Prima ervaring

De keuze om Peter Butler te kiezen met het overlijden van mijn vrouw is een goede keuze geweest. Meedenkend, flexibel, houdt rekening met de wensen van de nabestaanden. Ook zijn vrouw Corry heeft een positieve bijdrage geleverd in het geheel. Ook nazorg prima.

Heel efficient en meelevend

Wij hebben ons contact met Peter Butler als heel aangenaam ervaren. De inzet en toewijding werden enorm door ons op prijsgesteld. Hij heeft alle zorgen uit onze handen genomen en was altijd bereikbaar voor onze vragen.

Prettige communicatie ,Echte Zorg op Maat , Uitstekend verzorgd .

In deze heftige periode was het prettig om begeleid te worden door Peter Butler. Hij stelde zich flexibel op , kon zich goed inleven in de wensen van onze familie , en zorgde er voor dat alles keurig verzorgd werd , en aan onze wensen voldeed .

Betrokken, meedenkend en flexibel

Wij hebben na het overlijden van onze moeder de zorg als heel professioneel en vooral ook als heel betrokken ervaren. Heel attent en tot in de puntjes werd alles geregeld. Het was voor ons een grote steun. Wij zijn dan ook heel erg dankbaar voor alle hulp.

Kaartje

Een kaartje na een jaartje van het overlijden van onze oma en ma. Het doet je goed. Dankjewel

Betrokken, persoonlijk, plezierig en foutloos

Ook de tweede uitvaart die we door Peter hebben laten verzorgen was uitstekend. Alles wordt keurig voorbereid, rustig uitgelegd en vervolgens helemaal volgens afspraak uitgevoerd. Geen moeite is teveel. Het Stiltehuis is prachtige plek om afscheid te nemen. Door het geheel en de begeleiding voelden we ons echt gesteund. Een mooie uitvaart was het resultaat; helemaal zoals moeder het had gewild.

Alles prima geregeld en snel. Peter nam alle tojd en had alle begrip, deed alle moeite die nodig was

Zie boven

Erg goede ervaring,en zeer tevreden.

De persoonlijke begeleiding van Peter heeft ons erg goed gedaan. Hij was erg betrokken,en heeft alles fantastisch geregeld voor ons. Wij zijn dan ook zeer tevreden,het had niet beter gekund.

prima geregeld

Alles precies naar onze wensen gedaan,hele aardige mensen

Betrokken, meedenkend en flexibel.

In een verdrietige periode is het fijn dat de uitvaartverzorging betrokken, meedenkend en flexibel is. Niets van onze vragen of wensen was te veel of lastig maar werden opgelost of ingewilligd. We zijn erg blij met de fijne manier waarop Uitvaartverzorging Butler ons heeft bijgestaan.

Onze ervaringen met Peter Butler zijn zeer goed.

De empathische houding en zeer flexibele instelling van Peter hebben ervoor gezorgd dat het een mooi afscheid was. Geen enkele keer ervoeren we een bepaalde richting geduwd te worden. Wel elke keer goede adviezen, ook op details. Alles prima geregeld, daar waar nodig was hij aanwezig op een aangename manier. Ook de nazorg was prima verzorgd. De complimenten.

Fantastisch hoe Peter alles heeft gedaan.

Ik zou iedereen Peter aanraden. Zo persoonlijk en zo betrokken bij het hele proces. In 1 Woord Fantastisch

De juiste keus!

Na een zeer goede ervaring 7 jaar geleden na het overlijden van onze vader was het voor ons niet moeilijk om een keus te maken na het overlijden van onze moeder. Peter is erg toegankelijk en dat maakt alles een stuk makkelijker. Meedenken, meepraten, meevoelen, hij heeft alles in huis. Van begin tot eind zet hij de puntjes op de "i". Hij is zeer betrokken, pikte uit de gesprekken gelijk de items op die voor ons belangrijk waren. Mede door Uitvaartverzorging Peter Butler kunnen wij weer terugkijken op een mooi persoonlijk afscheid wat ons enorm helpt met de verwerking.

