In één woord; GEWELDIG

Op uitnodiging van mijn broer dit fabrieksuitje samen met mijn andere broer Theo mogen beleven, ter land, ter zee en in de lucht. Het was bijzonder om dit te mogen zien en meemaken. Ook de groep droeg bij aan het slagen van dit fabrieksuitje. In het bijzonder wil ik mijn broer Cor bedanken voor het aanbieden van dit fabrieksuitje ik vond het geweldig, gezellig en bijzonder hoe hij laat zien waarom fabrieksuitje een unieke beleving is. Alles is van het begin tot het eind verzorgt, kortom fabrieksuitje, gewoon DOEN!

Leerzaam, indrukwekkend en bovenal héél gezellig!

Fabrieksuitje is een aanrader voor iedereen! De scheepswerf Meyer Werft was enorm imposant, en overtrof mijn verwachtingen volledig. Het complete bouwproces en de geschiedenis wordt doorlopen van A-Z. Een perfecte afwisseling tussen meeslepende films, interessante uitleg en kijkjes in de enorme bouwhallen (waar ook live gewerkt werd aan een enorm cruiseschip). Je voelt je bovenal erg klein, door de omvang van de werf. De service en betrokkenheid van Cor tijdens het arrangement was indrukwekkend, je hoeft zelf helemaal niks meer te regelen en kan optimaal genieten. Ook het dinerbuffet na de rondleiding was overheerlijk. Typisch Duits genieten van een divers dinerbuffet, met voor ieder wat wils. Fabrieksuitje staat voor herinneringen maken, en dat is precies wat ik hieraan heb overgehouden. Cor, mijn complimenten, je leeft voor jouw bedrijf en dat merk je aan alles. Ga zo door!

Tot in detail genoten

Ons uitje naar de Meyer Werft met tussenliggende stops en overnachting waren top geregeld door Cor en zijn team. De gastheer Arnold zorgde ervoor dat alles tijdens deze dagen goed verliepen. Kortom hebben we met zn alle alleen maar hoeven te letten op de gezelligheid tot in de late uurtjes. Absolute aanrader om via Fabrieksuitje te boeken en wellicht dat we in de toekomst elkaar weer eens mogen tegen komen.

Helaas kan je niet meer dan 5 sterren geven!

Wat een geweldig weekend heeft Cor van Fabrieksuitje voor ons georganiseerd! Met 30 personen van de ABL, autorijschool belangen Leeuwarden op pad. Op vrijdag met de bus naar Bremen om de Mercedesfabriek te mogen bezoeken, overnachten in een prima hotel en daags erna door naar Hamburg waar eerst een rondvaart door de haven plaats vindt en na een geweldige lunch (diner?) door naar Airbus waar vliegtuigen gebouwd worden. Hierna weer overnachten in een prachtig hotel en na een super ontbijt door naar Papenburg waar de Meyer Werft werd bekeken. Ook nog geluk dat er een cruiseschip lag welke klaar was voor aflevering. Op de terugweg nog een heerlijke warme lunch genoten en de onuitwisbare herinneringen zijn gemaakt. Wat een fantastisch weekend!!

Wat een geweldig verzorgde niets te kort komende dag

Van boeken tot uiteindelijk het dagje uit voor onze ploeg brandweerlieden hebben we een prettige communicatie gehad. De dag zelf... alles klopte. Goed geregeld. De tijden op de locatie klopten en ook de reistijden hier tussen klopten perfect. Daarnaast was het een relax dagje met goede gevulde magen. De klapper voor ons was de Meyer Werft in Papenburg Duitsland. Niemand was hier ooit geweest en als je dit dan allemaal ziet en dat net 10 km over de grens.... Een aanrader! De andere 2 locaties zeker niet kinder te noemen. Goed eten, vriendelijk, Goed geregeld. Bourtange met kanonsschot, een belevenis. Wij zijn allen zeer tevreden over ons uitje geregeld door febrieksuitjes.

Geweldig geregeld

Een fantastisch afdelingsuitje met de bus gehad naar de Meijer Werft waar de grote cruiseschepen worden gebouwd en de likeur brouwerij van Berendzen. Tussendoor een geweldige lunch bij Gasthof Schmitz en als afsluiter een groots diner bij Gasthof Robben. Alles was tot in de kleinste details geregeld door Fabrieksuitje en zeker een aanrader.

