Alles perfect geregeld

Goede snelle services, duidelijke communicatie en de monteurs waren erg vriendelijk en bekwaam!

Bijzondere vriendelijk geholpen.

Ik was op zoek naar een wasmachine. Wist wel wat ik wilde kopen en de verkoper heeft mij uitstekend met raad en daad bijgestaan. Mijn dank daarvoor.

Uitstekend!

Wij zijn erg plezierig geholpen zowel door de reparateur als daarna, bij aanschaf van de nieuwe apparatuur, in de winkel. Beiden: helder advies, met kennis en kunde en praktische ervaring. Er werd alle tijd genomen. Wij voelen ons heel prettig geholpen!

Top service en klantvriendelijkheid

Correct, volledig volgens afspraak en goed op tijd!

Prima aankoop van een Koelvriescombinatie. Correct en juist geadviseerd. Levering exact volgens afspraak. Alles goed geïnstalleerd en verpakkingsrommel ook weer meegenomen. Een 10 met een griffel.

Snelle service. Vriendelijke medewerker die de koelkast vlot vervangen had en naderhand nog even een praatje kwam maken en de oude koelkast weer meenam.

Zeer goede service

Zeer vriendelijke installateur, met kennis van zaken. Deed meer als nodig was (wasmachine aansluiten) Zeer tevreden

Snel en professioneel

Ik ben heel vlot geholpen en ben erg tevreden met de inbouwservice.

Super service !!!

Wasmachine defect. Technische dienst kwam direct en binnen 3 uur stond er een nieuwe Miele. Super snelle service en erg vriendelijk!!

goede ervaring!

Wasmachine 15 jaar geleden bij van Rooy gekocht en nu helaas niet meer te repareren, dus er moest een nieuwe komen. Ook nu bij van Rooy gekocht, blij met de snelle levering en de correcte en vriendelijke heer die de machine kwam plaatsen en de oude machine meenam

Goed geholpen Op een prettige manier Meedenkend

Snelle reparatie, vriendelijke monteur

Positief

aankoop wasmachine

fijne winkel, deskundig personeel, vakkundige uitleg van apparatuur, goede bezorgservice en alles keurig aangesloten. Zijn zeer tevreden met onze wasmachine.

Goede hoogwaardige winkel, uitstekende voorlichting..

Je word behandel als volwaardige klant. Zij nemen alle tijd voor je lichten je uitstekend voor over het te kopen artikel. Fantastische voorlichting met verstand van zaken. Concurrerende prijs. Kortom een winkel waar je met een uitstekend gevoel naar buiten stapt. Voor mij een dikke 9. Benjamin v d Bosch

Goed geholpen in de winkel, perfect geiinstalleerd door vakman Henk.

De koelkast deur werd aangepast omdat dit estetisch beter staat. Iets wat echt niet bij het installeren hoorde, maar even werd gedaan als extra service. Verder goede uitleg.

De heer die de inductie plaat geplaatst heeft is een zeer vriendelijke en deskundige persoon.

professionele behulpzame vakmensen

Onze bestelling van wasmachine en droger kon vrij snel geleverd worden. De montage verliep voorspoedig en nadat de machines op hun plek stonden kreeg ik een uitleg over het gebruik van de machines. Absoluut tevreden over de service en afhandeling.

Snel en correct

Snelle reactie en oplossing. Prima ervaring!

Goeie service

Goeie service

heel erg tevreden

vlotte en stipte levering. zeer kundig en vriendelijk personeel.

Zoals gewend heel goed

De bestelde droger ging verkeerd om open. Gelijk werd er een andere gehaald die wel goed open ging.

Snel en deskundig

De prijs en vooral de plaatsingskosten zijn zeer concurerend. Ook hoef je niet zelf op zoek te gaan naar een elektro-monteur voor aanpassing van meterkast en aansluiting. De nazorg. Het gekochte fornuis wordt standaard geleverd zonder Nederlandse gebruiksaanwijzing. Werd daarna wel snel verzorgd.

Snelle Service binnen een dag!!

Snelle service! Binnen een dag geleverd en netjes geïnstalleerd. Helemaal top

Heel goed, heel snel en heel professioneel

Ik belde in de ochtend ivm een defect in mijn inbouwoven, diezelfde ochtend is er een monteur gekomen, in de middag kwam iemand de oven ophalen, drie werkdagen later werd de over weer netjes bezorgd. uiteraard gemaakt. Erg tevreden dus!