zeer vakkundig met oog voor detail

Na een uitgebreide intake waarin goed geluisterd werd naar mijn wensen heb ik diverse behandelingen gehad bij dokter Arthur Ludlage. Kenmerkend zijn een buitengewone professionele aanpak en het feit dat hij het behandelplan precies heeft afgestemd op mijn wensen. Ook neemt hij de tijd voor je en stelt hij je gerust op het moment dat je het een beetje spannend vindt. Ik ga zeker terug ! Ik kan iedereen ABC clinic aanbevelen!

Zeer professionele kliniek

Ik heb zelf een Botox & filler behandeling ondergaan bij Abc Clinic. Zeer tevreden over de resultaten, ook het consult was erg fijn. Dr Elizia Soares heeft uitgebreid advies gegeven en gekeken wat het beste bij me past zodat ik een persoonlijk natuurlijk resultaat heb gekregen. Ik ben er heel blij mee! Ik raad deze kliniek voor iedereen aan!

ABC denkt met u mee!

Dat is echt mijn ervaring,ABC denkt met u mee!! Wat een deskundig team zit daar,allemaal even vriendelijk,klantgericht,kopje koffie..fijne wachtruimte. Ik werd opgehaald door cosmetisch arts Marsha Wichers,en meegenomen naar de behandelruimte. Daar werd er uitgebreid vertelt wat het inhield en ik kon aangeven wat eventueel mijn wensen waren.Sommige wensen kon Marsha niet behandelen en verwees mij naar een collega (plastisch chirurg) Er werd een reëel plan op tafel gelegd en dat werd gelijk uitgevoerd. Ik ben zeer tevreden en ben blij dat de ABC kliniek mij heeft verwezen naar Marsha.

Heel goed, professioneel en erg vriendelijk.

Ik werd verwelkomd met een kop koffie en even later door de arts opgehaald. Ik heb verteld waar ik mij aan stoorde en/of verbeterd wil hebben en vervolgens goed advies gekregen over de mogelijkheden. Ik heb mijn behandeling ondergaan en ben er zeer tevreden over.

Gisteren pas een behandeling ondergaan, ik ben nog wat gezwollen dus het eindresultaat nog niet helemaal zichtbaar. Maar alvast de complimenten voor dr Soares , zo vriendelijk, persoonlijke aandacht en neemt volop de tijd voor een goed resultaat, je voelt je bij haar absoluut niet een nummer! Top!

Helemaal top

Leuk ontvangst, lekkere koffie en persoonlijke aandacht die je als client verwacht bij een kliniek of arts.

Zeer prettig en professionele behandeling met een mooi resultaat

Ik ben zeer tevreden over de behandeling en het resultaat is erg natuurlijk en mooi!

Zeer prettige professionele behandeling
  • Ervaring met: Injectables (Botox en fillers)

ik ben zeer tevreden met het eindresultaat, al had ik wel in het begin het idee dat het niet meer goed zou komen, ik had dan ook een boven en onderooglidcorrectie en vond ik het er best heftig uitzien maar dat is gelukkig allemaal goed gekomen. Ze hebben me goed geholpen.
  • Ervaring met: Ooglidcorrectie

Prima bedrijf waarbij de afspraken worden nagekomen. Goede nazorg
  • Ervaring met: Ooglidcorrectie

Prima kliniek die de gemaakte afspraken correct nakomt.
  • Ervaring met: Ooglidcorrectie

Ik had al meerdere intakes gehad bij DIV klinieken, maar heb gekozen voor ABC Kliniek. Ik ben zeer deskundig behandeld van afspraak tot aan de behandeling ook de nazorg is perfect! Ze zijn zeer proffesioneel en eerlijk naar de mogelijkheden en resultaten.
  • Ervaring met: Liposuctie

Goede uitleg en ook advies wat ik beter wel of niet kon doen ook gezien het littteken wat straks achterblijft. Ik kon ook echt alle vragen stellen die ik had
  • Ervaring met: Lipofilling

Ik beveel de ABC kliniek zeker aan! Heb ik mei van dit jaar een liposuctie van buik en maag gehad. Resultaat is voor mij verbluffend. Dr. de Mahieu is heel eerlijk betreffende het resultaat, Ik had niet gedacht dat het zo mooi zou worden!! Medewerkers zijn erg vriendelijk en begeleiden je ook zeker goed. Dus...zeker hier naar toe gaan.
  • Ervaring met: Liposuctie

