Mooi ontvangst, behandeling op zolderkamer

ABC kliniek trekt zijn handen af van de arts zodra die een fout maakt. Wat is dit voor louche bedrijf. Ik ben nu mismaakt. De arts erkent fout wilt mijn geld terug geven, maar eist dat hij bij de herstel operatie aanwezig is. (Om het van tafel af te schuiven) Dit doet geen enkele arts, heeft iemand ook deze ervaring. En weet arts die hier wel akkoord mee gaat, zodat hij kan leren?

Lipofilling bil (bbl)

In november liposuctie en lipofilling (bbl) laten doen door Dr. Doornaert en ik ben zeer onder de indruk van het resultaat! Veel mooiere (smallere) taille gekregen, vet op mijn rug is weg en ik ben van een platte kont naar een mooie volle kont gegaan!

Na lang twijfelen heb ik een paar maanden geleden toch besloten om een afspraak te maken bij ABC Clinic voor een bovenooglidcorrectie, en vorige week was het dan zover. Ik had mijn voorkeur uitgesproken voor dr. Maarten Doornaert, plastisch chirurg, en heb daar geen moment spijt van gehad. Vriendelijk, professioneel en kundig, en dat geldt ook voor zijn team! De operatie is geweldig uitgevoerd en verrassend snel ook (ca. half uurtje). Het ziet er nu, na 1 week en zonder hechtingen, al fantastisch uit en ik kan alleen maar zeggen: dat had ik al jaren geleden moeten laten doen! Kortom: alle lof voor ABC Clinic!

Heel goed geholpen

Ben voor een ooglidcorrectie geweest bij dokter Gerd Fabre. Ben heel tevreden over de behandeling. Resultaat is heel mooi geworden.

Deskundig en ervaren artsen zijn in deze kliniek aanwezig. Personeel is goed opgeleid en begeleiden je heel goed. Nazorg is goed geregeld. Kortom een heel betrouwbaar bedrijf en prijzen zijn zeer realistisch.

Professionele aanpak

Na jarenlange twijfel iets te doen aan mijn wallen heb ik dan toch eindelijk de knoop doorgehakt en een afspraak gemaakt bij de ABC clinic. Na de eerst intake ben ik erg goed voorgelicht over de beste mogelijkheid voor mijn onderoogleden. Dat bleek een chirurgische ingreep te zijn. Het gesprek met Dr G Fabré was vertrouwd en duidelijk. Op de dag van de ingreep ging het er erg ontspannen aantoe en viel de ingreep me reuze mee. Na een week werden de hechtingen verwijderd en was ik al erg blij met het resultaat tot nog toe. Ben nu 2,5 week verder en het resulaat is erg mooi en natuurlijk. Over 3 maanden heb ik de eindcontrole. Monique

Mijn ervaring is bijzonder prettig. Dokter Marsha Wichers is een geweldige arts. Zij is een kunstenares wat zij allemaal kan. Heel kundig is zij. Het resultaat bij mij is erg natuurlijk. Wat ik graag wil.

Behandeling als prettig ervaren en blij met het resultaat

Voor de zomervakantie heb ik mijn fronsrimpel laten behandelen omdat ik meer frons wanneer de zon schijnt en deze rimpel blijft steeds langer in mijn gezicht staan. Behandeling als zeer prettig ervaren. Geen pijn gehad van de behandeling en alles werd rustig uitgelegd door de dokter. Binnen enkele dagen was het resultaat al zichtbaar. Nu nog steeds veel plezier van het resultaat. Zeker voor herhaling vatbaar.

helaas

hoi ik heb buikvet,lovehendels,bh band ,maagstreek taille,weg laten zuigen via lipsculpting bij abc kliniek in Breda helaas had ik na 1 jaar alweer alle vet terug! terwijl ik goed oplette met eten veel water dronk en 3x per week ging sporten na de ingreep ,47,000 weggegooit geld.

Geachte mevrouw Pruijmboom, Naar aanleiding van uw review hebben wij meerdere malen geprobeerd om contact met u op te nemen, zowel telefonisch als per mail. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. ABC Clinic heeft clienttevredenheid hoog in het vaandel staan. Indien iemand niet tevreden is zullen wij altijd het gesprek aangaan om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen. Echter kunnen wij in uw dossier niet terugvinden dat u het afgelopen jaar een behandeling bij ABC Clinic heeft ondergaan. Wellicht bent u bij een andere kliniek behandeld? Ik wil u dan ook vragen om alsnog contact met ons op te nemen zodat wij dit samen met u kunnen bespreken. U kunt ons bereiken op telefoonnummer 076-542 31 54 of per mail op [email protected]. Met vriendelijke groet, Tineke van den Berg

Ik voel me na zo'n bezoekje weer heerlijk

Ik ben naar de ABC clinic geweest voor een advies betreft botox. Regelmatig ga ik langs bij de ABC clinic, Marsha Wichers kijkt dan of ik nog wat botox nodig heb om mijn fris uiterlijk zo te houden. Ik vind het belangrijk dat ik mijn gezicht onderhoud en er goed blijf uitzien.

ik ben zeer goed geholpen met een verbluffend resultaat

Deze week ben ik behandeld met botox en fillers. De arts heeft me weer geweldig geholpen. Mijn fronsrimpel was weer flink te zien en daarbij waren er wat groeven in mijn voorhoofd. Heel deskundig keek de arts waar het nodig was om "bij te vullen". Op enkele plekken heeft hij een spuitje gezet. Na de behandeling zei hij me dat , mocht ik ontevreden zijn achteraf , of vragen hebben, dat ik dan zeker niet moest schromen om terug te komen. Dan zou hij het meteen oplossen. uiteraard is dit niet van toepassing. ik heb nog nooit mee gemaakt dat ik niet tevreden was . ik ben weer ontzettend blij met mijn frisse gezicht en ga zeker terug als dat weer nodig is.

