Service staat hoog in het vaandel bij Autohopper Eindhoven

Mijn eerste ervaring met Autohopper. Advies en meedenken was super, waardoor onze reis naar Portugal goed is verlopen. Jullie hebben er een nieuwe- vaste klant bij.

• Vestiging: Eindhoven

Prima bus, prima prijs

Iets grotere bus gehuurd, omdat ik lengte nodig had voor vervoer glazen plaat. Schone bus, reed makkelijk; kleine waarschuwingslampje voor de dode hoek in de spiegel is erg handig. Vriendelijke service via de chat en bij ophalen bus.

• Vestiging: Mijdrecht
  • Ervaring met: Bestelbus

Goede en snelle service en een goede bus.

Ik heb al twee maal een hele positieve ervaring opgedaan met Autohopper in Arnhem. De gehuurde voertuigen waren prima net zoals de snelle service.

• Vestiging: Arnhem
  • Ervaring met: Bestelbus

Professionals. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.

Ik kon tot 2x toe op korte termijn een mooie witte bus huren. Goed en snel geholpen. Terugbrengen in eigen tijd. Heel makkelijk. Een volgende keer huur ik weer daar.

• Vestiging: Beesd
  • Ervaring met: Bestelbus

De receptionist maakt het verschil!

Heel prettige ervaring met dit verhuurbedrijf. Niet zoals bij vele verhuursituaties; dat je het gevoel krijgt extra oplettend te moeten zijn omdat je anders benadeeld wordt. De reeds aanwezige schades worden vooraf secuur nagelopen en aangetekend. De uitleg is top!

• Vestiging: Utrecht

Hele nette bus Heel netjes geholpen Echt top

• Vestiging: Arnhem

Goede communicatie, uitstekende bus

Ik heb een grote bestelbus gehuurd. Deze was schoon en reed voortreffelijk. De ruimte was meer dan voldoende. Het reserveren ging heel makkelijk. Ik had snel een bevestiging terug. De verhuurder was heel vriendelijk, dacht goed mee en nam de tijd voor me. Zeker aan te bevelen.

• Vestiging: Soest

Fijn klantencontact en meedenken

Op een laat moment een 9-persoonsbusje kunnen huren. Er was wat verwarring over het ophaalmoment, maar daar werd ik netjes door gebeld en er werden opties besproken. Bij het ophalen werd eerlijk de minimale eerdere schade aangewezen. Bij het terugbrengen ook netjes een rondje gemaakt. Kortom hele fijne service.

• Vestiging: Barendrecht

Top ervaring

Ik had de auto een weekend gehuurd, niks op aan te merken hoe de auto eruit ziet en hoe die rijd!

• Vestiging: Huizen

perfect geregeld

zaterdag de bus gehuurd, netjes vrijdag in overleg alles geregeld, borg ook zelfs met hulp goed geregeld, dudielijke uitleg. Zaterdag opgehaald, kreeg sleutel vrijdag al mee, zaterdag netjes teruggebracht. Volgende dagelijks al bericht over alles in orde. zaterdag zelfs nog kunne bellen omdat ik de klep niet open kreeg. prima service

• Vestiging: Zierikzee

Super bus in 2 x alle spullen verhuisd

Alles was perfect

• Vestiging: Puttershoek

Persoonlijk en vriendelijke service

De service op deze locatie is persoonlijk en ze hebben ze zaak keurig op orde waardoor mijn verhuizing soepel is verlopen! Einde van de dag (zaterdag) bleek dat mijn auto achter het te sluiten bij sluitingstijd hek stond, hierover ben ik door de verhuurder van de bus gebeld en bij inleveren van de bus kwam hij vanuit huis langs om mij dus na sluitingstijd te ontvangen, hierbij het hek te openen en de sleutel van de verhuiswagen terug te nemen. Dat noem ik nou service gerichte oplettendheid, top en dankjewel!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Vestiging: Emmen

Fijne communicatie

Na het reserveren van de auto wordt er meteen telefonisch contact op genomen. Er worden duidelijke afspraken genaakt. Verhuiswagen zag er prima uit.

• Vestiging: Venlo
  • Ervaring met: Anders

Nette en schone bus, wel lang wachten bij ophalen

De gehuurde bus was heel netjes en zeer schoon, een groot verschil met andere huurbedrijven. Een verbeterpunt was wel dat ik 20 minuten heb moeten wachten bij het ophalen van de bus. Vijf huurders hadden bij hun reservering aangegeven om 08:00 uur het voertuig te willen ophalen, maar er was maar één iemand beschikbaar om alles te regelen.

• Vestiging: Vlaardingen

Gemakkelijke verhuisdag!

Ten eerste was het ophalen van de verhuiswagen snel geregeld, alles even uitgelegd gehad. Hij reed heerlijk, goed vol geladen ( waardoor ik geen extra kilometers hoefde te rijden ). Eenmaal terug gebracht, sleutels even in de kluis gedaan en klaar was het. Geen gedoe dus op een drukke verhuisdag!

• Vestiging: Heerenveen

Goed geregeld

Nette auto De uit leg van wemmenhove Meppel Goed duidelijk netjes We komen er terug

• Vestiging: Meppel

Excellent

Excellent

• Vestiging: Eindhoven
  • Ervaring met: Personenauto

Twee vrachtwagentjes gehuurd. Reden fijn en goede afhandeling. Zeer tevreden.

• Vestiging: Gorinchem
  • Ervaring met: Bestelbus

Had voor twee dagen een bus besteld. Ik had hem echter maar 1 dag nodig en ingeleverd. Moest ook maar voor 1 dag betalen en kreeg de borg en extra dag snel terug op mijn rekening. Vriendelijk personeel en een super bus.

• Vestiging: Almere
  • Ervaring met: Bestelbus

Topauto voor een redelijke prijs

Vanaf het eerste telefoontje tot en met de afhandeling van de borg, ging alles gesmeerd.

• Vestiging: Heerenveen
  • Ervaring met: Bestelbus

Geweldig !!! Vertrouwen in verhuurbedrijven hersteld.

Dit is de tweede keer in mijn leven dat ik een huur auto/bakwagen huurde. De eerste keer bij een andere firma was een flop (3 maanden moeten wachten op borg terug) Bij autohopper fantastisch service , transparant en je weet waar op kan vertrouwen. Zelfs de borg op de zelfde dag terug gekregen ! Top service ! (Vestiging Weert) nogmaals bedankt !

• Vestiging: Weert

Snel, makkelijk en duidelijk

Een grote bus nodig om te verhuizen. Dit ging snel en makkelijk via de site.

• Vestiging: Vlaardingen
  • Ervaring met: Bestelbus

Perfecte service en goede communicatir

Online een caddy aangevraags, dag erop telefoon, dat de caddy al verhuurt was, maar ze hadden wel een renault traffic. Keurig en goed geregeld.

• Vestiging: Waalwijk
  • Ervaring met: Bestelbus

Voor een familiebezoek in het buitenland heb ik samen met mijn zussen een auto (Kia Niro) gehuurd bij Autohopper. De auto was schoon en netjes. We hebben er zeer prettig mee gereden.

• Vestiging: Kampen

Positief