Op het moment dat je de clinic binnen loopt voel je al dat je in vertrouwde handen bent. De ontvangst en uitleg heb ik als erg prettig ervaren. De behandeling opzich in alle rust deskundig uitgevoerd. Ik zeer tevreden over het resultaat van de behandeling.
  • Ervaring met: Injectables (Botox en fillers)

je wordt zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan ewn krijgt goede voorlichting over de behandeling
  • Ervaring met: Ooglidcorrectie

Na 10 jaar twijfelen heb ik toch een beslising genomen om een buikwandcorectie te doen. Ik had consult genomen bij Dr. MAARTEN DOORNAERT bij de eerste afspraak wist ik 100% dat ik door dr Maarten Doornaert geholpen wou worden. 4 januari ben ik geholpen het is nu 6 maanden na operatie en het word alleen maar mooier. Ik ben dr MAARTEN DOORNAERT erg dankbaar en Abc klinic voor alle goede zorg.ik zou dr Maarten aan iedereen die een buikwandcorectie zou willen adviseren.
  • Ervaring met: Buikwandcorrectie

zeer vriendelijk personeel. Goede uitleg van wat er gaat gebeuren.
  • Ervaring met: Ooglidcorrectie

Geweldig, heb eerst 1,5 jaar geleden in deze kliniek een ooglidcorrectie laten doen. Had ik veel eerder moeten doen, nu 14 dagen geleden de kraaienpootjes met Botox laten behandelen. Een hele natuurlijke mooie blik gekregen. Super!
  • Ervaring met: Injectables (Botox en fillers)

Ik liep al enige tijd rond met migraine. Ik ben door mijn collega doorverwezen naar Arthur om te kijken of Botox een oplossing kon bieden tegen mijn migraine. Voor de behandeling was ik erg zenuwachtig, maar Arthur stelde me al snel op mijn gemak, waardoor ik er niet meer tegenop zag. De behandeling is me ook alles meegevallen. Na de behandeling begon de Botox al vrij snel te werken. Ik heb sindsdien ook geen migraine meer gehad. Als het zo blijft als nu, vind ik het zeker voor herhaling vatbaar!
  • Ervaring met: Injectables (Botox en fillers)

Drs de Wit is echt een aanrader :-) Hij luistert naar jou wensen en kijkt samen naar het beste resultaat. Dat is zeker gelukt! Vanaf de eerste afspraak na het gesprek had ik er de volledige vertrouwen in. Dhr de Wit tekent alles voor de operatie keurig netjes af en neemt daar ook echt de tijd voor. Dhr de Wit heeft bij mij een : Borstlift - Tepelhofcorrectie en Borstvergroting ( implantaten vervangen) en de protheses mooi achter de borstspier geplaatst. Met als eindresultaat mooie natuurlijke borsten. Top werk geleverd en zeer tevreden. Eindelijk de mooie borsten die ik altijd heb willen hebben. Bedankt! Groetjes Raquel
  • Ervaring met: Borstvergroting

Men neemt ruime tijd voor het bespreken van je wensen. Er wordt duidelijk overlegd/besproken wat te verwachten. En niet onbelangrijk, de artsen zijn zeer kundig wat zorgt voor een mooi en optimaal resultaat. Ik heb dan ook alle vertrouwen in deze kliniek.
  • Ervaring met: Liposuctie

Zeer tevreden met het resultaat. Heel erg op mijn gemak gesteld tijdens de behandeling, zowel door Sonja, verplegend personeel, als de bijzonder ervaren Dr. Fabre. Ook de mailtjes voor de afspraken en de nazorg waren uitstekend. Zou iedereen aanraden naar deze kliniek te gaan.
  • Nazorg
  • Ervaring met: Plastische chirurgie (samenwerking ABC Clinic-Amphia ziekenhuis)

Heel deskundige clinic met veel aandacht
  • Ervaring met: Liposuctie

Ontzettende lieve mensen. Je voelt je geen nummer. Dit geldt voor ABC en het MC. Was echt top geregeld allemaal. Mijn complimenten! Ik zal jullie zeker aanbevelen!!