Mijn ervaring in de ABC kliniek in Breda is erg goed bevallen, de gesprekken vooraf, de behandeling zelf en de nacontrole is mij ook reuze meegevallen, en ik ben nog steeds erg tevreden over het mooie resultaat. Dank aan dhr. Fabre

Ik ging vorige week voor een informatief gesprek over fillers naar de ABC kliniek . Werd vriendelijk te woord gestaan door Marcha die me alles haar fijn uit legde. Samen bekeken we hoe we mijn bovenlip iets meer volume konden geven en de rimpeltjes op mijn boven lip wat te verminderen. Niet dat het op moest vallen maar dat ik het natuurlijk volume van een paar jaartjes geleden weer terug zou krijgen. Die zelfde middag kon zij me gelijk behandelen. En door twee kleine prikjes in de binnenkant van mijn lip was deze behandeling geheel pijnloos. En het resultaat verbluffend! Nu een paar dagen later zeggen mensen in mijn omgeving, wat zie je er goed uit, maar niemand die zegt heb je wat aan je lippen laten doen. Dit was ook mijn doel dus ben er super blij mee!

Niet helemaal tevreden

Ik heb vorige jaar februari een lipofilling en liposuctie gedaan bij dr Cédric mattheu. Helaas ben ik niet helemaal tevreden met mijn rug. Hij heeft alleen het vet uit mijn onder rug gebruik en weg gezogen voor de lipofilling. Ik heb betaald voor rug. Ik neem aan dat het vet bovenin dan ook word mee gezogen. Ik vind het er nu niet mooi uit zien. De rest is wel mooi geworden.

Eerlijk en goed resultaat

Eerlijk en goed resultaat. Absolute aanrader

zeer vakkundig met oog voor detail

Na een uitgebreide intake waarin goed geluisterd werd naar mijn wensen heb ik diverse behandelingen gehad bij dokter Arthur Ludlage. Kenmerkend zijn een buitengewone professionele aanpak en het feit dat hij het behandelplan precies heeft afgestemd op mijn wensen. Ook neemt hij de tijd voor je en stelt hij je gerust op het moment dat je het een beetje spannend vindt. Ik ga zeker terug ! Ik kan iedereen ABC clinic aanbevelen!

Zeer professionele kliniek

Ik heb zelf een Botox & filler behandeling ondergaan bij Abc Clinic. Zeer tevreden over de resultaten, ook het consult was erg fijn. Dr Elizia Soares heeft uitgebreid advies gegeven en gekeken wat het beste bij me past zodat ik een persoonlijk natuurlijk resultaat heb gekregen. Ik ben er heel blij mee! Ik raad deze kliniek voor iedereen aan!

ABC denkt met u mee!

Dat is echt mijn ervaring,ABC denkt met u mee!! Wat een deskundig team zit daar,allemaal even vriendelijk,klantgericht,kopje koffie..fijne wachtruimte. Ik werd opgehaald door cosmetisch arts Marsha Wichers,en meegenomen naar de behandelruimte. Daar werd er uitgebreid vertelt wat het inhield en ik kon aangeven wat eventueel mijn wensen waren.Sommige wensen kon Marsha niet behandelen en verwees mij naar een collega (plastisch chirurg) Er werd een reëel plan op tafel gelegd en dat werd gelijk uitgevoerd. Ik ben zeer tevreden en ben blij dat de ABC kliniek mij heeft verwezen naar Marsha.

Heel goed, professioneel en erg vriendelijk.

Ik werd verwelkomd met een kop koffie en even later door de arts opgehaald. Ik heb verteld waar ik mij aan stoorde en/of verbeterd wil hebben en vervolgens goed advies gekregen over de mogelijkheden. Ik heb mijn behandeling ondergaan en ben er zeer tevreden over.

Gisteren pas een behandeling ondergaan, ik ben nog wat gezwollen dus het eindresultaat nog niet helemaal zichtbaar. Maar alvast de complimenten voor dr Soares , zo vriendelijk, persoonlijke aandacht en neemt volop de tijd voor een goed resultaat, je voelt je bij haar absoluut niet een nummer! Top!

Helemaal top

Leuk ontvangst, lekkere koffie en persoonlijke aandacht die je als client verwacht bij een kliniek of arts.

Zeer prettig en professionele behandeling met een mooi resultaat

Ik ben zeer tevreden over de behandeling en het resultaat is erg natuurlijk en mooi!

Zeer prettige professionele behandeling

• Nazorg
  • Ervaring met: Injectables (Botox en fillers)

ik ben zeer tevreden met het eindresultaat, al had ik wel in het begin het idee dat het niet meer goed zou komen, ik had dan ook een boven en onderooglidcorrectie en vond ik het er best heftig uitzien maar dat is gelukkig allemaal goed gekomen. Ze hebben me goed geholpen.

• Ervaring met: Ooglidcorrectie

Prima bedrijf waarbij de afspraken worden nagekomen. Goede nazorg

• Ervaring met: Ooglidcorrectie

Over ABC Clinic

ABC Clinic is een privékliniek in Breda voor injectables (Botox & fillers), ooglidcorrecties, plastische chirurgie en huidverbetering. Wij hebben een team van gespecialiseerde cosmetisch artsen, plastisch chirurgen en huidtherapeuten die ieder hun eigen specialisme hebben binnen de kliniek. ABC Clinic bestaat sinds 2010. Naast het specialisme van de artsen en medisch specialisten vinden wij de persoonlijke aandacht en goede nazorg ontzettend belangrijk.