Prima kliniek die de gemaakte afspraken correct nakomt.

• Ervaring met: Ooglidcorrectie

Ik had al meerdere intakes gehad bij DIV klinieken, maar heb gekozen voor ABC Kliniek. Ik ben zeer deskundig behandeld van afspraak tot aan de behandeling ook de nazorg is perfect! Ze zijn zeer proffesioneel en eerlijk naar de mogelijkheden en resultaten.

• Ervaring met: Liposuctie

Goede uitleg en ook advies wat ik beter wel of niet kon doen ook gezien het littteken wat straks achterblijft. Ik kon ook echt alle vragen stellen die ik had

• Ervaring met: Lipofilling

Ik beveel de ABC kliniek zeker aan! Heb ik mei van dit jaar een liposuctie van buik en maag gehad. Resultaat is voor mij verbluffend. Dr. de Mahieu is heel eerlijk betreffende het resultaat, Ik had niet gedacht dat het zo mooi zou worden!! Medewerkers zijn erg vriendelijk en begeleiden je ook zeker goed. Dus...zeker hier naar toe gaan.

• Ervaring met: Liposuctie

Op het moment dat je de clinic binnen loopt voel je al dat je in vertrouwde handen bent. De ontvangst en uitleg heb ik als erg prettig ervaren. De behandeling opzich in alle rust deskundig uitgevoerd. Ik zeer tevreden over het resultaat van de behandeling.

• Ervaring met: Injectables (Botox en fillers)

je wordt zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan ewn krijgt goede voorlichting over de behandeling

• Ervaring met: Ooglidcorrectie

Na 10 jaar twijfelen heb ik toch een beslising genomen om een buikwandcorectie te doen. Ik had consult genomen bij Dr. MAARTEN DOORNAERT bij de eerste afspraak wist ik 100% dat ik door dr Maarten Doornaert geholpen wou worden. 4 januari ben ik geholpen het is nu 6 maanden na operatie en het word alleen maar mooier. Ik ben dr MAARTEN DOORNAERT erg dankbaar en Abc klinic voor alle goede zorg.ik zou dr Maarten aan iedereen die een buikwandcorectie zou willen adviseren.

• Ervaring met: Buikwandcorrectie

zeer vriendelijk personeel. Goede uitleg van wat er gaat gebeuren.

• Ervaring met: Ooglidcorrectie

Geweldig, heb eerst 1,5 jaar geleden in deze kliniek een ooglidcorrectie laten doen. Had ik veel eerder moeten doen, nu 14 dagen geleden de kraaienpootjes met Botox laten behandelen. Een hele natuurlijke mooie blik gekregen. Super!

• Ervaring met: Injectables (Botox en fillers)

Ik liep al enige tijd rond met migraine. Ik ben door mijn collega doorverwezen naar Arthur om te kijken of Botox een oplossing kon bieden tegen mijn migraine. Voor de behandeling was ik erg zenuwachtig, maar Arthur stelde me al snel op mijn gemak, waardoor ik er niet meer tegenop zag. De behandeling is me ook alles meegevallen. Na de behandeling begon de Botox al vrij snel te werken. Ik heb sindsdien ook geen migraine meer gehad. Als het zo blijft als nu, vind ik het zeker voor herhaling vatbaar!

• Ervaring met: Injectables (Botox en fillers)

Drs de Wit is echt een aanrader :-) Hij luistert naar jou wensen en kijkt samen naar het beste resultaat. Dat is zeker gelukt! Vanaf de eerste afspraak na het gesprek had ik er de volledige vertrouwen in. Dhr de Wit tekent alles voor de operatie keurig netjes af en neemt daar ook echt de tijd voor. Dhr de Wit heeft bij mij een : Borstlift - Tepelhofcorrectie en Borstvergroting ( implantaten vervangen) en de protheses mooi achter de borstspier geplaatst. Met als eindresultaat mooie natuurlijke borsten. Top werk geleverd en zeer tevreden. Eindelijk de mooie borsten die ik altijd heb willen hebben. Bedankt! Groetjes Raquel

• Ervaring met: Borstvergroting

Men neemt ruime tijd voor het bespreken van je wensen. Er wordt duidelijk overlegd/besproken wat te verwachten. En niet onbelangrijk, de artsen zijn zeer kundig wat zorgt voor een mooi en optimaal resultaat. Ik heb dan ook alle vertrouwen in deze kliniek.

