Filters

10

Erg fijne opticien

Eerste keer bij optiek van Wely geweest, gastvrij ontvangen en super fijn geholpen, de glazen van de nieuwe bril zijn super, alleen een paar keertjes terug om wat bij te stellen maar een dikke 10 voor Carlo zijn kundigheid en geduld om de bril juist te stellen. Top team. Jose Rood

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Twee dagen oogklachten met flitsjes en “draadjes”. Toch wat ongerust en naar van Wely gebeld. Kon dezelfde middag nog komen. Uitgebreid onderzocht (netvlies) door Arno. Hij zag een verdacht plekje bij een bloedinkje. Meteen doorgestuurd naar oogpoli Bravis, weer onderzocht: twee gaatjes op netvlies dezelfde dag nog gelaserd. Gelukkig op tijd behandeld dankzij doortastend handelen van beide oogspecialisen (Arno en dr. Schyns). Chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slecht behandeld

Sjoerd Hofland in deze is erg onprofessioneel en kinderachtig

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer tevreden !

Klantvriendelijkheid deskundigheid en betrouwbaarheid in een prachtige omgeving, waarin aan alles is gedacht om de klant het zo comfortabel mogelijk te maken. Ik beveel optiek van Wely van !

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer gastvrij & uiterst kundig

Ik ben geholpen door Optometrist Arno. Van begin tot einde heel fijn geholpen. Ik was ook een 15 min te laat door omleidingen. Was allemaal geen probleem. Hij nam rustig de tijd om alles op te meten, uit te leggen en te adviseren. Dik tevreden. Bedankt Arno!

  • Aanbevelen? Ja
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Voor de 2 nieuwe brillen totaal 5 keer terug geweest en zijn nog niet in orde. Dus geen klant meer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Informatieverstrekking
  • Assortiment
  • Ervaring met: Bril|Zonnebril|Oogzorg
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Optiek Tilburg West nabij schiphollaan openbare bibliotheek en nabij Brabant Collectie Universiteit Brabant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Informatieverstrekking
  • Assortiment
  • Ervaring met: Bril|Oogzorg
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

ik heb een coulante en klantvriendelijke behandeling ervaren bij van Wely. En wat ziet het er top uit van binnen in Roosendaal. Sinds een jaar verbouwd, een en al professionaliteit, en voor elk wat wils.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Informatieverstrekking
  • Assortiment
  • Ervaring met: Bril
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

9 min te laat voor je afspraak wegens weg omleiding en je wordt binnen 10 sec weer naar buiten gezet super service bedankt voor de tijd

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Informatieverstrekking
  • Assortiment N.v.t.
  • Ervaring met: Bril
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Uitmuntende service bij het oplossen van acute problemen (gebroken bril, en eerder met beschadigde glazen), zeer goed onderzoek en advies voor nieuwe glazen en zeer goed advies bij keuze van nieuwe bril. Niet goedkoop, maar zeer zeker de prijs waard.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Informatieverstrekking
  • Assortiment
  • Ervaring met: Bril|Zonnebril|Oogzorg
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Vorig jaar een leesbril bij jullie gekocht. De poten van deze bril staan alle kanten op. Moest voor het testen van de ogen samen met mijn zoon, enige tijd wachten met een heerlijk kopje koffie. Geen probleem. Enige tijd geleden had ik een afspraak om weer te testen omdat ik waarschijnlijk een bril c.q. lenzen nodig heb. Ik woon in het buitengebied en kwam achter een traktor aan. Mijn gps wees aan dat ik 10 minuten later zou zijn hierdoor. Ik heb netjes een telefoontje gepleegd dat ik later zou zijn. Ik was echter niet meer welkom en moest een nieuwe afspraak maken. Ik heb dit als niet klantvriendelijk ervaren. Apart dat ik lang moest wachten en een invaller kreeg omdat jullie het zo druk hadden. Ik ga op zoek naar een andere opticien. Maar wil dit wel even als feedback terug geven.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Informatieverstrekking
  • Assortiment
  • Ervaring met: Bril
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Informatieverstrekking
  • Assortiment
  • Ervaring met: Bril|Oogzorg
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Service, kwaliteit, vriendelijkheid en deskundigheid, echt een geweldige zaak. Wely kan ik iedereen aanraden. Al 15 jaar klant. TOP !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Informatieverstrekking
  • Assortiment
  • Ervaring met: Bril|Oogzorg
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Informatieverstrekking
  • Assortiment
  • Ervaring met: Bril
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Uiterste aandacht m.b.t. oogzorg. Bij de keuze van bril en/of zonnebril wordt goed rekening gehouden met de eigen inbreng. After sales is prima en wordt met dezelfde aandacht gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Informatieverstrekking
  • Assortiment
  • Ervaring met: Bril|Zonnebril|Oogzorg
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

