Prima zaak, denken goed mee en installeren alles netjes en snel.

De reparateur kwam langs voor mijn oude wasmachine en zag en hoorde gelijk dat ik daar geen geld meer in moest steken. Ik heb telefonisch met de winkel contact opgenomen en terwijl ik hun site en die van Miele open had staan heb ik overlegd en mijn keuze gemaakt. De machine werd keurig op tijd gebracht, geïnstalleerd en aan mij uitegelegd.

Prettig!!

Goeie service! Snel en accuraat. Fijne monteur die de vaatwasser keurig netjes heeft geïnstalleerd. Ben zeer tevreden.

Top bedrijf

Snelle en uitstekende service

Op vrijdag is de monteur meteen langsgekomen om te kijken naar mijn wasmachine die het niet meer deed. Zaterdag werd de nieuwe wasmachine al geleverd en geïnstalleerd. Super snelle en uitstekende service!

Totaal verzorgd, meedenkend en zeer oplossingsgericht

Ik ben nu reeds 38 jaar vaste klant. Ik denk dat ik daar alles mee zeg mbt service, meedenken en oplossingen zoeken en regelen . Ik kan deze zaak een ieder aanraden.

Vakkundig personeel

In een woord geweldig

Prettig, snel en duidelijk

's zondags oven kapot, 's maandags in de winkel, woensdag geplaatst.( moet je tegenwoordig wel voor betalen). Duidelijke uitleg bij de plaatsing. Prima!

Snelle actie met top service

Einde middag gebeld voor een nieuwe vaatwasser t.b.v. de zaak. volgende ochtend om 08.30 stond er een nieuwe ingebouwd draaiend en wel. Top service tegen nette prijzen.

Prettig en kundig advies

Prettig en deskundig te woord gestaan in de winkel en goed geholpen. De aflevering en installatie thuis (van de nieuwe wasmachine) verliep uitermate snel en vriendelijk met deskundige uitleg.

Goed en prettig advies, snelle levering en prima afwerking.

Doordat toeleveranciers tekort schieten door huidige omstandigheden was er weinig keuze.

Vriendelijk en heel kunsig

goede service zoals gewoonlijk

Aanschaf van een nieuwe Miele vaatwasser in goed overleg tot stand gekomen. Levering volgende dag met plaatsing en goede uitleg.

Prima en snel geholpen

Prima en snel geholpen door een zeer bekwame monteur

Snelle en vakkundige service!

Zie boven!

Goed en snel geholpen, prettig in omgang

We waren voor ons eerste huis op zoek naar een wasmachine en droger. De verkoopster in Werkendam heeft ons prima van informatie voorzien en een aantal toestellen aangeraden, zonder ons te pushen. Een aantal dagen later hebben wij een wasmachine en droger besteld. Dezelfde week werden deze bij ons geleverd en geïnstalleerd. De installateur was vriendelijk en heeft in een mum van tijd alles geïnstalleerd. Daarna heeft hij ons instructies en tips gegeven over het gebruik van de apparaten. Top gedaan!

Prima advies in winkel Breda snelle levering volgens afspraak zeer vakkundige monteur

Word goed geholpen vriendelijk personeel die goed advies geeft en luisterend goed naar de klanten toe

Gewoon eerlijke en betrouwbare service!

snelle en perfecte service

vrijdag telefonisch contact over de plaatsing van een nieuwe koelkast en donderdag daarop bezorgd en geplaatst.

Prima service, vakmanschap

Prima zaak met vakbekwame mensen en service op maat

Zoals altijd steengoed

Zeer zekere service van een goed bedrijf

goed en vakkundig gemonteerd,pluim.

Snelle,nette en zeer vakkundige monteur die de inbouwkoel en vrieskast heel goed plaatste.

Ik ben heel tevreden over de spullen die je geleverd hebben bedankt voor alles

Ik ben heel tevreden over de server

Vakkundig en goed

Prima, alles snel geleverd en geïnstalleerd