Fantastische service

Nieuwe vaatwasser kon binnen een dag worden geleverd en geïnstalleerd. Top service!

Geweldig,snel,super service

Fijn dat er nog een winkel is zoals die van jullie. Persoonlijk kontakt.

Waarom naar een onpersoonlijke keten of het internet als van Rooij er is

Persoonlijk, vakkundig (geen gel..l), vriendelijk, snel, top prijs-kwaliteit verhouding

Snelle en goede service.

We hadden een probleem met onze keukenboiler. Een dag na onze mail al een persoonlijk telefoontje en binnen een week een nieuwe boiler geplaatst. De monteur werkte vakkundig en netjes. De oude boiler werd keurig meegenomen.

Top-zaak van grote professionele klasse

De professionele aanpak en grote deskundigheid met de snelle komst van de monteur maakt de Fa. van Rooij tot een TOP-zaak.

Goede probleemoplossende installateur

Probleem was dat mijn oude apparatuur vriezer en koelkast minder breed waren. De installateur heeft het probleem opgelost door een tussenschot te verwijderen, waardoor er voldoende ruimte vrijkwam. Ik ben daar uiterst tevreden over, alsmede over m’n nieuwe koelkast en vriezer. De installateur was bovendien ook nog uiterst vriendelijk.

Duidelijk en snel

Zoals hierboven: duidelijk en snel

Heel tevreden.

Alles vlot geplaatst en opgeruimd

Gewoon goed

Goed advies , vlotte service, foutloze snelle installatie

Zeef goed

Altijd goed advies en snelle plaatsing van apparatuur

Ik zou alleen in de toekomst graag een tijdsindicatie willen ontvangen. Nu wist ik alleen dat jullie s middags na 1300 uur zouden komen . Graag een e-mailtje als jullie bij mij in de buurt zijn voor de bezorging. Dan hoef je niet een aantal uren te wachten. Verder prima.

Een goede behandeling en vlotte service

Snelle service

Wij waarderen de uitstekende service

Zowel in de winkel als thuis werden wij goed voorgelicht over onze nieuwe wasmachine.

Snelle aanpak Service gericht.

Bij drie bedrijven per mail om advies gevraagd ter vervanging van mijn Liebherr inbouw koelkast. De Rooy reageerde dezelfde middag. Na telefonisch overleg, het juiste model gekozen en de voorlopige datum van levering afgesproken. Inmiddels is de koelkast keurig gemonteerd en zijn wij zeer tevreden over de klantgerichte aanpak. Overigens, die twee andere gemailde collega’s hebben nooit een reactie gegeven.

Perfect balans tussen prijs/kwaliteit/service

Ik waardeerde de persoonlijke benadering het meest. Ben meerdere keren gebeld voor informatie en navraag, dit is erg fijn

Uitstekende service

Vlotte bediening en vlotte reparatie

Service

Monteur was op tijd met leveren .heeft fornuis aangesloten en uitgelegd hoe alles werkt. BIJ dit bedrijf kom ik al jaren en heeft ook een zeer goede service.

Snel geholpen en snel geleverd

Mijn combioven was kapot gegaan, op internet gekeken wat een goed vervangend exemplaar was. Uiteindelijk bij van Rooij in Breda uitgekomen. Even opgebeld of ik langs kon komen, was geen probleem. Hierna de oven even bekeken en was advies en uitleg gekregen. De volgende dag al geleverd en geinstalleerd. De oude oven is ook meegenomen om af te voeren, dus heb ik zelf ook geen omkijken naar. Verder door de monteurs nog een korte uitleg gehad over de fucties. Dus alles bij elkaar heel goed geholpen, en voor een goede prijs.

Uitstekende service

Goede voorlichting in de winkel. Uitstekende service thuis. De problemen die zich voordeden bij de plaatsing werden goed opgelost.

Zoals altijd meer dan perfect. Koop nooit ergens anders service is 100% en afspraak is afspraak

Goede service, vriendelijk en professioneel.

Goede uitleg over product. Aflevering prima en zoals afgesproken. Zeer vriendelijke medewerkers.

Goede service en duidelijkheid over kosten

Vrijdag gebeld.voor een quooker Afspraak gemaakt voor installatie zaterdag. Prima verlopen. Volgens afspraak.

Goed geholpen in de winkel en een fijne monteur

Aardig personeel en netjes gewerkt.

Wisselvallig

De monteurs erg vriendelijk.. Telefonisch vind ik ze haastig en niet altijd vriendelijk overkomen.

Geweldige service!

Op een ochtend bellen, indien voorradig, is 'smiddags in huis bij ons.. Keurige én correcte installatie van de machine in ons huis!! Nogmaals met héle goede service!!!Heel veel dank aan u. J.M.E. v. B.