Na 4 bezoeken aan de winkel, ben ik net (24-03-2017) mijn zonnebril wezen ophalen! Nog steeds niet afgeleverd volgens afspraak. Advies was neem hem zo maar mee, een ander monteur is bestel maar kan u alvast maar deze gebruiken. Dat is helemaal NIET waar ik op zit te wachten. Dus moet nog een keer terug, de 5e keer van Hoogerheide - Roosendaal! Daar zit ik niet op te wachten. Bij thuiskomst zie ik dat bril die ik mee kreeg helemaal is vervormd. Pootje zijn nu zo verbogen zodat het lijkt dat bril recht staat. Maar dat is helaas niet goed. Bij ieder bezoek is er wel iets wat niet klopt. Niet goed dus.
Bij aanvraag werd ik goed geholpen. Bij het ophalen werd er gehaast gewerkt.
Zowel voor lenzen als bril ervaring met Van Wely en verschillende werknemers. Zeer hoge kwaliteit van onderzoek en advies. Duidelijk dat al het personeel goed getraind / geïnformeerd wordt over hoe met klanten om te gaan. Daarbij altijd actueel / vooruitstrevend.
Altijd vriendelijk en attent.
De persoonlijke aandacht en service is zonder meer uitstekend. De medewerkers nemen uitgebreid de tijd voor je, om je zo goed mogelijk te adviseren en terzijde te staan in je uiteindelijke keuze voor een bril of lenzen. Daarbij is de deskundigheid v.h. personeel van zeer hoog niveau!
voel mij daar op mijn gemak en hele goede zorg Bedankt !!!
al bijna 60 jaar klant bij van Wely.
goede service
Ik kom al bij van Wely vanaf mn kinderjaren door mn ouders. Al heel lang dus. En nog steeds super tevreden.
Beste mensen, De service was voorheen buitengewoon goed! Maar ik voel me afgeserveerd, sinds het onwaarschijnlijk is, dat ik nog een bril zal kopen. Sinds 2003 heb ik een beginnende staar. Dat werd elk jaar gecontroleerd. Vorig jaar werd ik, met kosten, ten onrechte doorverwezen naar een oogarts. De oorzaak van het slechte zien bleek te zijn, dat mijn bril volkomen bekrast was. Mijn schuld, maar wel extreem. De bril was niet gecontroleerd. Ik ging het u vertellen en vroeg om een indicatie voor een Hema bril. Daarna was controle voor staar na twee jaar voldoende. Per mail heb ik geprotesteerd tegen deze ervaringen. Dat werd niet serieus genomen. Brillen van vijf euro krassen absoluut niet. Na een half jaar ging ik naar een andere opticien en werd ik, zonder kosten, onmiddellijk verwezen naar de oogarts. Een forse staar, is de diagnose. Met afspraken voor operaties. Het spijt me te moeten melden dat het zo is gegaan. Zeker na al die jaren van uitstekende service. Vriendelijke groet, T. Zijlstra.
zeer goede service
Ik kom al 60 jaar bij Optiek van Wely. De deskundigheid; klantvriendelijkheid en zorg voor mijn ogen kan niet beter.
Heb net een bril en heb al 2x post gehad met aanbiediedingen voor een bril en dat vind ik vervelend
Inmiddels klant met het hele gezin. Vakkundige mensen welke liefde hebben voor het vak!! Kennis, kunde en kwaliteit dat is waar Optiek van Wely voor staat!
Goede service
Wij hebben al jaren lang heel positieve ervaringen met optiek van Wely
Zeer goed advies gekregen
Het risico tot het loslaten van de coating bril had mijn inziens beter vooraf gecommuniceerd moeten worden. M.a.w. ook aan de klanten aangeven wat niet goed is voor het onderhoud (schoonmaken) bril
Heel goed kundig en vriendelijk personeel. We zijn al 50 jaar vaste klant.
heel klantvriendelijk er is altijd een oplossing als er iets met je bril is. Zijn al vanouds klant en dat zal in de toekomst zeker blijven.
Oog voor details en luisteren naar de Mensch.
Zeer professioneel en toegankelijk
Ik word altijd heel fijn als klant behandelt!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.