2 dagen op pad geweest met de Vereniging Ondernemerscontacten VOC uit Kampen. Goed geregeld door Cor Heek van Fabrieksuitje.nl Schitterend om te zien in Bremen hoe een Mercedes in elkaar wordt gezet en hoe een cruiseschip van meer dan 300 meter gebouwd wordt in Papenburg. Zowel de reis, het hotel en het eten was zeer goed verzorgd.

Cor begrijpt hoe je een uitje perfect moet organiseren.

Wij gingen 2 dagen met een groep van ca. 40 personen op pad en alles wat prima geregeld. Het bezoek van aan de Mercedes fabriek en de scheepswerf was meer dan indrukwekkend.

Leuke ervaring!

Met ondernemersvereniging VOC uit Kampen hebben we tweedaags bezoek gebracht aan Bremen. Dag 1 stond in het teken van bezoek aan Mercedes fabriek. Op dag 2 bezoek gebracht aan de Meyer Werft in Papenburg. Beide waren zeer de moeite waard. Overnachting in Best Western hotel in centrum Bremen met gezellige Ierse pub om de hoek. Was top geregeld door Cor Heek van Fabrieksuitje.nl Zeker aan te bevelen!

Feestje

Uitje vader en zoon bij Mercedes in Bremen geboekt en met helder advies van Cor en medewerkster samengesteld. Vriendelijke en correcte ontvangst en vervolgens met een instructeur de Rock bedwongen, wat een geweldige ervaring. Het was een privé aangelegenheid, we waren door omstandigheden de enige gegadigden en we kregen dus alle tijd en aandacht. Aansluitend een goed verzorgde en voorziene lunch. Daarna volgende de ontvangst in de “ Kino” en de film over de Mercedes Benz vestiging in Bremen bekeken. Tja, wederom waren voor deze rondleiding de enigen en het werd dus een privé tour met een enthousiaste Mercedes man. Weer veel aandacht voor ons beiden en alle ruimte en tijd om het productie proces te volgen. Begonnen in de stanserij, gevolgd door de opzet van de body en de montage. Heel mooi en indrukwekkend. Het was een geweldige ervaring zo, vader en zoon samen op pad. Alle kwaliteiten kwamen zo mooi samen. Een echte aanrader.

Met Cor op stap is een feestje!

Wederom hebben we dit jaar ons bedrijfsuitje door Cor Heek van Fabrieksuitje.nl laten organiseren. Inmiddels voor de derde keer en wederom naar volle tevredenheid. Cor weet de weg bij interessante bedrijven en fabrieken. Ook de organisatie eromheen is prima voor elkaar. Mooie VIP bus, prima hotel, lekker gegeten en een feestelijke afsluiting. Dit jaar waren we te gast bij Mercedes Benz in Bremen. Een indrukwekkende fabriek en het was erg leuk om op "de Rock" zelf te mogen rijden en diverse oefeningen te doen. Daarna een feestelijke avond in Bremerhaven. Prima sfeer en prachtige teambuilding voor team BKAlu. Een aanrader wat mij betreft!

Goede planning en organisatie

top!

Top dag!

Na goed contact te hebben gehad met Cor, was alles tot in de puntjes geregeld voor een goede prijs. Het gehele fabrieksbezoek bij Mercedes was goed geregeld, van de lunch tot het bezoekje aan The Rock!

Heel goed verzorgd

Mooie reis gehad en tot in de puntje verzorgd. Met dank aan Cor. Zakelijk ook zeker aan te raden. Interessante fabrieksbezoeken door geïnspireerde gidsen.

Tot in de puntjes geregeld, zeer interessant en mooie ervaring.

Het was een rondleiding in de Mercedes fabrieken te Bremen, tevens na de rondleiding het parcour (the rock) afgelegd. Dit is een ervaring die je nooit meer vergeet. De lunch was goed en een vlotte bediening. Verder mooie aankomst hal met een paar mooie auto's. De rondleiding was goed georganiseerd wel jammer dat de uitleg alleen in het duits was. Verder alles goed geregeld. Zeker de moeit waard en een aanrader.

