Heel deskundige clinic met veel aandacht
  • Ervaring met: Liposuctie

Ontzettende lieve mensen. Je voelt je geen nummer. Dit geldt voor ABC en het MC. Was echt top geregeld allemaal. Mijn complimenten! Ik zal jullie zeker aanbevelen!!
  • Nazorg
  • Ervaring met: Plastische chirurgie (samenwerking ABC Clinic-Amphia ziekenhuis)

Ben erg tevreden. Zowel de begeleiding in de kliniek als de behandeling door Dr. Fabre , GEWELDIG!! Kan deze kliniek iedereen aanbevelen.
  • Nazorg

ABC Klinieken is een groep specialisten met oog voor detail. Dat begint al met een kop koffie en een altijd vrolijke goedendag vanachter de balie. Ik zal dan ook ABC Klinieken absoluut aanbevelen voor de ingreep die je wenst!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

After waiting almost two months for an appointment I was sent back home with nothing. Dr Wilfred Kolkman looked at my nose (I asked for neustipcorrectie) and he just decided that my nose is beautiful. Which is not. I would not waste time and money just to go to clinic and hear that something what bothers me is beautiful. And just for the record, when I sent e-mail to make an appointment, which included my nose photos, someone called me back to make appointment so even this secretaresse noticed that I do need some changes if she called me back. On the website is written that clinic helps people make their wishes come true. Not in my case I guess. - seriosuly disappointed customer
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg N.v.t.

Het informatieve consult met cosmetisch arts dhr. Ludlage vooraf de behandeling geeft veel vertrouwen. Er wordt ruimschoots de tijd genomen om een duidelijk en heldere uitleg te geven aan wat er mogelijk en niet mogelijk is. De behandeling zelf en de te verwachten resultaten worden duidelijk besproken. Je weet precies waar je aan toe bent. De behandeling verloopt ontspannen en ook hier wordt er voldoende tijd genomen om je op je gemak te stellen en er wordt stap voor stap vertelt wat de cosmetisch arts gaat doen. Je kunt overigens tijdens de behandeling meekijken in een spiegel. Kortom, erg tevreden. Voor deze kwaliteit rijd ik met alle liefde naar Breda, dat is het dubbel en dwars waard!
  • Ervaring met: Injectables

Duidelijke intake, goede zorg , en mooi resultaat.
  • Ervaring met: Ooglidcorrectie

Geweldige Clinic waar alle aandacht naar jou toe gaat,Alles word heel goed uitgelegd. Ook ervaring met injectables en ook daar ben ik in alle opzichten zeer tevreden over.
  • Ervaring met: Liposuctie

Fijne arts, deskundig , legt goed uit wat hij doet. Heel blij mee
  • Ervaring met: Injectables

Precies wat ik wou. Ga weer terug naar ABC kliniek voor weer een behandeling.
  • Ervaring met: Injectables

Verwachte resultaat ruimschoots behaald. Goede uitleg gekregen, behandeling ging soepel en pijnloos. Professioneel en deskundig team !
  • Ervaring met: Injectables

Goede ervaring, aardige mensen en goed geholpen. Min puntje was het lange wachten omdat het erg druk was.
  • Nazorg N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Kwaliteit prijs moet beter in balans
  • Ervaring met: Injectables

Prima ervaring(en). Het e-mail incident van enkele maanden geleden (waarbij alle cliënten in de adresseringsregel stonden) is netjes afgehandeld. Mijn enige kanttekening is de gehorigheid van de spreekkamers (ik kon tijdens mijn behandeling het intake gesprek van de "buurvrouw" letterlijk volgen).
  • Ervaring met: Injectables

Top kliniek! Fantastische service!
  • Ervaring met: Injectables

Ik ben zeer tevreden,met abc clinic in breda. Je voeelt je er op je gemak,en de koffie staat altijd klaar.De mensen die er werken zijn er heel vriendelijk.Je wordt er ontzettend goed ingelicht,en de nazorg is perfect.

In een woord TOP!!!
  • Ervaring met: Ooglidcorrectie

Na jarenlang twijfelen vorig jaar eindelijk de stap gezet voor een ooglidcorrectie bij ABC en ik ben er superblij mee, als ik foto's van mezelf voor de ingreep terugzie besef ik dat ik deze stap al veel eerder had moeten maken.
  • Ervaring met: Ooglidcorrectie

Was toch wat zenuwachtig en daar werd gelijk op gereageerd . Behandeling absoluut pijnloos ondergaan . Resultaat prima wat ik weg wilde hebben is ook weg . Aardige kundige mensen . Als ik weer ergens teveel spekjes krijg ga ik met een gerust hart naar de kliniek .
  • Ervaring met: Liposuctie

Meerdere behandelingen laten doen zoals liposuctie en injectables. Allebei goed resultaat.
  • Ervaring met: Injectables

Vakkundigheid dokters van 1 t/m 10 : 20 !!! Communicatie: in België: -20 Ik haat het daar. Communicatie Nederland/ Breda: 10+ Nazorg in Breda: 10+ Prijs/ kwaliteit: ik moet ervoor sparen, ben maar modaal inkomen. Maar Kwaliteit is uitmuntend. Zou nergens anders naartoe WILLEN gaan.
  • Ervaring met: Ooglidcorrectie

Prima advies en goed resultaay
  • Ervaring met: Injectables

In december heb ik bij de ABC Clinic een behandeling met botox laten doen. Ik ben bij de ABC Clinic terecht gekomen omdat ik een kliniek zocht waar goede chirurgen werken en een kliniek die betrouwbaar, veilig en erkend is. Waar goed geluisterd word naar wat je wel of niet wilt. Hygienne is daarbij voor mij ook zeker heel belangrijk. Na een uitgebreid intake gesprek gehad te hebben heb ik een afspraak gemaakt voor de behandeling. Ik heb 2 zone's laten doen om er gewoon wat minder vermoeid uit te zien. In de prijs hiervan 149,- per zone kon ik me eigen ook goed vinden. De behandeling ging super, voelde er bijna niks van en was ook zo gebeurd. Na een paar dagen ging ik steeds meer resultaat zien en na anderhalve week was het resultaat echt helemaal top, ik zag er helemaal niet meer moe uit! Ook de nazorg is TOP bij de ABC Clinic. Ik ben zo ontzettend blij dat ik de stap gezet heb nu ik het resultaat van de behandeling zie. Ik ben echt SUPER tevreden over de ABC CLINIC. Een echte aanrader!
  • Ervaring met: Injectables

Zeer prettig geholpen op vakkundige wijze.
  • Ervaring met: Injectables

Ik heb inmiddels ervaring bij drie klinieken, Rembrandt kliniek ( bestaat niet meer), deCinique in Den Bosch en nu dan bij de ABC kliniek. Ik ben het meest te spreken over de ABC kliniek, in verband met de deskundige uitgebreide uitleg, de persoonlijke benadering en de professionele uitstraling van het bedrijf en de ontvangst. Omdat ik vele jaren terug een minder goede ervaring had met de ABC kliniek ( qua communicatie, niet behandeld toen), maar ook geen zin meer had in ver reizen voor injectabels, toch weer naar ABC gegaan voor eerst enkel wat Botox. Mijn verwachtingen waren niet zo hoog gespannen na de eerdere ervaring, maar ik was verrast door de professionaliteit. De arts legde zeer goed uit wat wel en niet kon en wat de te verwachten effecten waren van de prikken op specifieke plaatsen. Het resultaat is dan ook zoals werd uitgelegd. De volgende keer ga ik ook mijn fillers lagen doen bij de ABC kliniek.