Terug op de rit

Heleen geeft een enorme boost energie om verder te gaan. Met haar kunde en enthousiasme tijdens de intensieve dagen van persoonlijke coaching weet ze me duidelijkheid te geven over mezelf, wie ik ben, wat ik kan en wat goed is voor mij. Ze is een prettige gesprekspartner en houdt me scherp. Ik sta te popelen om weer aan de slag te gaan!

Prima coaching gehad

Positieve ervaring. Ik heb toch weer nieuwe inzichten gekregen.

• Werkwijze

Goede klik en waardevolle ervaring.

Het traject bij Heleen heeft me veel duidelijker gemaakt op basis van welke criteria ik het best keuzes kan maken m.b.t. werk en andere bezigheden, zelfs tot het leven in het algemeen. Ik beschik nu over meer zelfkennis en een beter zelfbeeld. De sessies zijn persoonlijk en intensief, maar ik vertrok er steeds met meer energie als ik gekomen was. Heleen is een zeer toegewijde, positieve, intelligente en enthousiaste vrouw die over ruim voldoende bagage beschikt je te coachen op praktisch, maar ook op persoonlijk gebied (en ik ben bijna 60, hoogbegaafd en eigenwijs). Door de werkwijze is een goede persoonlijke klik wel een randvoorwaarde; daar kun je tijdens een eerste kennismakingsgesprek wel achter komen omdat Heleen open en eerlijk is over zichzelf en haar aanpak.

• Werkwijze

Heleen heeft me fantastisch geholpen!

De laatste jaren merkte ik aan mezelf dat ik niet meer vooruit kon in mijn werk. Dag in dag uit deed ik hetzelfde en voelde ik me niet blij; het glas was altijd half leeg en ik zat vast. En dat had ook zo z'n invloed op mijn privéleven. Hoe moest ik hier nou uit komen? Totdat ik Heleen ontmoette en zij na één sessie al wist waar het probleem zat. Daarmee zijn we hard aan het werk gegaan en het gaat nu stukken beter. Ik ben op zoek gegaan naar een nieuwe werkgever en ik doe nu precies wat ik leuk vind. Elke dag krijg ik nieuwe uitdagingen voorgeschoteld en ik pak deze met veel plezier en vol energie weer op. Zelfs in mijn privéleven gaat het een stuk beter! Heleen, bedankt voor alles! Je hebt me ontzettend geholpen!

• Werkwijze

Ik heb mijn zoektocht naar mijzelf (wie ben ik, wat wil ik en waar zit mijn kracht) als heel prettig ervaren aan de hand van Heleen. Ze zette me aan tot denken, begeleidde mij daar waar nodig en liet mij zelf het tijdspad bepalen.
  • Werkwijze

Dat alles zo mooi samen is gevallen Sandra. In jouw tempo, op jouw tijd. Fijn dat ik je daarbij heb kunnen helpen. Je hebt je weg weer vervolgd. Ik heb er alle vertrouwen in. Tot ziens! Heleen

Heleen werkt op een duidelijke en gestructureerde wijze naar een resultaat dat je goede en gefundeerde handvatten geeft om te weten waar je staat en waar je naar toe gaat.
  • Werkwijze

Dank je wel Stijn! Fijn dat de structuur je inzichten en houvast heeft gegeven. En helemaal mooi dat je direct na de afsluiting al een succes kon vieren! Een bevestiging dat je op de goede weg bent. Met veel plezier met je meeglopen! Heleen

Zeer persoonlijke en enthousiaste begeleiding met daarbij een grote kennis en ervaring op meerdere gebieden die je inzicht geven in jezelf, je wensen en doelen.

• Werkwijze

Heel veel succes in je nieuwe manier van werken en de uitdagende projecten die er voor je liggen. Heleen

Mijn ervaring met Heleen zijn zeer positief. Haar benadering is Taylor made en Heleen sluit de behoefte aan op wat je nodig hebt. Dat is prettig en dat maakt dat de kern al vrij snel wordt geraakt. Daarmee is gaat het proces in een vloeiende beweging. Heleen weet erg veel van de materie wat zorgt voor een prettige sfeer. Mijn stappen zijn gezet en ik "ga weer lachend naar mijn werk".
  • Werkwijze

Het was een plezier om een tijdje met je mee te lopen. Met als mooi resultaat dat je nu weer met energie en vol vertrouwen verder kunt. Heel veel succes en plezier op je nieuwe stek.

De coaching was door de aanpak (dagdelen ipv losse uurtjes) intensief en effectief. Heleen is een prettige gesprekspartner die je door middel van zelfreflectie niet laat ontsnappen en bij de je les houdt.
  • Werkwijze

Dank je wel Inge! Fijn om te lezen . Ik kijk er ook met plezier op terug. Groet, Heleen

Het werkt!
  • Werkwijze

Mooi te lezen dat het werkt. Is ook de bedoeling. Heleen

Deskundige begeleiding in een ontspannen atmosfeer. Eindelijk iemand die begreep waar ik mee worstelde en waar dat door kwam. Heleen heeft me optimaal ondersteund om oplossingen te vinden en het roer om te gooien.
  • Werkwijze

Dag Hester. Wat mooi dat ik een rol heb kunnen spelen in het beter begrijpen van jezelf en de keuzes durven maken die je van binnen al lang wilde maken. Veel succes in je nieuwe koers en we spreken elkaar zeker nog! Heleen

Het traject heeft me enorm veel goed gedaan. Vooral de (h)erkenning van een andere manier van denken en zijn en de voor- en nadelen hiervan heb ik beter kunnen plaatsen en accepteren. Het heeft me meer zelfvertrouwen opgeleverd en het inzicht hoe belangrijk een passende omgeving voor mij is. Door dit inzicht heb ik deze week een beter passende baan kunnen accepteren en krijg ik weer meer energie van mijn werk.
  • Werkwijze

Dag Danae, wat mooi om te lezen dat het prgramma je zoveel waardevols opgeleverd heeft. En super dat je een nieuwe passende werkplek hebt gevonden! Ik wens je daar heel veel plezier en voldoening. Heleen

We kenden elkaar al van Philips, vandaar bij eerste contact nvt. En de 9's meen ik, je bent 1 van de weinige coaches die ik op dit moment ken die mij echt verder helpen.
  • Werkwijze

Dank je wel Marlene voor deze mooie positieve feedback. Ik wens je toe dat komt waar je naar op weg bent! Heleen