Alles was niet 100 % naar tevredenheid, maar kunnen hierin berusten.

Alles in een uitvaart was bespreekbaar en werd zoveel mogelijk nageleefd. Er werd zoveel mogelijk gekeken welke beleving er voor de familie nodig was. Dit was heel fijn om tot een goede uitvaart te komen. Door de corona crisis heeft de uitvaart een hele andere wending gekregen.

Echt heel goed

Helemaal goed zoals voor mijn vader als voor mijn moeder Dank je wel voor alles

Bij Peter voel je direct dat alles goed komt

Wij kregen via een vriendin de tip om Peter te vragen de uitvaart van onze (schoon)moeder te verzorgen. Ons contact voelde direct goed en we werden ook direct ontzorgt. Professioneel, empatisch en met de juiste toon weet Peter je vanaf het begin tot het einde uitstekend te begeleiden. Een man die zijn vak uitstekend verstaat!

Alles keurig en respectvol geregeld!

Door eerdere goede ervaring, wederom uitvaartverzorging Peter Butler gevraagd. Alles behoort tot de mogelijkheden en alles was perfect geregeld! Bedankt!

Dankzij Peter en Corrie is de uitvaart een mooie, warme herinnering.

Wij hebben het erg gewaardeerd dat Peter en zijn vrouw Corrie op een persoonlijke wijze ondanks de coronacrisis de uitvaart van mijn (schoon)moeder verzorgden. Oog voor detail en meedenken met onze wensen zorgden er voor dat deze verdrietige gebeurtenis een mooie, warme herinnering is geworden. Dank jullie.

Alles is goed verlopen

De zorg voor Toon is met eerbied volbracht. De wensen die wij hadden zijn vervuld.

Geweldig, betrokken, punctueel, open, vrijblijvend, warm Voelt als familie!!!

De begeleiding is persoonlijk en invoelend en daardoor werd het precies zoals we het voor ogen hadde

Ik vond de samenwerking heel prettig. Peter en zijn vrouw zijn erg toegankelijk en denken mee. Ze zijn niet er niet op uit om je van alles te 'verkopen', maar sloten echt aan bij onze wensen. Ook was Peter heel helder en duidelijk. Hij kon ons goed deskundig advies geven. Door zijn manier van doen, luisteren, adviseren, meegaan en ook nog realiteitszin en gedoseerde humor, werd het voor ons ook niet zo zwaar en beladen.

Meedenkend, warm persoon.

Heeft ons goed bijgestaan. Voor, tijdens, en na de crematie van onze moeder. Veel bewondering voor jullie werk. Dank hiervoor. Nelly en Bert Lavooy,

Wij zijn zeer tevreden over de manier hoe jullie de uitvaart regelen/coördineren. Er is ruimte voor eigen inbreng en er wordt goed meegedacht. Contacten verliepen ook prima, niet zo stijf, lekker informeel.

Fijne zeer verzorgde uitvaart verzorgers!

Vlotte en en verzorgde vakmensen.. weten wat ze moeten doen en hoe kunnen helpen waar nodig is.. geen moeite is teveel en ze regelen werkelijk alles voor en met je! Voor ons als familie een zeer vertrouwd echtpaar met hart voor het werk! Chapeau!! Ze verzorgen een mooie en waardig afscheid in welke vorm dan ook!

Een goede en aandachtige, meedenkende ondernemer.

Wij hebben dankzij de tips en alternatieven die wij kregen tijdens het voorbereiden en de daadwerkelijke crematie van onze moeder een goed gevoel aan alles overgehouden.

meelevend, meedenkend, precies goed. Ervaring met 2 uitvaarten.

zie boven. Bijna een tien!

Uitstekende totaalzorg

Peter is zeer kundig, empathisch en denkt goed mee. Je voelt direct dat het allemaal goed komt en geregeld wordt. Dat is zeer prettig in een situatie waarin je niet helemaal helder bent.

Goede, nette, persoonlijke verzorging

Ik ben super tevreden over hoe Uitvaartzorg Peter Butler om gaat met de overledene en de nabestaanden, een hele goede, nette en persoonlijke verzorging. Altijd bereikbaar op elk willekeurig moment van de dag en neemt alle tijd voor je.

onvergetelijk

Vanaf het eerste tot het laatste contact met Peter en Corrie Butler hebben wij als zeer warm, prettig en vriendelijk ervaren. Doordat alles naar wens is georganiseerd kunnen wij op een waardig afscheid van onze broer terugkijken.

Teveel kwaliteiten om in 1 zin te benoemen.

Hoe bijzonder is het als je merkt dat je in een nare tijd waarin er zoveel op je afkomt, je zoveel steun kan ervaren en dat het zo goed en vertrouwd voelt. Een liefdevolle, respectvolle, begripvolle ondersteuning van zowel Peter als Corrie. Ook de adviserende rol van Peter zijn we erg blij mee. Er zijn zoveel zaken bij een overlijden waarvan je geen idee hebt waar je aan moet denken, wat je eerst moet doen en waar je rekening mee moet houden. Heel veel dank daarvoor. Onze pa, Marcel, Leo en Els

Het was, zoals het moest zijn...

Uitstekend geregeld en verzorgd, zoals mijn vader het gewild zou hebben. Wij kijken met een goed gevoel terug op de uitvaart en de week ervoor thuis. Wij willen jullie dan ook heel erg bedanken hiervoor!!

Respect, warmte, rustig en gedetailleerd

mijn vader is een aantal weken plotseling Overleden.Ik woon in Brisbane Australië. Ik ben hals over kop met mijn dochter naar Nederland gekomen. We kwamen laat in de middag aan maar mochten toch naar mijn vader komen. Niks was te veel voor meneer Butler. De uitvaart was in besloten kring. Dit was rustig, warm, respectvol en simpel maar alles was tot in de kleinste detailles verzorgd. De bloemen werden door meneer Butler op aanvraag van de familie naar het oorlogs monument gebracht naast de kerk. Alles was heel persoonlijk en er was aan alles gedacht. Hoe klein dan ook. Het belangrijkste voor mij was de respect voor mijn vader en de warmte naar mijn moeder en de familie toe.

Hartelijk

Met alle liefde zowel voor, tijdens en na het overlijden ❤

Prima samenwerking en begeleiding

Vanaf het begin van de melding tot de laatste handeling van het plaatsen van de urn in de urnenkelder is de begeleiding prima geweest. Snel ,nauwkeurig ,luisterend en vooral begeleidend in het uitvaartproces is ons heel goed bevallen. Dank voor de fijne samenwerking. Namens mijn zus Riet E.Boonman

Uitmuntend

De begeleiding bij alles ,verzorgen,opbaren,regelen van belangrijke zaken enz werd als zeer prettig ervaren

Was gewoon goed, niks op aan te merken. Een man die doet wat hy belooft

Zie boven

Ontzorgend, Menselijk, Meelevend, Vriendelijk !

Zeker aan te bevelen ! Lieve mensen, Peter en Corrie !

Attent en allert actief begeleid met veel schakeldenken op momenten

Prettig en goed op deze moeilijke dagen