Snel en correct gehandeld

Aantal jaar geleden,aardlekschakelaar geplaatst. Bij geen elektra in de garage ,meteen jullie om 8 uur gebeld,en om 8.15 uur was de monteur er al. En kwartier later klaar Ik schrok alleen vd voorrijkosten,ze wonen zoo dichtbij. En ik zit in het systeem. Verder prima. Monteur erg aardig en behulpzaam

Goede service en meedenkend in oplossingen

Werk is correct en op tijd uitgevoerd. Als ik dan toch nog een puntje van kritiek moet noemen: Bij de plaatsing van de nieuwe Hager stoppenkast, had men niet de bijbehorende afdekplaatjes bij zich, en heeft men andere zwarte afdekplaatjes geplaatst. Dat vind ik toch een beetje slordig.

Vakwerk geleverd

Prima werk geleverd, maar belachelijk duur

Na een plezierig opname-gesprek kregen we een offerte, die ons qua prijs erg tegenviel. Ons verzoek om een kosten-specificatie te sturen, werd afgewezen; dat was zogenaamd bedrijfsinformatie. Wij kregen het gevoel dat er misbruik werd gemaakt van de marksituatie (moeilijk om een electriciƫn te krijgen) en hebben de offerte geaccepteerd; maar met een slecht gevoel. De mannen die keurig op de afgesproken tijd kwamen om het werk in orde te maken, hebben het prima gedaan. Alles functioneert prima, maar dat is dan ook wel het minste voor die prijs.

Alles duidelijk en volgens afspraak

Zoals het hoort. Bestellen, afspreken en uitvoeren.

opdracht is naar behoren uitgevoerd

de afspraken zijn correct nagekomen. Wij zijn 199% tevreden.

Snelle en vakkundige service

Ik moest voor de laadpaal van onze electrische auto een 3-fasenaansluiting hebben. Dat houdt in dat eerst de groepenkast uitgebreid moet worden, dat daarna Enexis moet komen voor de aansluiting en dat dan pas de laadpaal geinstalleerd kan worden. Alles bij elkaar waren daar 3 partijen voor nodig, maar het geheel was op zeer korte termijn gerealiseerd. Met dank aan van Hout voor de snelle uitbreiding van de groepenkast.

Uitstekend maatwerk bij vervangen groepenkast.

Vervangen van onze groepenkast was bepaald geen standaard klus. Van Hout heeft zich goed ingeleefd in onze situatie en wensen en dacht steeds creatief mee om een passende oplossing te kunnen bieden. Rene en Menno hebben de vervanging vervolgens in goed overleg en keurig netjes uitgevoerd. Ik ben blij met het resultaat.

Snelle service, probleem prima opgelost

Had probleem met dimmers, van Hout had vrij snel tijd om te komen kijken en probleem was snel opgelost. #tevreden

korte wachttijd afspraak, kwaliteit in werkzaamheden

Afspraak op korte termijn in kunnen plannen. Werkzaamheden worden correct en snel uitgevoerd. Alles wordt netjes achtergelaten. Prijs is ook prima in overeenstemming met werkzaamheden.

Betrouwbare partner

Een betrouwbare partner die afspraken nakomt en beschikt over een enthousiast team van vakbekwame medewerkers.

Elke ervaring met van Hout Elektro-Service BV was positief.

Het bedrijf is klantgericht en klantvriendelijk en denkt mee voor het vinden van praktische oplossingen.

Vriendelijke monteurs die goed werk afleveren en goede adviezen geven.

Goed zal ik zeker aan andere aanraden fijne samenwerking

leveren net werk

Doen wat ze beloven en denken prima met met mij als klant mee.

prima!

Prima bedrijf en goede installatie werkzaamheden.

Installateur arriveert op afgesproken dag, heeft het werkt perfect en snel uitgevoerd. Zelfs extra moeite gedaan om onvoorziene ruimte tekort op te lossen.

Van Hout Elektro weet wat nodig is en kan het prima installeren

Aanvraag is prima opgepakt, medewerker is komen kijken, offerte is gemaakt in een begrijpelijke taal, want niet iedereen heeft de technische know how. Materiaal had een korte levertijd en is conform afspraak geinstalleerd. Prettige mensen in de samenwerking, betrouwbaar en bovenal betaalbaar.

monteur zeer klantvriendelijk en vakbekwaam.

De uit te voeren klus was om een extra bel voor de intercom te monteren. Dit heeft de monteur zeer netjes gedaan, maar ook de ruimte netjes opgeleverd.

Kundig en meedenkend!

Blij verrast

Meestal komen er monteurs die niet helemaal begrijpen wat de bedoeling is en als je het uitlegt dan doen ze net iets anders. De twee monteurs die langskwamen waren doortastend en gaven ook een reden als het anders was dan de situatie was, maar ovelegde eerst. Zeker aan te raden!

Vakmensen

Misschien niet de goedkoopste, maar deskundig vakwerk volgens afspraak.

zeer goed

bedrijf komt afspraken 100% na. Prima personeel

Vakmensen

Hele fijne en vriendelijke vakmensen die weten wat ze doen en hoe het moet , we zullen jullie zeker aan bevelen !

Slechte opvolging offerte aanvraag

Gebeld: offerte binnen 2 dagen beloofd. Vervolgens conform afgesproken schriftelijk documenten toegestuurd. Geen reaktie. Zelf maar reminder gestuurd per email Vervolgens afwijziging, te druk... Dat had ook vooraf gecommuniceerd kunnen worden

Erg jammer " P " dat u op deze wijze reageert wanneer wij u correct aangeven dat een offerte binnen twee dagen in deze drukke tijd helaas niet haalbaar is.

Een betrouwbare en goede service voor een redelijke prijs.

Al bij het eerste contact welte het bedrijf vertrouwen. Afspraken werden stipt nagekomen en er werd actief meegedacht over een goede oplossing. De monteurs waren vriendelijk en leverden keurig werk.