Top entertainment!

Mede dankzij Jochem hebben we een avond beleefd om nooit meer te vergeten. Iedereen was sprakeloos over de bijzondere verrichtingen die Jochem ons liet zien. Zeker een aanrader als je garantie wilt voor een geslaagde avond!

Mind illusionist Jochem is geweldig! Wij hebben hem mogen ontvangen op onze kerstdiner in Rotterdam waar iedereen erg onder de indruk was! Wat een geweldige show! Iedereen heeft er van genoten! Jochem is zeker een aanrader als je een bijzondere ervaring wilt hebben.

Hele leuk show mogen ervaren in Theater Arnhem

Erg leuke show vol leuke feitjes en verbluffende illusies. Heel leuk voor jong en oud. Leuk persoon om naar te kijken.

Wat leuk dat je zo van de show hebt genoten, dankjewel voor je reactie!

Prima vermaak!

Jochem is een aimabele entertainer en vaardig in zijn vak. Ook de communicatie met onze Engelstalige gasten was goed. Het inzetten van een 'tafelillusionist' (of in ons geval een rondlopende) is een leuke manier om de mensen met elkaar in gesprek te brengen.

Wat Jochem in zijn show laat zien is ongelooflijk.

Jochem maakt helemaal waar wat hij in de aankondiging van zijn show belooft. Wij waren met een groep van ca. 60 personen die beroepsmatig bezig zijn met en geïnteresseerd zijn in privacy. Iedereen was na afloop verbaasd over wat hij/zij had gezien en meegemaakt. Aan het einde had iedereen maar één vraag: "Hoe doet hij dat?". Wij hebben allemaal een fantastische middag gehad en er zal nog lang over nagepraat worden. Dank Jochem!

Beste Heer Jansen, Hartelijk dank voor uw enthousiaste reactie, het was me een eer om voor jullie een show te mogen vertonen. Dankjewel voor alles! Jochem

Professioneel en prettige samenwerking

Zeer prettige en professionele samenwerking. Goed meegedacht met onze wensen en leuke trucs die aansloten bij ons event ! Voor herhaling vatbaar.

Beste Sandra, Dankjewel voor de mooie review, volgens mij hebben jullie relaties een top dag gehad!

professioneel, met aandacht en flexibel

Jochem heeft onze opdracht om de cultuurprijs als presentator en illusionist te verzorgen zeer goed voorbereid en onze deelnemers met zorg voor het eindproduct door de avond geleid. Heel erg prettig om mee samen te werken, straalt de rust uit die op zo'n avond nodig is! Bovendien is zijn vaardigheid als illusionist een hele mooie variatie op zo'n avond. Het publiek blijft geboeid tot het einde. Chapeau !!!

Beste Trudie, Hartelijk dank voor deze mooie review! Het was een mooie avond in Schouwburg de Kring.

magische handen

Wij hebben Jochem Nooyen gevraagd op 'n chique koperen huwelijksfeest. Alhoewel ik hem zelf niet aan 't werk heb kunnen zien, heb ik alleen maar héél véél "ooh" en "haa" en "kijk nu" en "da's wreed straf" gehoord van m'n gasten op het feest en nog veel meer verbaasde gezichten gezien. Dus... hij is 'n absolute aanrader om te boeken! Succes gegarandeerd!

Bijzondere illusionist!

Jochem heeft de SeniorWeb vrijwilligers op de jaarlijkse Ambassadeursdag vele malen verwonderd en verrast met zijn bijzondere trucs. In de voorbereiding heeft hij heel betrokken meegedacht!

Voor een groot evenement op Schiphol heeft Jochem een fantastische voorstelling gegeven. Met zijn acts heeft Jochem de zaal weten te betoveren met een mix van illusies, spanning en humor. Het was de perfecte entertainment voor ons evenement. Ook achter de schermen liet Jochem zien dat hij een echte professional is, waardoor wij er organisatorisch geen omkijken naar hadden. Op alle vlakken een echte aanrader!

• Entertainment

Super leuk, de mensen waren zeer tevreden en vonden het mysterie indrukwekkend

• Entertainment

Erg tevreden over het contact in de voorbereiding. Goede afstemming over bepaalde acts om ze "BERG" te maken. Show was vanaf minuut 1 vol energie! Top! Veel contact met het publiek is goed ontvangen. - Thecla Huf, Manager Customer Service

• Entertainment

Voornamelijk de act met die pin in de papieren zakjes waren de studenten zeer enthousiast over. Ook telkens de muziek en filmpjes op het scherm waren erg toepasselijk. Het was gewoon een hele toffe eindact, bedankt daarvoor!

Top entertainment

• Entertainment

Boven verwachting. Vlot en gemoedelijk. Gaan Jochem zeker nog een keer inhuren! Hele bedrijf is het daarmee eens.

• Entertainment

werkelijk heel erg goed !!!

• Entertainment

Jochem levert precies wat hij belooft. Mensen waren verbaasd, hebben gelachen en ontzettend genoten. Echt een aanrader!

• Entertainment

Bedankt voor al die verbaasde en verblufte gezichten tijdens onze kerstborrel vorige week, Jochem! We staan er met onze neus bovenop... en dan nog... niet te zien hoe je het doet. Heel irritant, haha! Nogmaals dank en graag tot een volgende keer!

• Entertainment

Jochem heeft op onze bruiloft zijn table magic kunsten gedeeld, en wat was dit geslaagd! Onze gasten bleven zich verbazen over de trucs, en er wordt nog steeds over nagepraat. Een afsluitende act voor ons samen als bruidspaar was de echte verrassing! We hebben genoten om met Jochem dit te mogen meemaken. Van voorbereiding tot uitvoering was alles tot in de puntjes geregeld! Erg professioneel, en een absolute aanrader!

• Entertainment

Jochem heeft onze beursgasten versteld doen staan! Zijn optreden zorgde voor veel aanloop in onze stand en creëerde een buzz op de beursvloer! Wij geven Jochem een dikke tien!

• Entertainment

Erg leuke show die perfect paste aan het eind van een jaarvergadering. Jochem pakt het publiek van het begin tot het eind in.

• Entertainment

In één woord geweldig! Het was een zeer onderhoudend avondje vol verbazing. Leuke entertainment van 11 tot 88 in ons geval. We stonden er bovenop en nog snappen we het niet...:-) Jochem, bedankt voor de zeer geslaagde avond.

• Entertainment

Jochem is een zeer enthousiaste persoon met bijzondere en verbazingwekkende acts!

• Entertainment

Jochem verzorgde op 17 september 2018 het dagvoorzitterschap van een seminar bij de Veiligheidsregio Midden West Brabant. Op een speelse manier weet Jochem te verbazend en te boeien. Zijn aanpak om inhoud en entertainment op een betoverende manier te verbinden maken hem een uniek dagvoorzitter!

• Entertainment

Zoals ik in de mail al schreef: "Ontzettend bedankt voor je optreden afgelopen zondag. Alleen maar positieve en zelfs uitzinnige reacties. Ik vond het zelf ook zo bijzonder goed. Het is de combinatie van strak uitgevoerde illusies en daar omheen een hele goede sfeer neerzetten. Je hebt echt bijgedragen aan een gezellige borrel voor de hele familie; leuk dat je ook op de jongeren en zelfs de kinderen hebt gericht. Tuur was helemaal verwonderd... Hij heeft het er nóg over."