3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Kwaliteit prijs moet beter in balans

• Ervaring met: Injectables

Prima ervaring(en). Het e-mail incident van enkele maanden geleden (waarbij alle cliënten in de adresseringsregel stonden) is netjes afgehandeld. Mijn enige kanttekening is de gehorigheid van de spreekkamers (ik kon tijdens mijn behandeling het intake gesprek van de "buurvrouw" letterlijk volgen).

• Ervaring met: Injectables

Top kliniek! Fantastische service!

• Ervaring met: Injectables

Ik ben zeer tevreden,met abc clinic in breda. Je voeelt je er op je gemak,en de koffie staat altijd klaar.De mensen die er werken zijn er heel vriendelijk.Je wordt er ontzettend goed ingelicht,en de nazorg is perfect.

In een woord TOP!!!

• Ervaring met: Ooglidcorrectie

Na jarenlang twijfelen vorig jaar eindelijk de stap gezet voor een ooglidcorrectie bij ABC en ik ben er superblij mee, als ik foto's van mezelf voor de ingreep terugzie besef ik dat ik deze stap al veel eerder had moeten maken.

• Ervaring met: Ooglidcorrectie

Was toch wat zenuwachtig en daar werd gelijk op gereageerd . Behandeling absoluut pijnloos ondergaan . Resultaat prima wat ik weg wilde hebben is ook weg . Aardige kundige mensen . Als ik weer ergens teveel spekjes krijg ga ik met een gerust hart naar de kliniek .

• Ervaring met: Liposuctie

Meerdere behandelingen laten doen zoals liposuctie en injectables. Allebei goed resultaat.

• Ervaring met: Injectables

Vakkundigheid dokters van 1 t/m 10 : 20 !!! Communicatie: in België: -20 Ik haat het daar. Communicatie Nederland/ Breda: 10+ Nazorg in Breda: 10+ Prijs/ kwaliteit: ik moet ervoor sparen, ben maar modaal inkomen. Maar Kwaliteit is uitmuntend. Zou nergens anders naartoe WILLEN gaan.

• Ervaring met: Ooglidcorrectie

Prima advies en goed resultaay

• Ervaring met: Injectables

In december heb ik bij de ABC Clinic een behandeling met botox laten doen. Ik ben bij de ABC Clinic terecht gekomen omdat ik een kliniek zocht waar goede chirurgen werken en een kliniek die betrouwbaar, veilig en erkend is. Waar goed geluisterd word naar wat je wel of niet wilt. Hygienne is daarbij voor mij ook zeker heel belangrijk. Na een uitgebreid intake gesprek gehad te hebben heb ik een afspraak gemaakt voor de behandeling. Ik heb 2 zone's laten doen om er gewoon wat minder vermoeid uit te zien. In de prijs hiervan 149,- per zone kon ik me eigen ook goed vinden. De behandeling ging super, voelde er bijna niks van en was ook zo gebeurd. Na een paar dagen ging ik steeds meer resultaat zien en na anderhalve week was het resultaat echt helemaal top, ik zag er helemaal niet meer moe uit! Ook de nazorg is TOP bij de ABC Clinic. Ik ben zo ontzettend blij dat ik de stap gezet heb nu ik het resultaat van de behandeling zie. Ik ben echt SUPER tevreden over de ABC CLINIC. Een echte aanrader!

• Ervaring met: Injectables

Zeer prettig geholpen op vakkundige wijze.

• Ervaring met: Injectables

Ik heb inmiddels ervaring bij drie klinieken, Rembrandt kliniek ( bestaat niet meer), deCinique in Den Bosch en nu dan bij de ABC kliniek. Ik ben het meest te spreken over de ABC kliniek, in verband met de deskundige uitgebreide uitleg, de persoonlijke benadering en de professionele uitstraling van het bedrijf en de ontvangst. Omdat ik vele jaren terug een minder goede ervaring had met de ABC kliniek ( qua communicatie, niet behandeld toen), maar ook geen zin meer had in ver reizen voor injectabels, toch weer naar ABC gegaan voor eerst enkel wat Botox. Mijn verwachtingen waren niet zo hoog gespannen na de eerdere ervaring, maar ik was verrast door de professionaliteit. De arts legde zeer goed uit wat wel en niet kon en wat de te verwachten effecten waren van de prikken op specifieke plaatsen. Het resultaat is dan ook zoals werd uitgelegd. De volgende keer ga ik ook mijn fillers lagen doen bij de ABC kliniek.

• Ervaring met: Injectables

Ik heb 25 minuten moeten wachten tot ik geholpen werd. Ik werd niet geïnformeerd over de verwachtte wachttijd. Zeer vervelend.

• Ervaring met: Injectables

Ik heb een hele fijne ervaring gehad. Erg veel persoonlijke aandacht gehad en ben goed geïnformeerd. Hartstikke blij met het resultaat!

• Nazorg N.v.t.
  • Ervaring met: Injectables

Ik vind abc clinic een hele fijne kliniek, alles waar ze voor staan en hebben gezegt is na mijn behandeling ook gebeurt. Ik ben zeer tevreden en ja natuurlijk denk ik, er had nog meer vulling in mn billen gemogen, maar er kon gewoon niet meer in op dat moment, maar alsnog heb ik altijd meer dan dat ik had, mn buik is nu gewoon weg, ik moet het wel zelf nog wat strakker trainen, maar ongelooflijk dat dit kan. abc kliniek raadt ik iedereen aan, het zijn echt professionele en gespecialiseerde artsen die mij hebben behandeld. Dat is toch wel heel belangrijk, qua tarief vind ik het ook wel meevallen. Ook na de behandeling kon ik altijd terecht met mijn vragen, vond ik ook wel erg belangrijk want ik had soms gewoon vragen wat ik eigenlijk al wist maar toch even wilde dubbel checken.

• Ervaring met: Liposuctie

Ik ben erg blij dat ik de stap heb genomen, want het viel alles mee en het resultaat is super!

• Ervaring met: Ooglidcorrectie

De telefonische bereikbaarheid van ABC Clinic is goed en er zijn geen wachttijden als je een afspraak hebt. De behandeling zelf is 100% meegevallen. (Bovenooglidcorrectie) Ik heb geen pijn gehad en zie nu al, na korte tijd, goed resultaat. Voor de ingreep ben ik op consult geweest bij Dr. Fabré, plastisch chirurg en heb daar mijn vragen kunnen stellen. De chirurg heeft een duidelijke uitleg gegeven over de behandeling en het te verwachten resultaat. Medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Over de nazorg ben ik ook heel tevreden. De dag na de ingreep werd er telefonisch contact met mij opgenomen om te informeren of alles naar wens is verlopen.

• Ervaring met: Ooglidcorrectie

Een hele fijne kliniek met deskundig en aardig personeel!

• Ervaring met: Liposuctie

prima begeleiding van a t/m z. ook tijdens en na de ingreep en geen pijn ervaren

Over ABC Clinic

ABC Clinic is een privékliniek in Breda voor injectables (Botox & fillers), ooglidcorrecties, plastische chirurgie en huidverbetering. Wij hebben een team van gespecialiseerde cosmetisch artsen, plastisch chirurgen en huidtherapeuten die ieder hun eigen specialisme hebben binnen de kliniek. ABC Clinic bestaat sinds 2010. Naast het specialisme van de artsen en medisch specialisten vinden wij de persoonlijke aandacht en goede nazorg ontzettend belangrijk.