totale verzorging

Vanaf het moment van eerste contact tot ruim na de begrafenis een uitstekende begeleiding. Een enorme expertise, passie voor zijn vak, vriendelijkheid, medeleven en professionaliteit helpt u zeker in de tijd van rouw. Denkt verder als alleen de uitvaart.

Zorgzaam,menselijk en klantvriendelijk

Na het overlijden van mijn echtgenoot is de laatste zorg en de crematie zeer respectvol en buitengewoon zorgzaam verlopen. Er was niets teveel alles kon en is naar wens van mij en mijn echtgenoot verlopen. Ook de condoleance was zeer goed verzorgt. Kortom ben zeer dankbaar dat er goed is geluisterd en tijd is genomen voor de klant en dit ook ten uitvoer is gebracht. Zou uitvaartverzorging Peter Butler zeker bij iedereen aanbevelen.

Peter Butler heeft ons uitstekend geholpen. Het betrof een buitengewoon geval. Het lichaam is vanuit Maleisiƫ naar Nederland overgebracht. Peter Butler heeft alles piekfijn afgehandeld. Het is heel prettig om met hem samen te werken: hij is heel professioneel en innemend tegelijk.

Meelevend, meedenkend, flexibel en discrete afhandeling

zie hier boven

Meedenkend, betrokken en attent in alle opzichten

Direct goed contact en dacht mee in oplossingen. De crematie van mijn moeder ging volgens haar laatste wil in stilte. Alles werd netjes volgens afspraak verzorgd.

Respectvol

Een respectvolle begrafenisondernemer waar je je gelijk bij op je gemak voelt, iemand die de nabestaanden aanvoelt. Komt met vele tips en luistert naar de wensen. Neemt de last uit handen in een moeilijke tijd.

Vriendelijk, zorgzaam, ondersteunend, meedenkend en open en eerlijk

Tijdens het regelen van het afscheid was er een fantastische mix van persoonlijke betrokkenheid en professioneel regelen. Peter gaf ons alle ruimte om kenbaar te maken wat we wilden en begeleide ons open en eerlijk of het te behalen was. Daarnaast was er de persoonlijke band, aangezien Peter mijn moeder van kleins af aan kende. Dit zorgde ervoor dat er ook plaats was voor het ophalen van herinneringen die een lach op het gezicht vormden. Ook tijdens de speech van Peter gebeurde dit. Zijn vrouw Corrie is een kei in haar vak. Mijn moeder lag er fantastisch verzorgd bij en tijdens het afscheid straalde zij een warmte en vriendelijkheid, waardoor iedereen kon ontspannen en rustig kon napraten over alles wat er gebeurd was. Kortom, een fantastisch team om naast je te hebben staan in een tijd van verlies en verdriet.

Fijn en oprecht.

• Begeleiding

De kennis, kunde en ervaring van Peter en zijn vrouw maken de periode tussen overlijden en afscheid (aangevuld met persoonlijke nazorg) tot een dragelijke. Raad en advies wordt aangeboden en eigen inbreng wordt gewaardeerd.

• Begeleiding

Naast de noodzakelijke zakelijke kant hebben we altijd het gevoel gehad van warmte en medeleven. Jullie hadden altijd tijd voor ons en hebben ons op een heel prettige en persoonlijke manier ondersteund in deze moeilijke periode. Nogmaals dank daarvoor. We kijken terug op een mooi afscheid.

• Begeleiding

Wat een geweldige mensen .heel behulpzaam en heel lief.

• Begeleiding

We waren in kleine kring.Dit vonden wij erg prettig.

• Begeleiding

De begeleiding tijdens de gehele uitvaardprocedure op, een heel relaxte en begripvolle manier verlopen.

• Begeleiding

Kijk positief op de uitvaartdienst terug. Het gevoel was goed. En onze dank is groot Gr Jos

• Begeleiding

Fijne en persoonlijke afhandeling van de uitvaart.

• Begeleiding

Ondanks de trieste omstandigheden gaf Peter en zijn vrouw ons een geruststellend en veilig gevoel. Uitstekende en duidelijke begeleiding die niet stopte na 5 uur of op vrijdag. Zelf ver na de uitvaart konden we met vragen bij hun terecht. Proffecioneel en zeer vakkundige mensen met oprechte betrokkenheid en persoonlijke aandacht.

• Begeleiding

Uitvaart werd professioneel maar wel op persoonlijke wijze uitgevoerd.

• Begeleiding

Persoonlijk, meedenkend en hartelijk.

• Begeleiding

Alles top geregeld, goed luisterend en meedenkend met de klant. Geen geldwolf zoals velen maar natuurlijk geheel kosteloos kan het niet.

• Begeleiding

De persoonlijke aandacht en flexibiliteit van Peter Butler hebben wij als zeer prettig ervaren. Een fijne afstemming om op bepaalde momenten even bij mijn overleden familielid te kunnen zijn en om afscheid te nemen (flexibel). De aandacht en de begeleiding van Peter voor mijn ouders bij het voorbereiden vd dienst etc hun eigen rouwproces was fijn. De dienst was mooi voorgedragen door Peter, hierdoor konden wij op een fijne manier afscheid nemen. Alles was goed geregeld.

• Begeleiding

Niet alleen tijdens de uitvaartperiode maar ook in de tijd erna een uitstekende begeleiding. Ook de aandacht voor zaken die buitenom de uitvaart geregeld moeten worden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

tip: misschien een keer investeren in een nieuwe geluidsinstallatie.

Benonistraat 3 4421DN Kapelle