Een ontdekking !

Een goed idee om de ‘ De Meyer werf ‘ te bezoeken, geweldige gidse ter plekke. Niet voor iedereen geschikt wegens te hoge prijs, maaltijden in Duitsland zijn goedkoop. Niettemin we hebben ervan genoten.

Het was een flinke reis voor mij naar Papenburg maar zeker meer dan de moeite waard om de Meyer Werft te bezoeken. Alles was groot, groter en grootst. En we troffen het geweldig dat het cruiseschip daarbuiten lag. Ik vond het een fantastische rondleiding met een goede ontvangs voor- en achteraf met het heerlijke buffet in Rhede.

Prima uitstapje, goed georganiseerd

Leuke trip gemaakt naar Meyer Werft in Papenburg. Goed georganiseerd (dank, Cor!), en prima rondleiding (dank, Mariël!). Catering op z'n Duits: veel, goed klaargemaakt, maar culinair geen hoogstandje. Geheel conform verwachting, dus helemaal niks mis mee.

Zeer interessant en boeiend.

Prachtige ervaring. Cor is een zeer vriendelijke man die je welkom heet in Olle Rheen. Toen met de bus naar Meyer, daar was Mariël onze gids, we kregen heel duidelijke informatie van haar. En veel te zien......GEWELDIG MOOI. Na afloop buffet bij Olle Rheen, was heerlijk. Enorm mooie beleving.

Onvergetelijk weekend beleefd met collega's

Vanwege het 40 jarige bestaan van ons autobedrijf wilden we graag een weekendje weg met onze collega's en partners. Omdat we graag een autofabriek wilden bezoeken zijn we 3 jaar geleden in contact zijn gekomen met Cor Heek van fabrieksuitje.nl. Vanwege COVID uiteindelijk vorig weekend alsnog naar Bremen geweest en o.a. de Mercedes Benz-fabriek bezocht en de Meyer Werft. Tussendoor overnacht, heerlijk gegeten en gedronken, dus mooie tijden met elkaar beleefd! Erg fijn dat Cor alles regelt dus zorgt voor pure ontspanning!

Leuk uitje ( Ter land, ter zee en in de lucht )

2 zeer leerzame en interessante dagen

Goed beeld gekregen van wat er komt kijken bij de productie van de producten die de verschillende bedrijven maken Wat mij op viel was de rust die de bedrijven uitstralen op de werkvloer Zou het fantastisch vinden als er een bezoek zou kunnen worden gebracht bij Nederlandse bedrijven VBA bloemenveiling Aalsmeer Hoogovens IJmuiden KLM cargo op Schiphol Zelf vorig jaar de Nieuwe Maasvlakte bezocht en een rondrit en rondvaart gemaakt door de haven en het bezoekers centrum bezocht Ook een fantastische en leerzame dag Houd mij op de hoogte als zo iets georganiseerd gaat worden

ter land ter zee en in de lucht.

Hebben met 4 vrienden fabrieksuitje gedaan, geweldige ervaring, goed verzorgd.

Goed georganiseerd. Goed hotel. Eten en drinken prima. Voldoet volledig aan de verwachting.

prima reis en goed georganiseerd , interessante bezichtigingen

Ik heb genoten van mijn bedrijfsuitje , alles prima geregeld en een erg attente en vriendelijke Arnold . Ik miste alleen een voorstelrondje vooraf gaande aan het vertrek; ik was door omstandigheden alleen en miste aanvankelijk aanspraak en contact , het kwam later goed voor mij . Mooie locaties en goed hotel in Bremen.

Aanrader voor de liefhebber

Het rijden over het parcours "Rock" was echt een super bijzondere ervaring. Daarna een 3 gangen lunch gehad en een tour door de fabriek. De tour was in het Duits en soms wat moeilijk te volgen. Desalniettemin was het indrukwekkend om de fabriek van binnen te zien.

Bijzondere manier om zo met een goep geinteresseerden dit mee te maken

Goed georganiseerd. Duidelijke communicatie. Verassend restaurant. Kortom een geweldige dag gehad.

Van begin tot einde uitstekend georganiseerd.

