Twee geweldige dagen, zeer goed georganeseerd en verzorgd. Ben met de schoonzonen in overleg voor een volgende trip.

• Voornaam: Wim

• Voornaam: Luc

Omdat het goed is geregeld en ongedwongen perfect 👍👍👍

• Voornaam: Frans

prima verzorgde reis en accommodatie, fijne catering onderweg, indrukwekkende bedrijfsbezoeken.

• Voornaam: Ans

Alles super geregeld. De bezoeken aan de fabrieken. Hele comfortabele bus. Goede verzorging in de bus. Goed hotel. Goed diner aan het eind van de reis. Het kon echt niet beter. Een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. (relatief goedkoop voor wat je allemaal krijgt). van mij krijgt Fabrieksuitjes een 10. Ga zeker vaker mee. Cor opent deuren die anders gesloten blijven. Top.

• Voornaam: Gerad

Mijn zoon en ik zijn op 12 en 13 maart naar het "ter land ter zee en in de lucht" evenement geweest en dat is ons erg goed bevallen. Alle drie de rondleidingen waren zeer de moeite waard om te doen en kan ik iedereen aanbevelen. Ook de reis en het verblijf in Bremen was goed georganiseerd waardoor er de gehele tijd een ontspannen en prettige sfeer was. Mijn complimenten aan fabrieksuitje.

• Voornaam: Frans

Heb 2 mooie gezellige en informatieve dagen gehad naar 3 prachtige bedrijven! Cor ga zo door en bedankt!

• Voornaam: Johan
  • Evt. bedrijfsnaam: Bramer

het was een heel leuk gezellig interessant en goed verzorgd uitje

• Voornaam: Dick

Op 12 en 13 maart twee geweldige dagen gehad met het uitje ter land, ter zee en in de lucht. Het was indrukwekkend wat men ons in de drie bezochte fabrieken heeft laten zien met Cor als prima gastheer en Matthijs als chauffeur en alles was van begin tot het einde zeer goed en tot in de puntjes georganiseerd. Al met al een echte aanrader. Cor en Matthijs hartelijk dank voor deze geweldige twee dagen.

• Voornaam: Anton

het was allemaal top geregeld. en daar door hebben we twee mooie dagen gehad veel gezien echt een aanrader

• Voornaam: erwin

Zeer goed verzorgde en vooral intressante reis. Reisbegeleiding en vervoer was uitstekend.

• Voornaam: René

Geweldige ervaring tijdens ter land, ter zee en in de lucht uitje. Heel mooi om de fabrieken en hun producten van zo dicht bij te kunnen bekijken. Het Best Western hotel was wat gedateerd maar schoon en dat is belangrijker. Aanrader om aan dit uitje deel te nemen. Cor bedankt voor de prima organisatie.

• Voornaam: Gerrit Pieter

Niets op aan te merken , allemaal top geregeld en een prima gastheer ! Wij hebben het heel leuk gehad.

• Voornaam: GJ

12 en 13 maart waren twee geweldige dagen naar de Meyer werf in Papenborg, Mercedes Benz in Bremen en Airbus-Aerospace in Hamburg. Cor en Matthijs hebben ons naar drie prachtige bedrijven gebracht die hun weerga niet kennen. Wat is de techniek op het land, water en in de lucht geweldig interessant, zelfs als je al denkt er veel van te weten. Je valt van de ene verbazing in de andere. In elk bedrijf hadden we een rondgang onder deskundige begeleiding van ruim twee en een half uur. Voldoende om wat te weten te komen maar veel te kort om op dingen in te gaan. Kortom steeds weer die verbazing in elk bedrijf. Meyer nog steeds familiebedrijf sinds 1790. Honderden jaren oud en nog steeds up to date en wereldleider. Alle 50 mensen hebben het met eigen ogen gezien. Cor en Matthijs,jammer dat we elkaar niet beter hebben kunnen leren kennen, maar heb jullie ervaren als goede reisleiders met een rustige en geduldige inslag ervaren. Prima gastheren. Ik ga graag nog een keer met jullie mee naar een ander bedrijf.

