Super goede ervaring, goede jonge bus voor een juiste prijs!

Vandaag een bus gehuurd voor onze verhuizing, prima geregeld! De bus was nog maar een week oud. Goede prijs kwaliteit!

Zeer positief.

De medewerkers zijn vriendelijk. Je krijgt een duidelijke uitleg hoe een en ander werkt en in bijzijn van de klant wordt de volledige auto gecontroleerd. Na het inleveren krijgt men vlot de factuur. Of men krijgt de volledige borg terug en er moet nog iets verrekend worden. Ik ben alleen maar positief over de huur van de bus.

• Ervaring met: Bestelbus

Zeer maar dan ook zeer goede persoonlijke service!

Ik wil niet meer anders: AutohopperZwolle is voor mij de partner voor mijn auto. Wat een geweldige service en persoonlijke aandacht. Erik Abbink is een kei goede accountmanager die zijn wagenpark door en door kent en hard maakt warmt hij zegt!! Ik ben vol lof en raad AutoHopperZwolle iedereen aan!! Zelf zit ik nu in shortleasetraject bij AutoHopperZwolle! Geweldig geweldig!

Super bevallen!

Goede deal, fijne auto, complete uitrusting voor wintersport, flexibel in ophalen en terugbrengen. Wat wil je nog meer. Echt top!

• Ervaring met: Personenauto

Goede service en net busje

Erg fijne service, er was wat schade gereden maar dit werd erg snel en zorgvuldig afgehandeld. Het gehuurde busje zag er netjes en goed onderhouden uit.

• Ervaring met: Bestelbus

Top, aardige mensen, snelle behandeling

Mijn aanvraag werd op zaterdag voor kerst behandeld, dat is gewoon erg netjes. Zeker als je de dag na kerst een bakwagen wil huren. Erg vriendelijke mensen, alles werd rustig uitgelegd.

snel en probleemloos

Autohopper is echt aan te bevelen. We huurden een 9-persoonsbus online en werden snel en bekwaam geholpen. Ook de afwikkeling liep probleemloos. Een echte aanrader!

snel en probleemloos

• Ervaring met: Bestelbus

Helemaal perfect, netjes en schoon

Lekker duidelijk orderproces, bij Abbink Autohopper Zwolle. Uitlevering ging ook perfect. Auto was perfect schoon, en ruikt als nieuw (met 40k aan kilometers op teller). Toevallig gratis upgrade gekregen. Inlevering ook perfect. Geen gedoe met schade, krasjes etc.

Super goed

Alles heel soepel verlopen en fijn attributen om de verhuizing goed te laten verlopen!

• Ervaring met: Anders

Zeer positief

Voor de eerste keer een auto gehuurd bij Autohopper (Zwolle). Betrof een Toyota Proace. Een busje voor 9 personen voor een weekend weg met vrienden. En dat is zeer goed bevallen. Duidelijke communicatie, transparant over de kosten, prima prijs-kwaliteit verhouding en snelle restitutie van de borg (nog op de inleverdag). Verder vriendelijke en behulpzame medewerkers en een compleet uitgeruste huurauto. Alles wat je nodig kunt hebben, zoals bij pech onderweg, was aan boord. Kortom, zeer goed bevallen en geen op- of aanmerkingen.

Prima dienstverlening

Voor een snelle verhuizing bestelwagen gehuurd bij Autohopper. Makkelijk geregeld via internet, snelle reactie en bevestiging. Ophalen snel geregeld, net als inleveren. Bestelwagen was redelijk nieuw, goed onderhouden en reed prima!

• Ervaring met: Bestelbus

De auto heeft me verrast met zijn uitrusting en brandstofzuinigheid.

Ik samen met mijn gezin hebben met plezier van de auto gebruik gemaakt. De uitrusting was meer dan ok en het brandstofverbruik was laag. We hebben dankzij de auto onze mobiliteit kunnen vergroten en vergemakkelijken wat in de regio Zwolle bijna een must is. Ik zou deze kleine auto aan iedereen die een kleine huurauto zoekt zeker aanraden.

Geweldige customer service

Wij zijn net weer geimmigreerd vanuit de VS. Alleen credit kaarten op zak dus en die konden niet geaccepteerd worden. Werd ook uitgelegt waarom niet. Maar.....er werd een speciale oplossing voor ons gezocht en gevonden zodat de huur toch nog kon doorgaan. Ook hadden ze het door ons gekozen busje niet beschikbaar en een grotere werd aangeboden zonder de extra kosten in rekening te brengen. Wij konden dus naar de Rotterdamse haven om onze verscheepte spullen op te halen. Alles verliep vlekkeloos. Highly recommended!

Herhalings gevaar

Ontvangst was wat kil en heel zakelijk maar bij terugkomst een heel fijn gesprek gehad. Even kunnen praten over hoe het was en wat de ervaringen waren en wat voor de volgende keer gedaan kon worden. De auto reed heerlijk en gaan zeker nog een keer doen. Voor iedereen die goed wil rijden is het een aanrader.

Zeer nette busjesverhuur

Auto netjes, service netjes, verhuispakket is zeer het geld waard. Busje is dan weer niet goedkoop, maar wel waar voor je geld.

Heel goed ben heel blij

Je wordt er top geholpen perfect.

Fijne service, top bus!

Snelle en fijne service. We komen zeker terug als we weer een busje nodig hebben. Bedankt!

Eenvoudig en prima prijs

Alles was heel snel geregeld zonder veel rompslomp. Super goed en voor herhaling vatbaar

Klantvriendelijk en uitstekende service

Duidelijke huurovereenkomsten, auto was netjes en schoon, en hele goede service. Contact via mail was snel en makkelijk. Ook zeer vriendelijke medewerkers.

• Ervaring met: Personenauto

Het was een geweldige bus. Reed fijn en we hebben er veel gemak van gehad. Ook de man die ons hielp was vriendelijk en qua afspraken heel makkelijk.

Fantastische service

Via autohopper heb ik 1 dag voor vertrek nog een auto kunnen huren, dus super snelle reactie. Daarnaast ben ik 20 en kon ik via autohopper toch een auto huren. De mensen die bij de vestiging in Zwolle werkten waren erg vriendelijk en ook mega behulpzaam. Al met al was de service fantastisch. Ik zou zeker autohopper aanbevelen.

Service

De bus wilde ik een paar uur eerder ophalen dan afgesproken zodat ik de kinderen van school en de opvang kon halen. Bedankt voor het meedenken en service!!

Geweldige service

We zijn goed geholpen in het huren en in de uitleg hoe je zo'n bus bestuurd. Ik had nog niet eerder in zo'n grote bus gereden, de ondersteuning was erg fijn en er werd goed meegedacht.

• Ervaring met: Bestelbus

Ik heb een Renault master gehuurd in Zwolle. De mensen hier zijn ontzettend vriendelijke en proberen jou het zo prettig mogelijk te maken. Bijvoorbeeld: ik had de bus op vrijdag nodig en was zelf iets te laat met reserveren. Dus ik belde ik het bedrijf op, het was lastig aangezien er een bus bij een vaste klant stond. Toch hebben ze ervoor gezorgd dat ik de bus kon huren! De service was dus top, ik ga er de volgende keer nog een keer heen!!!!

Postbus 771 3900 AT Veenendaal