Super ervaring

Helemaal top geregeld. De ervaring bij Meijer , Mercedes en Airbus een beleving om niet te vergeten. Cor nogmaals dank 👍

Prachtige ervaring om een keer te zien.

Heel mooi om te zien hoe zoveel robots tegelijk hun kunstje doen. Jammer dat we niet hebben kunnen zien hoe de gehele binnenkant gemonteerd wordt.

Goede hulp in het organiseren van een bedrijfsuitje

Fabrieksuitje heeft goed geholpen bij het organiseren van een bedrijfsuitje. Ze reageerden snel en het overleg was fijn. Wel zouden ze een aantal weken van tevoren nog contact opnemen. Dit hebben ze niet gedaan waardoor ik er zelf achteraan moest. Ook waren de details rondom het programma vrij laat pas bekend en waren de dieetvoorkeuren bij de lunch niet helemaal duidelijk bij het restaurant.

Prima geregeld en goed meegedacht!!

Bijzondere ervaring de Meyer Werft!! Indrukwekkend om te zien.

Zeer positief over alles.

Goede verzorging, geweldige begeleiding, prima hotel. Ben zeer tevreden.

Genoeg redenen voor een tweede keer

Vandaag met 29 collega's de 2 uur durende rondleiding in Emden mogen ervaren. Veel info in een korte tijd. Welke, door de ras-Duitse gids, niet door een ieder volledig werd begrepen. Een Nederlands sprekende gids zou een waardevolle toevoeging zijn en maakt het ook makelijker vragen te stellen als hierom gevraagd wordt.

Geweldig uitje en goed verzorgd.

Ondanks de mis planning in het T.C. vervoer, alles nog keurig geregeld. We hebben niets gemist in de excursies en het alles was zeer goed geregeld, mijn complimenten. Geweldige indrukken opgedaan bij Meyers en Mercedes en niet te vergeten bij Airbus. Bedankt voor alle goede zorgen en bij verjaardagen zal ik de Fabrieksuitjes zeker aanraden.

Hele mooie reis en zeer goed verzorgd

Zeer goed verzorgde reis heel veel mooi fabrieken gezien met zeer kundige en vriendelijke reisleider Cor heeg ... bedankt Cor

top

Heel interessante reis.

Super geregeld en indrukwekkende fabrieken gezien

Op voorhand was al een feest om naar toe te leven en de verwachtingen werden ruimschoots waargemaakt. Alles uitstekend geregeld in een zeer ontspannen sfeer.

Goed georganiseerde tweedaagse

De scheepswerf Meyer ; Mercedes Bremen en Airbus Hamburg waren allemaal fijne goed georganiseerde bezoeken. Cor heeft deze bezoeken fijn in orde gebracht.

niks totaal niks op aan te merken

ik kan deze trip alleen maar aanbevelen en kan alleen maar bevestigen wat ze mij hebben verteld top top . zelf zonder bus op tijd was het programma voor 100% geslaagd .

zeer goed

de tour goed goed geregeld bus goed chauffeur zeer goed op de weg +de rest hotel opstap punt eten goed geregeld organisatie zeer goed

Top! Leuke ervaring Audi fabriek dicht bij huis

Al een keer eerder met Cor naar een auto fabriek geweest (VW Emden). Nu de kans om naar Brussel te gaan met Cor. Op bezoek bij de Audi fabriek in Brussel waar de E-tron gebouwd wordt. Het was de eerste rondleiding hier voor Cor in de "nieuwe" fabriek. Super leuk om in zo'n indrukwekkende fabriek te kijken. We werden rond geleid door een zeer gepassioneerde auto liefhebber (Niet specifiek Audi). De gids was goed op de hoogte van alle details. De enige vraag die hij niet kon beantwoorden werd direct gevraagd bij een productie medewerker in de lijn. Hoe leuk en persoonlijk is dat. Kleine groep. Ontvangst met uitgebreide lunch in het restaurant waar ook het personeel luncht. erg leuk, dit maakt je meteen echt een bezoeker van de fabriek! 2 punten van kritiek richting Audi. 1. Hoe kan het dat op een fabriek waar elektrische auto's gebouwd worden er geen laadpalen op de bezoekersparkeerplaats zijn? 2. De rondleiding is altijd te kort :-) Er zou wat mij betreft nog wel een uitgebreidere tour zijn. Eigenlijk wil je zien van plaat tot auto. De tour bevat het bouwen van de bodem met de accu's. Daarna kom is in de montage hal waar het "huwelijk" plaats vindt. Afsluiting in de hal waar de motoren gemonteerd worden. Indrukwekkend. Maar je mist het spuiten, afmonteren en het einde. Begrijpelijk want de fabriek is natuurlijk veel te groot. Cor het was weer top en zeker tot de volgende keer. Mark

echt een mooie reis

Echt een hele mooie reis

Heel erg leuk

Ik heb twee dagen genoten met het uitje ter land, ter zee en in de lucht. Goed georganiseerd. Goed vervoer en goede accommodaties. Prachtige bezichtigingen en vriendelijke mensen. Erg leuk om met een ontbijt bij Van der Valk te beginnen. Kortom, ik ben zeer tevreden over dit uitje alsmede over de organisator Cor Heek. Het was ook een leuke groep om mee op te trekken. Er is één aspect wat voor mij anders had gemogen. Dat was het schnitzeldiner aan het eind van de tweede dag. Het was een lange busreis van Hannover naar Emmen. En de tussenstop voor het schnitzelrestaurant had ik graag geskipt. Overigens niets ten nadele van dit restaurant. Het was daar prima vertoeven, leuke mensen en lekker gegeten. Door dit diner werd het ook erg laat vóór we bij V.d. Valk in Emmen arriveerden. Het zou mijn voorkeur hebben het diner op de eerste avond aan te bieden en het schnitzeldiner op dag twee te laten vervallen. Ik ga in de toekomst zeker nog eens een keer mee met Fabrieksuitje!

bijzondere reis, met veel interessante items om te zien

Reis is goed georganiseerd, en tijdens de reis goed verzorgd. Vervoer met de bus op die afstand mag een iets luxere bus zijn met meer stoel comfort. En een hotel uitzoeken waar een Wifi netwerk tot beschikking is.

