Zeer professionele partner

Ontzorgen het hele proces.

Geweldige service! Wat een top team

Van A tot Z geholpen door deze toppers, niks anders dan lof met in het bijzonder Carmencita die zeer professioneel te werk is gegaan. Tot de volgende keer!

Duidelijke communicatie, betrokken en gemotiveerd.

Duidelijke communicatie, betrokken en gemotiveerd.

Professioneel, deskundig en denken altijd mee.

We hebben meerdere projecten mogen doen met ze en ik kan alleen maar positieve dingen over ze melden.

Toppers

Voor een gezamenlijk project; een opbouw op ons huis en bij meerdere buren, waren we op zoek naar een goede architect. Die hadden we snel gevonden bij EWP. Vriendelijkheid, meedenkend, vertrouwen maar zeker ook de transparantheid hoe ze te werk gaan, stapte we 'samen' dit traject in. Door de expertise van EWP is dit project een succes geworden, we ontvangen regelmatig complimenten van omwonende en genieten elke dag van de extra ruimte. Wij zouden EWP dus zeker aanbevelen!

Behulpzaam

Goed geholpen en ook de leek kunnen uitleggen wat met de tekening wordt bedoeld. Ze reageren snel op vragen.

Heerlijke gasten met verstand van zaken

Ik werk al jaren met EWP samen. Altijd behulpzaam, betrouwbaar en zoekend naar de oplossing. Zij krijgen veel voor elkaar bij de steeds complexer wordende gemeentes.

Een adequate professionele en prettige onderneming

Met onze casus was een snel een plekje gevonden voor een afspraak. Dit ondanks de drukte van andere projecten. Na het aanvliegen met een tal van bruisende ideeën werd ook de uitvoering er tussen gepland. Fijn om zo goed geholpen te worden. Uiteindelijk is alles tot een goed einde gekomen mbt ver “gunning” Bedankt voor de snelle en goede service

Uitstekende en persoonlijke service

Wij zijn heel fijn geholpen door EWP ingenieurs (met name Carmencita) met de tekeningen voor onze verbouwing. Ze hebben veel persoonlijke aandacht en zijn uitstekend bereikbaar. Zeer flexibel en professioneel.

Uitstekende en persoonlijke service

Meegedacht aan de beste oplossing voor mijn opbouw.

Fijn bedrijf om mee te werken. Goed meegedacht om het optimale resultaat te behalen en zoveel mogelijk m2 toe te voegen aan mijn dakopbouw. Super bedankt!

Snelle correcte levering, goed advies, concurrerende prijs.

Ervaring was prettig, warm en open.

Carmencita heeft ons erg goed geholpen, was open en zeer meedenkend. Een fijn en prettig eerste meeting gehad. Sterk van EWP vonden we dat de beoogde gevelbekleding netjes werd gedetailleerd qua nadelen en gevoeligheid op snelle beschadigingen. Er was zeer snel een alternatief beschikbaar wat niet standaard is, maar wel er goed aansluit bij gevelbekleding woning bestaand. Nadeel vonden we de duur definitieve tekening. Naar ons gevoel duurde dat behoorlijk lang. Echter realistisch kijkend, moeten wij wel eerlijk bekennen dat het in de bouw erg druk is en personeel schaars is. Al met al is het dan wel acceptabel. Resulteerde wel in stukje zorg omtrent planning start realisatie aanbouw woning.

Professionele benadering voor een scherpe prijs.

Ons laatste project en eerdere projecten zijn vakkundig opgenomen en snel en duidelijk uitgewerkt tot de noodzakelijke rekeningen. Triple AAA.

goed en deskundig

mijn ervaring is dat je goed en warm word ontvangen. de voorlichting en duidelijkheid zijn optimaal. de presentatie en de weg van vergunningen worden op de juiste manier doorlopen en er is goede kennis daarvan wat een klant zoals mij me erg gerust stelt. EWP is voor mij in deze omgeving een begrip!

Ik voel mij opgelicht.

De gesprekken waren goed en er werden prachtige tekeningen gemaakt. Wel duurde het extreem lang voor ik de tekeningen kreeg. Meerdere keren mijn budget aangegeven en dit zou allemaal prima kunnen! Nu blijkt dat dit plan 50% boven budget gaat uitkomen. Ik heb dus erg veel geld betaald voor onbruikbare tekeningen. Heel zuur wanneer je zolang ergens voor spaart. Na telefonisch contact werd mij medegedeeld dat de prijzen nou eenmaal waren gestegen en daar moet ik het dus mee doen. De tekeningen werden in het Corona jaar gemaakt (2020) en daar was dus reeds sprake van prijsstijgingen. Zou hebben gewild dat er “realiseerbare” tekeningen waren gemaakt. Je kan een paleis tekenen maar wanneer het niet binnen budget valt wat heb je er dan aan.... Echt te bizar.

Beste Lise, Spijtig dat u op deze manier via Klanten vertellen reageert. Wij hebben u de afgelopen periode meerdere keren via de e-mail en telefoon te woord gestaan. Wij, als bureau, herkennen ons niet in uw reactie. Ik heb u reeds aangeboden om in gesprek te gaan om te kijken waar de oplossing kan liggen. Met vriendelijke groet, Eric Westerneng

Tekenaar kwam op bezoek om inschatting te maken van situatie en dacht daarbij goed mee met onze wensen. In overleg hebben we eerst een concept ontvangen om met onze buren te bespreken. In de tussentijd is het contact altijd goed geweest. De aannemer is ook zeer te spreken over de tekeningen.

uitermate prettige en kundige mensen

Zeer kundige en prettige samenwerkingspartner! De meerdere diciplines onder 1 dak werkt ook goed en snel.

Maatwerk

Het communiceren met EWP Ingenieurs verloopt altijd soepel en voorspoedig. De interne lijnen zijn kort en ze hebben alle disciplines in huis, waardoor oplossingen en antwoorden op vraagstukken snel geboden kunnen worden, ook voor de wat ingewikkelde vraagstukken. Kortom: Zeer tevreden en kan ze een ieder aanraden!

Vak mensen

Snel en concreet

Goed en professioneel begeleid

Goede adviezen, flexibel, snelle reacties, zeer professioneel, zeer duidelijke tekeningen.

Top service!

Zeer goede service en vriendelijk personeel. Goede communicatie!

Het contact met EWP is prima!

EWP heeft alles prima met de gemeente geregeld.

Professioneel, pragmatisch, communicatief, oplossingsgericht, zeer positief!

Ik werk al een aantal jaren met jullie, vooral met Ramon, ben erg positief over de samenwerking, snel, pragmatisch, meedenken, en oplossingsgericht.