Cor zorgt voor bijzondere ervaringen door z'n goede organisatie en zeer interessante fabrieken.

Erg goed gekozen locaties, exclusieve bussen en top verzorging.

Top en aan te bevelen.

De Geweldige leuke dagen met 20 SMC-ers gehad gedurende onze studie dagen naar Scheepswerf Cruisebouwer Meyer / Mercedes Bremen en Airbus Hamburg Sales Management Club Dank aan Cor Heek - Fabrieksuitje voor de organisatie.

Een geweldige ervaring

Een twee daagse reis in duitsland. Van een scheepswerf waar reusachtige cruise schepen gebouwd worden naar Mercedes waar we gezien hebben hoe de auto's gemaakt worden daarna bij airbus aangekomen waar we rondgeleid zijn door reusachtige hallen waar de vliegtuigen samengesteld worden. Prima geslapen in ee best western hotel Verzorging van deze busreis was perfect!!

Super ervaring en top verzorgd

Samen met de Sales Management Club, studieclub voor ondernemende managers 2 dagen met Cor op pad geweest naar de Meyer Werft, Mercedes en Airbus. Echt top ervaring. Kan het ieder bedrijf, netwerk- of vriendenclub aanbevelen.

Helemaal super!!

Echt genoten van dit uitje langs unieke locaties /fabrieken van Mercedes, Meyers Werf en Airbus. Gastheer Cor is een hele fijne gastheer, geestig en prettig. Buschauffeur Gerben heeft ons overal netjes rondgereden en uiteindelijk veilig weer teruggebracht. En wat een heerlijk ruime stoelen in de bus. Een verademing voor lange mensen als ik. Fabrieksuitje is echt een aanrader!

Prima trip, goed georganiseerd.

Cor van fabrieksuitje.nl is een bevlogen en uitermate fijne gastheer. De trip met SMC naar de Meyer Werf, Mercedes Bremen en naar Airbus Hamburg was prima geregeld. Alles tot in de puntjes afgestemd, uitstekende bus en chauffeur en de rondleidingen waren reuze onderhoudend, leerzaam en informatief. Een aanbeveling meer dan waard!

Zeer goed georganiseerd

Zeer goed georganiseerd

COMMUNICATIE IN CORONATIJD IS TOP ! DUIDELIJK & EMPATISCH.

ZEER POSITIEF

Er echt helemaal uit met zeer interessante bezoeken aan fabrieken.

Twee intensieve dagen maar heel afwisselend en zeer interessant. Het is goed georganiseerd met leuke, verrassende keuzes van restaurants en een goed hotel. De bezichtigingen waren top. En er was alle aandacht voor een strict glutenvrij dieet. Heel prettig!

Onvergetelijk en indrukwekkend. Top reisbegeleiding!

Gisteren van twee-daagse reis naar Meyer Werft Papenburg, Mercedes Benz Bremen en Airbus Hamburg geweest. Geweldig georganiseerd: goede planning, fijne reisbegeleider en buschauffeur, eten en drinken goed verzorgd en bij de drie bedrijven alles perfect geregeld. Gidsen met veel ervaring en uitleg. Het uitstapje voor het eten in de bierbrouwerij zeker een aanrader: goede bediening en gezellige (Duitse) sfeer. Best Western ook mooie kamers en lekker ontbijt. Al met al indrukwekkende en fijne twee dagen gehad. Aanrader!

Over Fabrieksuitje.nl

Of het nu gaat om een bedrijfsuitje, teamuitje, familie-uitje, groepsuitje of vrienden- / vriendinnenuitje, bij ons kunt u terecht voor een origineel en leerzaam uitje naar onder andere diverse autofabrieken en bierbrouwerijen. We proberen van ieder uitje een onvergetelijke herinnering te maken, door als een goede gastheer de bezoekers meer te bieden dan ze hadden durven verwachten. Wie kiest voor Fabrieksuitje.nl kiest voor een onbezorgde dag die van begin tot eind in de puntjes geregeld is. Dit geeft u volop de tijd om contacten te leggen, relaties te onderhouden en bovenal te genieten!