• Voornaam: Hans

We waren op zoek naar een bijzondere teamactiviteit en dat is het geworden dankzij fabrieksuitje.nl. Een bezoek aan de Meyer Werf in Papenburg heeft veel indruk op ons gemaakt. De manier waarop mensen daar samenwerken om zulke grote projecten van de grond te krijgen en het aanpassingsvermogen van het bedrijf. Super om te zien. De organisatie is ons uit handen genomen en het uitje verliep vlekkeloos. Dankjewel Cor.

• Voornaam: Miranda
  • Evt. bedrijfsnaam: Bovemij

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Rondleiders waren bijzonder open over wat er goed was en vooral ook waar nog aan gewerkt moet worden.

• Voornaam: Agnes
  • Evt. bedrijfsnaam: JC-Electronics

Heb perfect georganiseerde en begeleide excursies mogen ervaren.

• Voornaam: Edward
  • Evt. bedrijfsnaam: Windesheim Flevoland

Leuke 2 dagen gehad. 1e dag prima verdeling van activiteiten. 2e dag relatief veel tijd in de bus. Wellicht combineren met een ander uitje.

• Voornaam: Gerard

Ongelooflijk hoe Cor dit met zoveel enthousiasme organiseert. Geweldig ontvangst met een super ontbijt. Mooie tourbus en een goede chauffeur . Best Western in Bremen een prima hotel met een dito goed ontbijt. Maar het allermooiste zijn uiteraard de bezoeken aan de Meyer Werf in Papenburg...Mercedes in Bremen en als klapstuk de Airbus fabriek in Finkenwerder bij Hamburg. Dank Cor voor zoveel plezier... het is onvergetelijk. Chapeau!!!!! en ook namens mijn schoonzoon Giovanni.

• Voornaam: Koos

mijn vrouw en ik hadden twee super dagen VEEL gezien en gelachen Cor was er altijd als het nodig was daarvoor onze complimenten Hij liet ons het mooie centrum van bremen ervaren na er 40 jaar langs gereden te hebben Toppy

• Voornaam: jan-willem

Geweldige dagen beleefd met ter land ter zee en in de lucht. Januari 2019

• Voornaam: Jan

Goede organisatie, leuk en relax programma, met humor gedaan

• Voornaam: Wim

Ongelooflijk hoe Cor dit op zo een voortreffelijke wijze organiseert. Samen met mijn schoonzoon Giovanni ontzettend van de twee dagen genoten en die ons leidden naar Meyer Werft te Papenburg,Mercedes in Bremen en als klapper de Airbus fabriek...wat een belevenis. We begonnen met een super ontbijt bij van der Valk in Emmen...koffie en thee in de bus en eventueel fris en bier voor gasten die dit wensten. Prima overnachting in het centrum van Bremen bij hotel Best Western City. In de ochtend genoten van een uitgebreid ontbijt. In de ochtend vertrek naar Airbus in Hamburg...wat een beleving. Wat we vooral niet moeten vergeten is South West Tours. Chapeau....en vergeet Danny de chauffeur niet. Cor heeft ons veel plezier en een onvergetelijke reis bezorgd.

• Voornaam: Koos
  • Evt. bedrijfsnaam: Ford Boerhof

Super reis.

• Voornaam: henk

Twee fantastische dagen beleeft met 'Te land Ter Zee en in de Lucht'. Met 4 kaartvrienden die allemaal in techniek zijn geïnteresseerd kregen wij een geweldig programma aangeboden. Met Cor als uitstekende gastheer en Danny als top chauffeur konden wij het niet beter treffen. Nogmaals hartelijk dank hiervoor.

• Voornaam: Henk
  • Evt. bedrijfsnaam: Klaverjassers

Dokter Stolteweg 46

8025 AX Zwolle

Over Fabrieksuitje.nl

Of het nu gaat om een bedrijfsuitje, teamuitje, familie-uitje, groepsuitje of vrienden- / vriendinnenuitje, bij ons kunt u terecht voor een origineel en leerzaam uitje naar onder andere diverse autofabrieken en bierbrouwerijen. We proberen van ieder uitje een onvergetelijke herinnering te maken, door als een goede gastheer de bezoekers meer te bieden dan ze hadden durven verwachten. Wie kiest voor Fabrieksuitje.nl kiest voor een onbezorgde dag die van begin tot eind in de puntjes geregeld is. Dit geeft u volop de tijd om contacten te leggen, relaties te onderhouden en bovenal te genieten!