Snelle service

Supersnelle service, vriendelijke monteurs, zeer goed geholpen.

Goed en betrouwbaar

Perfecte dienstverlening. Goed werk. Goede voorbereiding, uitwerking en aftersales!

Goede vakmannen en hart voor de zaak

Ze gaan snel te werk en hebben plezier in hun werk.

Traject snel doorlopen, goed advies en netjes afgewerkt.

Er werd een Cat6 UTP contact punt en kabel getrokken van de meterkast naar een kamer op de 1e etage (door een loze leiding). De bekabeling in de meterkast is netjes afgewerkt. En ze hebben gelijk 2 UTP kabels aangelegd, door hetzelfde punt. Het bedrag dat telefonisch overeengekomen was voor de enkele kabel, was ook het bedrag dat het uiteindelijk was voor het dubbele contact punt. Super!

vervanging videophone goed verlopen

dit is mijnervaring ook

Komen afspraken na. Betrouwbaar.

Prima zijn snel aanwezig

Zijn heel netjes naar de klanten en snel ter plaatsen

goede service

goede service

Fijne vaklui die weten wat ze doen

Bij een storing aan mijn installatie ben ik prima geholpen, de mannen wisten de oorzaak snel te vinden !

In prettig overleg tot nu toe vele besproken opdrachten perfect uitgevoerd

Gedurende vele jaren maakte ik als privé persoon maar ook als bestuurslid van een VvE gebruik van de diensten van van Hout Electro-Service BV. Voorlichting en maatwerk zijn de sterke punten van dit bedrijf. Opdrachten worden perfect en volgens afspraak uitgevoerd door keurig en vakbekwaam personeel.

Een bedrijf met een prima dienstverlening !!

Komt afspraken na en werkt de zaken goed af.

Keurige afwerking en fijne workaround

Bij het boren had ik een groep geraakt. En had ik tegelijk 2 extra kabels naar de keuken gebracht. Bij het vervangen van mijn oude meterkast noemde ik dat en voor ik het wist was een extra monteur al een extra stopcontact gaan maken aan de nieuwe kabel. Zo kon ik mijn oven en piezo elektrische ontsteking van mijn kookplaat weer gebruiken. Die had ik onklaar gemaakt met het boren door de keukenmuur.

Uitstekende en complete service

Doen wat beloofd, en doen dat ook nog eens netjes, goed, snel en vriendelijk

Geweldig bedrijf!!

De aardlekschakelaar lag er bij sporadisch uit. Twee zeer vriendelijke monteurs gekomen die in een mum van tijd de oorzaak hadden opgezocht en ook meteen even gekeken naar een probleem wat ik op de overloop had met de elektriciteit. Ook dit heel vlug opgelost. Ik zal "van Hout" zeker terugbellen bij een probleem met de elektra.

Een aanrader

Perfecte service professioneel personeel.

Vriendelijk en Helder en kundig

Vriendelijk en kundig personeel

Detail werk kanbeter

Goed in installation maar afstellen van de lampen moet beter

Hartelijk dank voor uw reactie, Wij nemen binnenkort contact met u op voor het verder afstellen van de verlichting. Mochten we verder nog iets voor u kunnen doen dan horen we het graag groet Marjolein, vHES

Snelle reactie ook al was t weekend En snel opgelost

totale service

Het gehele proces ter vervanging van de stoppenkast liep gesmeerd, vanaf de offerteaanvraag tot aan de montage.

Vaklui die afspraken nakomen

Nette offerte (na serieus de wensen ter plekke te hebben besproken met ons en de situatie te hebben gezien), duidelijke afspraken die nagekomen worden, vriendelijke en bekwame vaklui. Wij zijn heel blij met de uitgevoerde werkzaamheden. Van eerste contact tot oplevering. Denken goed met je mee. Ik raad iedereen Van Hout Elektro-Service aan!

Planning van werk moest ik zelf te vaak achteraan gaan.

Klus was opgedragen en er is iets mis gegaan.....?? Waardoor uitvoering ruim half jaar op zich liet wachten: betrof vervangen stoppenkast wat niet urgent was maar half jaar is wel erg lang. Verder is het een prettig bedrijf om zaken mee te doen.

Door de grote drukte waren wij blij dat we jullie werkzaamheden over de zomervakantie mochten tillen. Fijn dat jullie toch tevreden zijn met de werkzaamheden die we begin september uitgevoerd hebben. Groet, van Hout Elektro-Service BV

Perfecte installatie en 100% service

Alles is tot in de puntjes geregeld. Dank daarvoor.

Uitstekende service!

Uitstekende begeleiding en service. Denken mee en de service is bekwaam en erg vriendelijk

Niet altijd correct

Aardlek-probleem, gebeld met de ons vertrouwde firma van Hout en afspraak gemaakt. Op de afgesproken tijd verscheen er niemand. Met veel puzzelen de kwestie zelf op weten te lossen. Daarom ook geen feedback gegeven. Volgende keer toch naar deze vaklui, wel wat meer op mijn hoede....

Uitstekend bedrijf kan eenieder aanbevelen

Duidelijke offerte, goede prijs, meedenkende en zeer correcte medewerkers. Goede afspraken ! En perfecte service achteraf !