Klantvriendelijkheid.. On point!

• Vestiging: Rotterdam Blijdorp

Snel geregeld

Moest met spoed een auto huren. Binnen een paar minuten was het geregeld! Borg ook snel terug! Top geregeld!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Vestiging: Dordrecht

Snelle en efficiënte service

Fijne mensen, goed afgewikkeld en goede bus tegen betaalbaar tarief

• Vestiging: Harderwijk

Heel behulpzaam en efficient

Makkelijk om het busje te bestellen en toen dat toch niet beschikbaar was werd ik netjes opgebeld en regelden we een andere bus. De auto stond keurig klaar, allemaal lekker snel en efficiënt. Ook heel vriendelijk.

• Vestiging: Franeker
  • Ervaring met: Bestelbus

Mooie verhuisbus en snel geregeld!

De auto stond direct klaar! Mooie nieuwe wagen en alles snel kunnen verhuizen. Afhandeling ook snel en borg direct terug. Top service!

• Vestiging: Amstelveen
  • Ervaring met: Bestelbus

De gehuurde picanto was de smaak maker van onze trip.

Voor een paar dagen er tussen uit, in een woord geweldig, en goedkoper als met de trein wat we eerst gepland hadden, en daarnaast ben je veel meer flexibeler om te gaan en te staan waar je wilt. Goede en vriendelijke service bedankt

• Vestiging: Abcoude
  • Ervaring met: Personenauto

Huur proces en product zijn prima in orde

Het huren gaat vlot, afhandeling en hulp waar nodig meer dan goed. Vriendelijke en behulpzame persoonlijke benadering. Zie geen verbeter punten.

• Vestiging: Son en Breugel
  • Ervaring met: Bestelbus

Heel goed telefonisch afspraak kunnen maken

Alles goed geregeld zeer klant vriendelijk. Een bedrijf om bij terug te komen.

• Vestiging: Middelharnis
  • Ervaring met: Bestelbus

Uitstekende service en fijn rijdend busje

Ik had een fijne ervaring met het huren van een busje. Het ophalen verliep vlot. De eerdere butsen en krasjes stonden duidelijk vermeld op het formulier en werden goed nagelopen door de medewerker. Het busje reed comfortabel, en de medewerkers waren buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. De duidelijke website maakte het kiezen van het juiste busje een eenvoudige taak.

• Vestiging: Utrecht

Geweldige service

Recent een bestelbus gehuurd, lage tarieven en een geweldige service. Makkelijk bereikbaar. Mochten wij weer een bus oid nodig hebben dan gaan wij zeker terug naar Autohopper Hulst.

• Vestiging: Hulst
  • Ervaring met: Bestelbus

Wat een fijn transportbedrijf en geweldige service!

Een verhuizing kan met dit transportmaterieel bijna een leuke ervaring worden. We zijn uitstekend geholpen en geïnstrueerd over hetbusje. De bus gedraagt zich bijna als een personenauto. Een fijne ervaring!

• Vestiging: Nuth
  • Ervaring met: Bestelbus

Top nette auto goed geregeld

Mijn ervaring was top ,alles snel geregeld en zeer nette auto Schoon en volle tank Mat vriendelijke groet Joey

• Vestiging: Arnhem

Geweldige service

De auto stond klaar en alles was zo geregeld. De website is heel.duidelijk, en ze zijn heel klantvriendelijk. Ik ging het niet in 1 dag reden belde ze op en het was totaal geen probleem om de auto nog een dag langer te huren Ik zal ze zeker aan beveelen bij anderen.

• Vestiging: Hellevoetsluis
  • Ervaring met: Bestelbus

goede service voor een redelijke prijs

Auto gehuurd via website, eenvoudig te doen. Snelle reactie filiaal Vlissingen over openingstijden en eventuele opties. Afspraak zo gemaakt. Auto opgehaald en weer geretourneerd met vlotte afwikkeling. Goede service en een aanrader voor een volgende keer!

• Vestiging: Vlissingen
  • Ervaring met: Personenauto

Autohopper is een echte topper!

De verhuur is heel goed verlopen. Duidelijke site met keuzes, simpele bestel methode. Behandeling bij verhuur locatie prima verlopen. De wagen was schoon en werkte uitstekend. Dus 5 steren en een dikke 10. Voor het terug verhuizen van mijn spullen ga ik weer bij autohopper de bestelbus huren.

• Vestiging: Zevenbergen
  • Ervaring met: Bestelbus

Snel geregeld en lekker dichtbij ophalen.

Mooie bijna nieuwe bestelwagen. Snel kunnen reserveren en afhalen.

• Vestiging: Puttershoek
  • Ervaring met: Bestelbus

Transparante communicatie over afspraak en financiën op een gemoedelijke manier!

Ik voelde me heel welkom in de ontvangst ruimte van Autohopper! Topteam in charge! Heel tevreden en ik kom zeker weer terug! Vervoerlijke groet, Marleen!

• Vestiging: Duizel
  • Ervaring met: Bestelbus

Wat een fijne zaak bus stond netjes klaar en top service meedenkend met een verhuispakket. Hele vriendelijke ontvangst en uitgifte van de wagen echt een rop bedrijf autohopper capelle ad ijssel een echte aanrader

• Vestiging: Capelle a/d IJssel
  • Ervaring met: Bestelbus

Goeie service correct en prima onderhouden vervoer

De bestelbus wat ik heb gehuurd zag er prima uit van binnen en van buiten en alles werd door de collegas goed afgehandeld

• Vestiging: Geleen

Een 5sterren rij-ervaring

Ik heb gisteren een bestelwagen van Autohopper Hellevoetsluis gehuurd voor mijn verhuizing en ik moet zeggen sat de ervaring absoluut fantastisch was! Het boeken is een fluitje van een cent, enorm fijn tijdens de stress van het verhuizen! Toen ik de bus ophaalde stond deze schoon, netjes en afgetankt voor mij klaar inclusief het gehuurde verhuispakket. Het personeel bij Autohopper/ auto Romar was vriendelijk, behulpzaam en beantwoordde geduldig en professioneel mijn vragen. De bus zelf reed heerlijk, totaal geen mankementen. Door de laadklep kon ik snel en eenvoudig mijn zware meubelstukken vervoeren. Het terugbrengen van het busje ging net zo soepel en efficiënt als het ophalen. Dankzij Autohopper/auto Romar verliep mijn verhuizing vlekkeloos. Ik kan ze aan iedereen aanraden die een betrouwbaar en vriendelijk autoverhuurbedrijf zoekt!

• Vestiging: Hellevoetsluis

Snel gehuurd

Good morning ik belde gisteren morgen en kon gelijk een bus ophalen hij reed heerlijk was schoon en netjes had genoeg vermogen maar reed toch zuinig erg prettig mee gereden Mvg frans snijders

• Vestiging: Barneveld

Vlotte afhandeling

• Vestiging: Baarn
  • Ervaring met: Bestelbus

Vriendelijkheid aan de telefoon en aan de balie.

Een vriendelijke stem aan de telefoon, een heldere uitleg van de mogelijkheden en een prima service op het moment van ophalen.

• Vestiging: Barneveld
  • Ervaring met: N.v.t.

Gewoon goed.

• Vestiging: Hulst
  • Ervaring met: Bestelbus

Makkelijk te reserveren. Niet te duur. Auto na sluitingstijd kunnen terug brengen. Goede bus reed super goed. Borg binnen 1w uur terug gestort gekregen. Topper

• Vestiging: De Bilt