Bedankt Leo bedankt voor je mooie beoordeling en fijn dat je er bij was, overigens staat de Wifi code in dit hotel op tafel

Fantastisch!!!

Cor heeft ons vieren ( Andre, Loui, Peter en Marten ) een fantastische ervaring bezorgd. Op en top verzorgd, van de start bij het ontbijt in het Hotel Emmen tot het schnitzel buffet, vlak voor het einde. Ik ga het zeker nog een keer doen met mijn zoontje zodra hij 14 is. Drankjes en lunchpakketjes onderweg, alles klopte. Wij blijven Cor volgen met wat hij verder nog aan gaat bieden in de toekomst en wensen hem veel succes. Bedankt grote kleine man !! Grt. Andre

Een super ervaring bij VW fabriek in Emden

Het is alweer effe geleden, in april 2019 zijn mijn maatje en ik naar de VW fabriek in Emden geweest. Mijn eerste ervaring met fabrieksuitje.nl, in 2 woorden Super Geweldig. We begonnen met een heerlijke lunch ( na ja lunch meer een compleet diner ;-) ) daarna naar de VW Fabriek, je komt daar ogen te kort zeer indrukwekkend om te zien en mee te maken. Cor bedankt voor deze onvergetelijke dag en tot snel in November met de volgende “fabrieksuitje” ter land ter zee en in de lucht. Groet Michel uit Utrecht en Hennie uit Vleuten.

Alle deelnemers zeer enthousiast!

Bezoek Meyer Werft en Bourtange. De rondleiding door Anni op de Meyer Werft in Papenburg is door alle deelnemers, zowel vrouwen als mannen, als zeer deskundig ervaren. Iedereen vond dit zeer interessant, voor elk wat wils. Alle facetten, van "start tot de afbouw" kwamen aan bod. De Meyer Werft staat voor kwaliteit en dat stralen ze uit. Chapeau. De kennis en vakmanschap van gids Anni is TOP. Daarna een bezoek en lunch in Bourtange in 's Lands Huys waar we ons zeer welkom voelden. Het is een behoorlijke afstand, maar zeker de moeite waard.

Topdag

Wij zijn naar de meijerswerf geweest met Cor was echt top. Eerst werden we vriendelijk ontvangen in restaurant met koffie/thee en gebak . Toen de groep compleet was gingen we met de bus naar de werf Hier worden heel grote cruiseboten gebouwd is werelds grootste droogdok de rondleiding duurde ruim 21/2 uur en we hebben ons geen moment verveelt . Met de bus weer terug naar restaurant waar een heerlijk buffet klaar stond zeker een aanrader

Goede service van Cor Heek

De duidelijkheid van de website laat te wensen over. Er blijkt namelijk niet dat je niet op je 'eigen' datum kan gaan. Maar Cor Heek heeft het goed opgelost. Prima ontvangst door de mensen van Mercedes Benz. Leuke test op de baan met de GLC 250 Indrukwekkende presentatie en rondgang door deel van het bedrijf. En een lekkere warme lunch. Moet je zeker een keer proberen.

Gisteren met 25 collega's naar scheepswerf Meyer on Papenburg geweest. Top geregeld door Cor van fabrieksuitje.nl. We hebben genoten can de rondleiding op de werf onder begeleiding vaneen Nederlandse gids. Bedankt Cor namens al mijn collega's.

Fraai bedrijfsuitje beleefd vandaag.

Vandaag met de gemeente Oldambt naar Volkswagen geweest en een havenrondvaart in Emden gemaakt. Dit alles georganiseerd door Fabrieksuitje in samenwerking met Paulusma Reizen. Het was een prachtige dag uitstekend georganiseerd door Cor en begeleidt door Arnold. Dank mannen!

Goede gids die onze VW club zeer goed heeft begeleid. Behalve Nederlanders waren er Duitsers, Zwitsers, Zweden en zelfs Chilenen aanwezig. Iedereen kreeg in 3 talen alles uitgelegd, geen enkele moeite was teveel. Top!!

Dokter Stolteweg 46 8025 AX Zwolle

Over Fabrieksuitje.nl

Of het nu gaat om een bedrijfsuitje, teamuitje, familie-uitje, groepsuitje of vrienden- / vriendinnenuitje, bij ons kunt u terecht voor een origineel en leerzaam uitje naar onder andere diverse autofabrieken en bierbrouwerijen. We proberen van ieder uitje een onvergetelijke herinnering te maken, door als een goede gastheer de bezoekers meer te bieden dan ze hadden durven verwachten. Wie kiest voor Fabrieksuitje.nl kiest voor een onbezorgde dag die van begin tot eind in de puntjes geregeld is. Dit geeft u volop de tijd om contacten te leggen, relaties te onderhouden en bovenal te genieten!