Tevreden

Goede voorlichting gehad bij de aankoop in de winkel. Aflevering en installatie naar volle tevredenheid gebeurd.

Apparatuur werd snel gerepareerd. Top service!

Snelle reactie op mijn verzoek tot reparatie. Afspraak was binnen korte termijn te plannen en probleem daarmee snel verholpen

Hele goede service

Mijn ervaring is super

Super.

Wij zijn zeer vriendelijk en goed geholpen.

Goede en snelle service

Goed en snel geholpen en ook het geven van advies was super

Apparaat vakkundig geïnstalleerd

Prima geholpen en geadviseerd

Super !

Super snel en plezier gegaan allemaal

Perfecte service.

Al jarenlang klant in deze zaak en ook nu weer een prima levering. Van de deskundige voorlichting en keuze producten tot snelle en perfecte aflevering was het weer uitstekend geregeld. Directie wees trots en zuinig op zulk personeel. M vr gr, Chris.

Top service!

Goede service, vooral als je hier veel koopt, komen ze snel bij een kapot apparaat! Superfijn! Nieuw apparaat word daarna ook snel geleverd! Personeel allemaal vriendelijk en kundig!

Prima geholpen in de winkel.

Mijn wasmachine was stuk,de zelfde dag werdt er al een nieuwe geleverd. Prima service.

Correct en snel geholpen

Na melden van storing was een afspraak snel gemaakt en ook snel opgevolgd. Netjes en correct geholpen.

Service gericht en super snelle (re)actie

Service gericht en super snelle (re)actie

uitstekend

Goede ontvangst en uitleg in de winkel gegeven. Alleen bij installeren kookplaat moest er een stukje weg gezaagd worden wat €40 extra kosten. Wel veel geld voor ongeveer 5 minuten zagen.

goede uitleg en fijne snelle service

goede uitleg en fijne snelle service

primma

je word op tijd gehopen de serviece is goed

Goede voorlichting en perfecte levering.

In de winkel ben ik goed voorgelicht, levering zou twee dagen duren. Toen ik net thuis was werd er al gebeld dat de levering de volgende dag al plaatsvond. De aflevering was perfect gedaan met goede uitleg over de werking van wasmachine.

Goed advies!

We werden deskundig van advies voorzien. Ook het plaatsen van de droger gebeurde op professionele manier.

Uitstekende service!

Goede en deskundige productinformatie in de winkel. Onze vaatwasser werd snel geleverd en netjes en vakkundig ingebouwd.

Klantgericht en professioneel

Zonder meer goed

goede service en snelle levering

No nonsens bedrijf.

Sinds 2005 al klant. Er word heel goed meegedacht met de klant. Korte lijntjes en doen wat ze beloven. Daar hou ik van.

Vakkundig vriendelijke nette monteur vaatwasser geplaatst.Tot onze grote tevredenheid.

supergoed

Keurig en netjes afgeleverd