Gisteren mee geweest naar de Meijer Werff in Papenburg. Geweldig om dit mee te maken. Van ontvangst tot en met het buffet in Restaurant Olle Rheen in Rhede geweldig, echt genoten.

Geweldige middag gehad super geregeld

Goed geregeld

Geweldig leuke ervaring!

Lieve Cor, We hebben een fantastisch leuke middag | avond gehad... Samen met mijn man en onze 2 zoons hebben we genoten van zowel de rondleiding bij de Meyer Werft, als ook het heerlijke buffet bij Gerard van Olle Rheen. We wonen op 10 km. afstand, dus bij Gerard zijn we al vaker wezen eten, maar waren nog nooit naar de Meyer Werft geweest. Super leuk en interessant om mee te mogen maken. Wat een monsters van schepen. Prachtig! We plannen binnenkort het uitje naar de Mercedes fabriek. Ik kijk er naar uit om met die 4-wheel drive een helling op te gaan van 70°... Vroemmmm!! ;-) Dank je nogmaals voor de goede organisatie en je vriendelijkheid.. Tot ziens!

Mooie belevenis

Cor doet het professioneel en goed

Erg leuke dag gehad

De hele organisatie was perfect geregeld. Heerlijk gebak en heerlijk avondeten. Volop keus voor iedereen. De rondleiding was ook erg leuk! Jammer dat we niet dichterbij de schepen mochten komen, maar dat had te maken met Corona. Zeer vriendelijke gids met heel veel kennis. Erg leuke dag gehad! Echt een aanrader.

Goede ontvangen

Prima geregeld allemaal.

Goede gastheer en een prima spreker. Mooie locaties voor een redelijke prijs.

Bedankt voor uw reactie en graag tot een volgende keer

Super vriendelijk geholpen en de organisatie was gewoon goed!

Communicatie was altijd vriendelijk, werd altijd goed geholpen en meegedacht. Daarnaast was de organisatie van de gehele reis simpelweg goed! Zelfs tijdens de studiereis werd er nog contact gelegd om er zeker van te zijn dat alles naar wens was.

Gewoon top!

Ons bezoek aan de Mercedes fabriek was gewoonweg top. Alles piekfijn geregeld, inclusief de 4 wiel drive op de Rock. Echt een aanrader.

FabrieksUitje had voor onze vrienden groep een weekend georganiseerd en de reserveringen geregeld. Bremen, met bezoek aan Mercedes en de Union Brouwerij. Dit alles probleem loos en goed voor mekaar. Hebben een gezellig weekend gehad, waar we als vrienden nog lang met veel lol aan terug denken.

Geweldige twee dagen gehad

Twee goed verzorgde interessante dagen gehad

Waren twee geweldige dagen.

Het was voor mij heel special, met mijn broers op stap, twee dagen ter land ter zee en in de lucht. Mijn broer cor die dit organiseerd, moet ik zeggen geweldig 2 dagen super verzorgd, lekker gegeten. Wij zijn naar de meyerfabriek geweest, waar de cruiseschepen worden gebouwd, de Mercedes fabriek in bremen, en de airbus in hamburg, een geweldige ervaring en van dichtbij kijken hoe alles gebouwd word en hoe de mensen daar werken. Familie, bedrijven, en vrienden dit is echt een aanrader om te doen, twee dagen die je niet meer vergeet.

Prachtig

Alle 3 fabrieken waren indrukwekkend, een prachtige ervaring.

Over Fabrieksuitje.nl

Of het nu gaat om een bedrijfsuitje, teamuitje, familie-uitje, groepsuitje of vrienden- / vriendinnenuitje, bij ons kunt u terecht voor een origineel en leerzaam uitje naar onder andere diverse autofabrieken en bierbrouwerijen. We proberen van ieder uitje een onvergetelijke herinnering te maken, door als een goede gastheer de bezoekers meer te bieden dan ze hadden durven verwachten. Wie kiest voor Fabrieksuitje.nl kiest voor een onbezorgde dag die van begin tot eind in de puntjes geregeld is. Dit geeft u volop de tijd om contacten te leggen, relaties te onderhouden en bovenal te genieten!