• Ervaring met: Liposuctie

Zeer tevreden met het resultaat. Heel erg op mijn gemak gesteld tijdens de behandeling, zowel door Sonja, verplegend personeel, als de bijzonder ervaren Dr. Fabre. Ook de mailtjes voor de afspraken en de nazorg waren uitstekend. Zou iedereen aanraden naar deze kliniek te gaan.

• Nazorg
  • Ervaring met: Plastische chirurgie (samenwerking ABC Clinic-Amphia ziekenhuis)

Heel deskundige clinic met veel aandacht

• Ervaring met: Liposuctie

Ontzettende lieve mensen. Je voelt je geen nummer. Dit geldt voor ABC en het MC. Was echt top geregeld allemaal. Mijn complimenten! Ik zal jullie zeker aanbevelen!!

• Nazorg

Ben erg tevreden. Zowel de begeleiding in de kliniek als de behandeling door Dr. Fabre , GEWELDIG!! Kan deze kliniek iedereen aanbevelen.

• Nazorg

ABC Klinieken is een groep specialisten met oog voor detail. Dat begint al met een kop koffie en een altijd vrolijke goedendag vanachter de balie. Ik zal dan ook ABC Klinieken absoluut aanbevelen voor de ingreep die je wenst!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

After waiting almost two months for an appointment I was sent back home with nothing. Dr Wilfred Kolkman looked at my nose (I asked for neustipcorrectie) and he just decided that my nose is beautiful. Which is not. I would not waste time and money just to go to clinic and hear that something what bothers me is beautiful. And just for the record, when I sent e-mail to make an appointment, which included my nose photos, someone called me back to make appointment so even this secretaresse noticed that I do need some changes if she called me back. On the website is written that clinic helps people make their wishes come true. Not in my case I guess. - seriosuly disappointed customer

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg N.v.t.

Het informatieve consult met cosmetisch arts dhr. Ludlage vooraf de behandeling geeft veel vertrouwen. Er wordt ruimschoots de tijd genomen om een duidelijk en heldere uitleg te geven aan wat er mogelijk en niet mogelijk is. De behandeling zelf en de te verwachten resultaten worden duidelijk besproken. Je weet precies waar je aan toe bent. De behandeling verloopt ontspannen en ook hier wordt er voldoende tijd genomen om je op je gemak te stellen en er wordt stap voor stap vertelt wat de cosmetisch arts gaat doen. Je kunt overigens tijdens de behandeling meekijken in een spiegel. Kortom, erg tevreden. Voor deze kwaliteit rijd ik met alle liefde naar Breda, dat is het dubbel en dwars waard!

• Ervaring met: Injectables

Duidelijke intake, goede zorg , en mooi resultaat.

• Ervaring met: Ooglidcorrectie

Geweldige Clinic waar alle aandacht naar jou toe gaat,Alles word heel goed uitgelegd. Ook ervaring met injectables en ook daar ben ik in alle opzichten zeer tevreden over.

• Ervaring met: Liposuctie

Fijne arts, deskundig , legt goed uit wat hij doet. Heel blij mee

• Ervaring met: Injectables

Precies wat ik wou. Ga weer terug naar ABC kliniek voor weer een behandeling.

• Ervaring met: Injectables

Verwachte resultaat ruimschoots behaald. Goede uitleg gekregen, behandeling ging soepel en pijnloos. Professioneel en deskundig team !

• Ervaring met: Injectables

Goede ervaring, aardige mensen en goed geholpen. Min puntje was het lange wachten omdat het erg druk was.

• Nazorg N.v.t.

Over ABC Clinic

ABC Clinic is een privékliniek in Breda voor injectables (Botox & fillers), ooglidcorrecties, plastische chirurgie en huidverbetering. Wij hebben een team van gespecialiseerde cosmetisch artsen, plastisch chirurgen en huidtherapeuten die ieder hun eigen specialisme hebben binnen de kliniek. ABC Clinic bestaat sinds 2010. Naast het specialisme van de artsen en medisch specialisten vinden wij de persoonlijke aandacht en goede nazorg ontzettend belangrijk.