prachtige winkel, zeer deskundig en gedreven personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Informatieverstrekking
  • Assortiment
  • Ervaring met: Bril|Zonnebril
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Bezoeken volgens afspraak gaan (natuurlijk) prima, maar ook als we, zoals afgelopen vrijdag, zonder afspraak binnen komen, wordt het uiterste gedaan om te helpen. Telkens ervaar ik hoe rustig en (klant)vriendelijk de sfeer is en hoe prettig de collega's met elkaar omgaan. Het is echt een plezier om jullie klant te zijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Informatieverstrekking
  • Assortiment
  • Ervaring met: Bril
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Uitstekend geholpen: - Uitgebreide intake en ogentest met voldoende ruimte voor vragen. - Zeer goed geholpen bij het vinden van een passend montuur. - Bril was binnen twee dagen klaar. Afhalen was een prettige ervaring. Kort: Deskundig en vriendelijk personeel dat uitgebreid de tijd neemt. De bril past uitstekend en doet wat hij moet doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Informatieverstrekking
  • Assortiment
  • Ervaring met: Bril
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettige mensen, goede adviezen , goede service Wij komen er graag

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Informatieverstrekking
  • Assortiment
  • Ervaring met: Bril
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendelijk, en altijd een duidelijk antwoord, op je vraag die je steld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Informatieverstrekking
  • Assortiment
  • Ervaring met: Bril|Oogzorg
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zowel bij het opmeten van mijn bril als bij de afhandeling hiervan, ben ik zeer tevreden. Speciale dank aan Stefan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Informatieverstrekking
  • Assortiment
  • Ervaring met: Bril|Oogzorg
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ray Ban zonnebril, paar jaar oud en coating laat los. Glazen zouden vervangen worden. Na weken wachten en niks gehoord zelf maar eens gebeld. Glazen zijn niet meer leverbaar. Fabriek stuurt nu surrogaat glazen die nog geslepen moeten worden. Gaat nog eens weken duren en al die tijd zit ik dus zonder zonnebril. Helaas geen andere oplossing, ronduit slechte service.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies N.v.t.
  • Informatieverstrekking
  • Assortiment N.v.t.
  • Ervaring met: Zonnebril
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ben erg ontevreden over uw afhandeling van mijn probleem. Van de bril waren twee pootjes kapot. Duurde een week, want de bril moest naar België worden opgestuurd. Zou 75 Euro kosten. Er was maar een pootje gerepareerd voor 49 Euro. Nu moet ik mijn bril weer minstens een week missen. Terwijl ik met mijn oude bril erg slecht zie. Bovendien laat uw service nu te wensen over. De wachttijden zijn aanzienlijk toegenomen. U moet zich realiseren dat de klant niet op een krantje en een kopje koffie zit te wachten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Informatieverstrekking
  • Assortiment
  • Ervaring met: Bril
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Kundig en gepassioneerd personeel Ga zo door

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Informatieverstrekking
  • Assortiment
  • Ervaring met: Bril|Oogzorg
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed advies,perfect personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Informatieverstrekking
  • Assortiment
  • Ervaring met: Bril

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.