De begeleiding van het gehele Uitvaartzorg is tip top verzorgd . Heb je vragen je wordt er heel goed mee geholpen

Zeer waardig en persoonlijk afscheid

Bij een onverwachts overlijden zoals wij deze helaas hebben ervaren bij mijn vader is het zeer lastig om beslissingen te nemen over een afscheid omdat rationeel nadenken op dat moment lastig is. Uitvaartzorg Butler heeft hier alle begrip voor en heeft ons hierin geweldig ontzorgd en ondersteund, niets was hen teveel. Het resultaat was een waardig afscheid en voelde aan als een op maat gemaakte en persoonlijke uitvaart waarin onze kinderen ook betrokken werden. Het verdriet wordt er niet minder om, maar de door Uitvaartzorg Butler geboden zorg helpt ons bij het verdere rouwproces.

Goede respectvolle begeleiding en gedreven alles tot in perfectie te regelen.

De uitvaart is door de goede gesprekken en het creatieve vermogen van Dhr Butler een zeer persoonlijke uitvaart geworden, waarin wij onze dierbare zeer hebben herkend. De goede begeleiding, gesprekken vooraf en na het overlijden hebben er toe bijgedragen dat we samen er een waardig afscheid van hebben gemaakt in de gedachtegang van onze dierbare overledene.

Prima begeleidng, alle lof.

Met respect en liefdevolle verzorging na het overlijden van onze moeder. Peter nam alle tijd ondanks dat het druk was om ons te woord te staan. Te begeleiden tijdens het hele proces van cematie, bij het sluiten van de kist, vanaf het overbrengen van het stiltecentrum in de rouwwagen naar het crematorium, waar ook alles prima verzorgd was. Moeder zou, "bedankt" tegen je zeggen.

Doen zichzelf beter voor op de site dan dat ze waar kunnen maken

We kregen een invaller die behoorlijk veel fouten heeft gemaakt taalfouten in de tekst op de rouwkaart mijn man kreeg een vies shirt aan had ik met liefde nog gewassen als ze dat hadden gezien /gezegd verder hadden ze niets aan zijn haar/sikje gedaan hij is gecremeerd eruitzien als een zwerver dat beeld blijft de rest van mijn leven op mijn netvlies branden er js ook niet aan ons gevraagd hoe hij er normaal uitzag

Peter en Corrie staan garant voor een persoonlijke benadering.

Een jaar na het overlijden van mijn vader ontving ik een klein boekje met troostrijke gedichtjes een een persoonlijke noot van Peter. Ik was ontroerd. Die persoonlijke noot was ook steeds aanwezig in de advisering en begeleiding van de uitvaart.

Een uitzonderlijke persoonlijke benadering, ongelofelijk attent en respectvol

Ondanks de enorme drukte in de week voor en na Kerstmis, heeft Peter ons fantastisch begeleid bij de uitvaart van mijn broer. Op eerste kerstdag de kaarten schrijven, “ omdat dit veel persoonlijker is”, meedenken met het afscheid en de verzorging, inleven in de geloofsaspecten, speciale accenten bij het verzorgen van kaart en de bloemen, een hele fijne samenwerking. Bedankt Peter!

Heel betrokken team

Heel prettige ervaring, goed contact, erg vriendelijk. Zeer vakkundig.

op een nette manier is alles goed geregeld

Mijn hartelijke dank voor de goede begeleiding voor tijdens en na de crematie. Janny de Kok Poleij Kruiningen

Gepaste uitvaart

We kijken er met een goed gevoel op terug.

Mede door de fijne en goede begeleiding, kijken wij met mooie herinneringen terug op de rouwdagen en de begrafenis van onze lieve moeder en het herbegraven van onze lieve broer. Alle wensen die wij hadden als familie zijn mede door hun inzet verwezenlijkt.

Heel tevreden met de dienstverlening.

Het was fijn dat er in alle aspecten werd meegedacht en dat veel uit handen werd genomen. Alles is een vriendelijke en ontspannen sfeer, waarbij je nooit het gevoel had dat je iets werd opgedrongen.