een aanrader!

• Entertainment

Onze medewerkers, inclusief moi!, vielen van de ene in de andere verbazing. Wat een topper! Een welcome toevoeging aan ieder feest.

• Entertainment

We hadden Goochelaar Jochem gevraagd voor ons eindejaarsfeest waarbij onze directie, teamhoofden en managers onder leiding van Goochelaar Jochem een Goochelshow zouden geven voor alle medewerkers en vrijwilligers. Op basis van een workshopachtige bijeenkomst heeft Jochem vol enthousiasme de goocheltrucs geleerd aan directive, managers en teamhoofden. Na enige oefening werd de Goochelshow op het eindejaarsfeest een groot succes. Medewerkers en vrijwilligers zaten met verbazing te kijken en genoten van het optreden. Ik bevel Goochelaar Jochem zeker aan bij anderen.

• Entertainment

We hebben genoten van zijn optreden.

• Entertainment

Geweldig leuke reacties van jong en oud.

• Entertainment

Het optreden van Nooyen is een geweldig onderdeel geweest voor het feest.

• Entertainment

Misschien meer trucs in je repertoire wanneer je zoals bij ons een hele groep tegelijk laat verbazen. Voor de rest prima in orde!

• Entertainment

Chapeau! Het was een waanzinnige show! Onze gasten hebben genoten en het is zeker een geslaagde event geworden! Dank voor je inzet en enthousiasme!

• Entertainment

Indrukwekkende show. Jochem kan zelfs een zaal wetenschappers vol verbazing achterlaten.