Zo persoonlijk en zorgvuldig!

Peter en Corrie Butler zijn een grote steun voor ons geweest. Er werd naar onze wensen geluisterd en daar waar nodig meegedacht. Niets was hen teveel. Hun empathische manier van werken en het persoonlijke contact heeft veel voor ons betekend. Mede hierdoor hebben wij met een lach en een traan alles kunnen uitvoeren zoals wij wensten.

goede begeleding en verzorging van de uitvaart van mijn moeder. Goede locatie van het stiltehuis

x

Alles naar wens geregeld

zeer goed.

Er werd met al onze wensen rekening gehouden

Het was anders dan verwacht, omdat we niet wisten dat Johan Peter Butler had overgenomen. Maar alles is keurig geregeld, rekening houdend met onze wensen.

Luistert naar de wensen van de nabestaanden

Johan luistert naar de wensen van de nabestaanden wat heeft gezorgd voor een uitvaart welke persoonlijk bij ons pastte en waar we met een goed gevoel aan terug kunnen denken.

De liefdevolle begeleiding alles verloopt in in rustige sfeer

Alles is gegaan zoals Mies wilde en Peter en Corrie hebben dat ook met liefde gedaan en liet mij Mies weg brengen voor de laatste reis ook na de crematie hebben zij mij de steun gegeven en thuis verder geholpen met de administratieve zaken ik ben Peter en Corrie dankbaar voor de verdere hulp dit alles in een lieve rustige sfeer ,bedankt Peter en Corrie

Bijstand op alle vlakken voor een waardig afscheid

In een periode waar je zoveel moet regelen na overlijden van een dierbare , heb je veel wensen voor een waardige uitvaart . Dan is het fijn dat er een uitvaartondernemer is die meedenkt op emotioneel en financieel vlak . In een hoogseizoen in toeristisch gebied een locatie vinden voor een enorme groep mensen die afscheid komen nemen , dat is pas een uitdaging ! En toch was er daar die prachtige locatie , precies zoals mijn vader gewild zou hebben Bedankt Johan en Chantal voor jullie bijstand tijdens deze moeilijke tijd !

Het was een fijne korte ceremonie.

Het was een fijne intieme ceremonie, kort en bondig. Fijn om in een kleine ruimte nog met elkaar te kunnen samenzijn.

Prima op enkele verbeterpunten na

Behulpzaam, leidend, luisteren naar ons, adviserend, vriendelijk, bereidwillig en goed bereikbaar.

Een goede en persoonlijke begeleiding

Wij voelden bij de voorbereidingen en ook bij de uitvaart gesteund door de empathische manier van werken van Peter Butler. Ook het persoonlijke contact heb ik als heel prettig ervaren.

gewoon meelevend en eerlijk

Goede begeleiding en nazorg, eerlijke prijs.

Heel attent en troostend

Bij Peter Butler is het alsof een goede vriend in deze moeilijke tijd alles uit handen neemt. Hij leeft en denkt met je mee en de afscheidsdienst is intiem in Kapelle. Ook de nazorg is uitstekend, kortom een echte troost voor de nabestaanden!!

Fantastische samenwerkiing

Een hele fijne samenwerking en al de vragen die ik had van hoe en wat werden mij door Peter beantwoord met veel kennis. Was fijn dat veel dingen uit mijn handen werd genomen zodat ik afscheid van mijn zus kon nemen bij de uitvaart. Dankjewel Peter.

Zeer positief

Geachte heer en mevrouw Butler, Hierbij wil ik jullie dankzeggen voor het bijzondere afscheid van mijn vrouw Lucie. In het “Stiltehuis” was mede door jullie inzet alles, maar dan ook alles, tot in de puntjes geregeld en verzorgd. Ondanks het grote verlies denk ik hier met dankbaarheid aan terug. Het afscheid was stijlvol, maar vooral heel warm. Zo zou Lucie het hebben gewenst. Nogmaals dank, ook van de familie, Arend van Breemen.

Zorgzaam, adequaat, persoonlijk, afgestemd

Ontzorgen

Hij neemt alle zorg uit handen. Denkt overal aan voor ons een zorg minder.

Persoonlijke begeleiding en aandacht

Aandacht en wensen familie, alles is bespreekbaar

Uitstekende persoonlijke aandacht.

Het kan gewoon niet beter. Super was alles.

Prettige en persoonlijke omgang, kijk met een goed gevoel terug.

Prima aan reeds jaren geleden gemaakte oude afspraken gehouden, met een toch vlotte en kundige afhandeling van zaken.

Alles netjes geregeld

Een fijne persoonlijke benadering. Alles was prima geregeld. Nemen ruim voldoende de tijd voor je.

Het was echt heel mooi gedaan mijn complimenten

Heel erg fijn!!!

We hebben de zorg van Bram, rondom de crematie, als familie heel erg fijn gevonden evenals de zorg van Peter en zijn vrouw tijdens het uitstrooien van de as van onze mama, oma en vrouw. De zorg en hulp van jullie beiden voelde vanaf het eerste moment heel erg vertrouwd. Respect voor de manier waarop jullie het werk verrichten en vooral de omgang met de verdrietige mensen, waar ook nog ruimte was voor humor

Persoonlijk

Persoonlijk en denkt mee. Zeer fijne ervaring.

Alles prima geregeld.

Fijne persoonlijke benadering. Alles was prima geregeld. Nemen ruim voldoende de tijd voor je. Niets was teveel.