Vriendelijke en goede service bij het plaatsen van de nieuwe droger. Hij werd gelijk op zijn plaats gezet en een goede uitleg gekregen hoe hij werkt

Goed geholpen, netjes geleverd.

heeeeeeeel goed

als heeel goed we gaan zo nog een keer

Onze inbouwkoelkast was defect. Dankzij het deskundige advies was snel een vervanger gevonden. De nieuwe koelkast is snel en deskundig geplaatst door een vriendelijke medewerker.

De nasmaak was slecht,

Ik ben tevreden over de levering, maar over de rekening ben ik niet tevreden er stond 24,95 meer op dan wat mij is verteld, we hadden 1699,00 euro afgesproken,maar ik moest 1723,95 afrekenen ,

Een fijne winkel met goed advies van Renate.

Mijn ervaring met firma van Rooij vond ik goed tevens het advies.Ik zou de firma van Rooij aan iedereen willen aanbevelen.De afspraak komen ze na en alles netjes thuis afgeleverd met advies.Bedankt en ga vooral zo door.

Gewoon goed

Gewoon altijd goed

Prettig en duidelijk

Zie boven

Nvt

vriendelijk en deskundig personeel personeel

komen afspraken na en deskundig en duidelijke uitleg.

Probleem uiteindelijk verholpen

Heel aardige monteur met kennis van zaken en uiteindelijk het probleem goed verholpen maar slechte communicatie met kantoor en 1x voor niks 2uur van werk opgenomen omdat ze zouden komen maar niemand gekomen. Probleem uiteindelijk wel verholpen dus zal ws door de drukte komen.

Snel en vakkundig

Met moderne apparatuur oorzaak storing snel gevonden.

Vriendelijk , efficiënt en snel

Goed advies gekregen bij onze aankoop in de winkel en op de afgesproken tijd keurig afgeleverd en geïnstalleerd door professionele medewerkers.

Super snelle service

Fijn geholpen in de winkel en snelle levering. Plaatsing was zo geregeld super service.

Plezierig en correcte uitvoering

Zie: boven

Snelle service

Snelle service en hele fijne communicatie. Konden snel langskomen en hielden ons goed op de hoogte!

Blij met nieuwe koelkast

Zoals afgesproken werd gebeld om door te geven dat er 's middags een koelkast bezorgd zou worden

Gewoon goed

Dat ik tevreden ben

Lekker snel

Super goede vriendelijke bezorgers.

Ik heb hiermee wel alles gezegd denk ik.

In een woord: TOP

Van bestellen tot plaatsen en eventueel afvoeren, alles was perfect geregeld

Geweldig bedrijf

Ik koop altijd alles int dorp omdat het gemakkelijk is en je bent veel sneller geholpen.

Zeer goed geholpen!

zeer goede service .