goede voorlichting

goede en betrouwbare voorlichting snelle levering

Prima inbouw service

Het resultaat is wat we zochten. Een nieuwe iets grotere koelkast die koud wordt. Even dreigde het een heel lange levertijd te worden. Wel drie weken extra moeten wachten.

Heel klant vriendelijk

Heel goed geholpen en leggen alles goed uit ,s'morgens besteld en voor 16.30 in huis .

Service onderhoud

Zeer goed en deskundig. Denken mee werken top

prima en vriendelijke service

Steeds weer buitengewoon vriendelijk en deskundig te woord gestaan. En altijd weer zeer snelle service!

Fijne winkel en personeel.

Bij het uitzoeken van de nieuwe apparaten duidelijke vakkundige uitleg. Heel snelle levering en plaatsing door goede vakman. Ook deze keer weer erg tevreden.

Prima en snelle service

We hadden problemen met onze siemens vaatwassser die kort daarvoor door de siemens reperateur was gemaakt. Siemens gebeld, maar dan duurt het weer 2 weken voor ze een reperateur kunnen sturen. Vanwege eerdere goede ervaringen met van Rooij hen gebeld en ze kwamen binnen 1 dag. Toen bleek dat er water in de motor was gekomen en het voor de leeftijd van de machine niet meer de moeite was. Vervolgens hebben zij razendsnel weer een nieuwe machine kunnnen leveren en plaatsen. Helemaal top dus!

Snel en deskundig

Zie boven

Erg vriendelijk en snel geholpen

Hele goede service en afspraken naar komen

Als ik bel dat ik iets nodig heb dan wordt het de zelfde dag bezorgd dat vind ik fijn.

Behulpzaam

Vriendelijk en vakkundig geholpen door de monteurs met het swappen van de condensdroger en wasmachine inclusief aansluiten op de afvoer en waterleiding inclusief meenemen afval/verpakkingsmateriaal. Top.

Vriendelijk, kundig en snel

Koelkast en vriezer gekocht. Goed en eerlijk advies gekregen en zeer snel geleverd en geplaatst in de inbouwkeuken. Goede service, geen poespas.

Prettige ontvangst, snelle koop wasmachine en aflevering

Bedankt voor de fijn ontvangst en afgesloten met koop wasmachine.

altijd tevreden

fijne zaak, deskundig advies, eerlijk, fijne service, bezorgen, aansluiten en duidelijke uitleg apparaat. wat wil je nog meer?

Vriendelijk

Goed geholpen in de zaak, en het inbouwen van de vaatwasser verliep ook vlot op de afgesproken tijd!

Top, geweldig en behulpzaam personeel!

Vlotte en zeer goede service en uitleg!

Koelkast was kapot en kon niet meer worden gemaakt. Daarna de koelkast vervangen en de oude is meegenomen. Tevreden over de service. Wel blijkt de nieuwe koelkast elders 100 euro goedkoper te zijn. Dat is jammer.

Snel

Ik heb goede ervaringen met van Rooij Ik kan ze aan bevelen. Ze komen de afspraken na.

Hoge kwaliteit wordt gekoppeld aan vergaande kennis door monteur die meedenkt.

Een hele prettige ervaring. Met kennis en kunde werden de vaatwasser, inductiekookplaat en waterboiler geplaatst. Monteur denkt oplossingsgericht mee en geeft vrijblijvend tips.

Snelle service en goed advies!

Denken mee en geven verschillende opties! Uiteindelijk is het een nieuwe droger geworden en ook hierin fijn geadviseerd!

Goed advies, levering binnen 1 dag

Goed advies bij het vervangen van een inbouw vaatwasser. Dezelfde dag geleverd en gemonteerd en uitleg van de machine

Top, alles volgens afspraak uitgevoerd

Top, alles volgens afspraak uitgevoerd

Vlotte prima service

De koelkast werd keurig ingebouwd. Al het verpakkingsmateriaal mee genomen

Snelle en correcte service. Goed advies

Goede adviezen en uitleg tijdens het bezoek van de monteur. Goede en eerlijke adviezen tijdens de bestelling en verkoop. Snelle installatie en prima, praktische instructie.