Duidelijk kosten overzicht vooraf, heldere communicatie, top kwaliteit bussen.

Zeer goede ervaring met autohopper Drachten. Na het aanvragen via de site, keurig gebelt, alles klip en klaar geregeld, borg snel terug, keurige bus. Zeer tevreden.

Top verhuur

Voor een dag een Peugeot 5008 gehuurd, omdat onze station wagon te weinig ruimte bood om comfortabel een lange rit te maken. Met name de rij achter de bestuurder is heerlijk ruim en daar konden met gemak 1 volwassene en twee kinderstoeltjes met Isofix plaatsnemen. In onze station was dacht echt te krap. Reserveren ging makkelijk, er werd soepel omgegaan met het moment van ophalen en ook achteraf prima service. De auto bleek niet helemaal afgetankt te zijn toen ik 'm ontvangst nam, maar dat werd achteraf prima opgelost. Voor herhaling vatbaar!

Goeie service

Vriendelijke mensen, goed contact en een prima bus geleend. Al met al perfect!

• Ervaring met: Bestelbus

Op tijd open duidelijk in rekening gebracht onderdelen en heel vriendelijk personeel

Ik ga ook volgende keer hier een auto huren

• Ervaring met: Personenauto

Top geregeld..vlotte service en goeie auto

Perfecte bus om mee te verhuizen. En prijs is goed te doen. Vlotte terugbetaling van de borg. Top bedrijf!

• Ervaring met: Bestelbus

Zeer correcte behandeling en super schone auto

Zowel het reserveren als het ophalen van de bestelauto ging soepel en buitengewoon vriendelijk. De bestelauto was keurig afgetankt en werkelijk brandschoon! Dat heb ik bij andere bedrijven wel eens anders meegemaakt!

Helemaal conform wens

Zeer tevreden over service en auto. Afhalen en retourneren ging zeer eenvoudig en vlot. Nam weinig tijd in beslag. Ook uitleg auto en functie van heflift was duidelijk. Auto werd schoon overgedragen. Keurig!

• Ervaring met: Bestelbus

Makkelijk opgehaald en weer ingeleverd

Ik had een grote bakwagen nodig om een box met meubels leeg te halen. boxspring, 2x 1persoonsbed, salontafel, hoekbank, wasmachine, eettafel incl. 6 stoelen, 4 matrassen en een bult klein grut. Paste gemakkelijk en via de hefklep makkelijk in en uit te laden.

• Ervaring met: Anders

Busje gehuurd voor een verhuizing. Het huren van dit busje was snel geregeld, contact was goed, busje was goed en ik kreeg alle bevestigen per email binnen! Ook de borg was snel weer teug gestort op mijn rekening.

• Ervaring met: Bestelbus

Niks op aan te merken, alles zoals besproken.

Alles prima

• Ervaring met: Bestelbus

Soepel en vlot huren van een keurige auto

Alles op tijd, direct geholpen en klantvriendelijk

• Ervaring met: Bestelbus

Klantvriendelijk en makkelijk te regelen!

Gemakkelijk te regelen, vriendelijk ontvangst! Kriebeltje en op weg!

Super goed

Binnen een dag had ik een auto

• Ervaring met: Personenauto

Snel geregeld, uitstekendecauto, prima prijs en vriendelijke service! Echte aanrader.

We waren op korte termijn een auto nodig voor een onverwachte rit, geen enkel probleem. Auto was nagenoeg nieuw en zag er top uit. En de prijs was zeer scherp.

• Ervaring met: Personenauto

Alles was snel en goed geregeld!

Ruime keuze aan nette huur auto’s . Vriendelijk personeel en goede service.

Perfect & voor herhaling vatbaar

Goede service, Heel klant vriendelijk & snel afgehandeld. zou het zo weer doen

Vlotte afhandeling, super materiaal

Afspraak snel geregeld. Al met al prima verhuurbedrijf, kom zeker terug.

• Ervaring met: Bestelbus

Van begin tot einde prima.

Zowel bij de huur van de eerste week alsbij de extra 4 dagen was alles zo geregeld. De heer Hofstee deed zijn uiterste best.

Uitstekende service.

Zeer klantvriendelijk geholpen. De borg minus de uiteindelijke gebruikerskosten werden zeer snel (binnen 1 dag) weer teruggestort.

In 1 woord zeer goed geholpen en prima service

Super geholpen. Onze auto was kapot en we hadden en bruiloft in Rijswijk. Binnen een halfuur stond er een auto voor ons klaar. We hebben een top weekend gehad..bedankt autohopper Hofstee voor de service en fijne leenauto voor herhaling vatbaar

• Ervaring met: Personenauto

Zoals verwacht was alles weer prima voor elkaar

Al bij de bestelling kreeg ik snel antwoord. En de reservering was definitief. Zeer eenvoudig online te doen. 's Ochtends de bestelbus opgehaald. Alles was er helemaal klaar voor. Auto netjes en klaar voor gebruik. Formulieren moesten alleen nog worden voorzien van een handtekening. Pinnen en gaan. Het verhuizen moesten wij wel zelf doen. 's Avonds de auto weer ingeleverd. De daarop volgende afhandeling gebeurde snel en was 100% correct. Dit was voor mij de derde of vierde keer. Voor een volgende keer weet ik waar ik moet zijn. Hartelijk dank. Misschien een kleine tip: Ik had 'm niet nodig, maar een blauwe parkeerkaart standaard in de auto kan handig zijn als je je eigen kaart vergeet mee te nemen.

Beetje chaotisch

Om 8.00 zou ik de auto kunnen halen.Had gevraagd om een caddy maar die was al verhuurd.Geen probleem.Er was een iets grotere auto beschikbaar maar 15 euro duurder.Geen probleem.Voordat alles geregeld was ,was het 9.00.Het eerste uur loop je dus al achter in je planning van de dag.Vervolgens krijg je een Renault trafiek mee die waarschijnlijk een aantal jaren in de bouw heeft gereden.Hij was voorzien van allerlei beschadigingen en van binnen gewoon smerig.Geen probleem.Maar wat ik dan wel bijzonder vind is dat de verhuurder met mij meeloopt om de auto te checken en een foto maakt van een heel klein deukje in de achterdeur terwijl de hele bus van binnen en buiten vol zit met beschadigingen

• Ervaring met: Bestelbus

Hoi Jurjen, Bedankt voor je review. Ik heb contact gehad met de vestiging en ze gaan de bus z.s.m. inleveren en omruilen voor een nieuwe bus zonder schade. Excuses voor het ongemak! Team Autohopper

Snel geholpen, fijne verhuiswagen

Telefonisch gesproken en op dezelfde dag een verhuiswagen meegekregen. Geen poespas en de fijne vlotte verhuiswagen met grote steekkar. En voor een mooie prijs ook. Aanrader!

• Deskundigheid N.v.t.

mooie comfortabele schone bus

Goede service, snelle afhandeling, vriendelijk personeel, voor herhaling vatbaar!!

• Ervaring met: Bestelbus

Uitstekende service, goede auto's en bijzonder klantvriendelijk

We zijn op zondagmiddag onverwachts gestrand in Drachten. We wilden een auto huren om verder te gaan . Werden direct en ontzettend klantvriendelijk geholpen. Kregen een mooie nieuwe auto mee. Geweldige persoonlijke service!

Postbus 771

3900 AT Veenendaal